de oertijd code, een ecologisch alternatief voor genetische manipulatie

Poekie

Administrator
Ik probeer al 10x een link te posten, maar op een of andere manier wil het niet lukken..

op argusoog staat een mooie link met een schema om zelf zo'n generator te maken. Dus voor de handige mensen..

 
Hier een interessant stuk:

Er werd eind jaren '80 bij toeval ontdekt dat als men kiemcellen van planten bloot stelt aan een elektrostatisch veld dat er na het planten een oer variatie groeit uit die kiemcel. En dat die plant dan meer vrucht draagt en resistent is tegen ongedierte en dus geen pesticide behandelingen hoeft te ondergaan.

Biedt hoop voor de toekomst.

http://hetuurvandewaarheid.info/2011/10/09/de-oer-tijd-code-een-ecologisch-alternatief-voor-genetische-manipulatie/

In de lezers reacties onderaan het schrijven is iemand die aanbied om plantenzaden die naar hem worden toegezonden te behandelen.

 
Is dat niet vergelijkbaar met wat Mike zegt: dat alle cellen een herinnering hebben aan hun oorspronkelijke genetische staat en dat als je ze goed voedt en verder met rust laat ze binnen één generatie weer 'terugmuteren' naar die oorspronkelijke hoedanigheid?

In dat kader is het waarschijnlijk niet eens nodig je zaden te laten behandelen. Gewoon planten in goede grond en bemesten met keltisch zeezout. Desnoods gooi je de eerste oogst weg en gebruik je de zaden voor de tweede generatie, maar volgens mij is dat niet eens nodig.

Inderdaad meer dan hoopvol!

Hilda

 
Tenminste.. als we Mike mogen geloven heeft 'ie nu een bramenbos achter zijn huis, met bramen zo groot als kleine pruimen! (Of waren het frambozen..? :p )

 
@ Hilda:

Quote:
In dat kader is het waarschijnlijk niet eens nodig je zaden te laten behandelen. Gewoon planten in goede grond en bemesten met keltisch zeezout.


Hoopvol! Ik hoorde dat genetische manipulatie 5 generaties duurt om een levend wezen weer terug te krijgen in de oude staat.

Stel dat het zo lang duurt, dan is de vraag: hoeveel generaties zijn nodig om de mensheid uit te roeien.

Als dat voor die 5 generaties ligt, dan ziet het er somber uit!

Maar goed, laten we uitgaan van het feit dat we in DIT leven het tij kunnen keren al.

En dat geloof ik.

Ik ben graag een believer (maar dan wel gebaseerd op vaste grond ok?).

 
Evan,

De software ziet het als spam en laat het niet toe. Stuur mij die links via email door, ik kan ze als moderator wel plaatsen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.309
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan