De maan

interessant Lievergezond, ik ben het er mee eens We zijn onze eigen God en we moeten zelf in het leven kennis opdoen.

Maar wat is waar en wat is niet waar als die vraag in me opkomt probeer ik me altijd weer aan de meest oude wijsheden vast te klamme MAAR wat is daar dan weer van waar ????

het onderzoek van westonprice daar ben ik van overtuigt omdat ik met wapf vooruitgang boek Zowel geestelijk als lichamelijk IETS wat ik zelf ervaar WAARHEID dus.

Net zoals de uitvinding internet voor mij de WAARHEID is van iets GOEDS en niet DUIVELS

ik heb van alles uitgeprobeerd van een bloedgroep dieet tot vegetarisch(via internet)maar uiteindelijk ben ik hier terecht gekomen op het westonprice forum(via internet) Terwijl ik er nog nooit van had gehoord TOEVAL?? NEE ik ben op de 1 of andere manier geleid door iets Goeds in een tijd waarin ik totaal onbewust/onwetend was over voeding. EN DEZE WAARHEID BETEKEND VOOR mij dat het tijdperk van de SATAN/duivelse elite of hoe je het ook noemen wil aan het aflopen is.

 
Ik ben het helemaal met je eens, maar vlak de 'dark side' nog niet helemaal uit. Laatst schreef ik nog:

Quote:
Ik begin dit zo onderhand als een strijd tussen donker en licht te zien. Deze variant van veganisme, die uitgaat van dogma's als 'vlees/zuivel is verzuring' en 'vlees/zuivel is gifstoffen' is een duivelse beweing die razendsnel zieltjes wint. Hiertegenover staan WAPF, paleo en de grass fed-beweging, die het licht vertegenwoordigen. Als we nog enige hoop willen koesteren voor het voortbestaan van de mens moeten we een krachtig tegengeluid blijven geven aan het onvruchtbaarheidsbevorderende vegetarische voedingspatroon!


Er is dus nog het nodige werk te verzetten!

Mike

 
Volgens mij heeft Max Igan ook een mening over de maan. Interessante man om te volgen, zo iemand werkt compleet zelfstandig, maakt zijn eigen docu's ook. En zo zijn er meer mensen zelfstandig bezig. Johan Oldenkamp is ook leuk bezig.

Zelf geloof ik dat de zon, de aarde en de maan organisch zijn, en dat negatieve krachten alleen een oorsprong kunnen hebben in de niet-organische delen van dit zonnestelsel. Ook dat is oude wijsheid ... het staat ergens in de teksten van Nag Hammadi, 2000 jaar oud.

Voor wat betreft waarheid: vergeet niet dat we energetisch met elkaar verbonden zijn, en dat organische scheppende krachten altijd veel sterker zijn. Die krachten hebben wij, de duivel heeft dat niet. We hebben echt de potentie om eerst onszelf en dan de wereld te helen. En dat werd hoog tijd natuurlijk.

 
Dat filmpje over Alex Jones en David Icke is regelrechte onzin! Zij waren echte pioniers en waren er dus zeer vroeg bij. De powers-that=be namen hen destijd niet serieus en nu zijn ze te groot, een inschattingsfout dus. Dat is de reden waarom ze niet uit de weg worden geruimd, ze zijn te groot geworden. Desondanks ga ik niet mee met Icke's theorie dat de maan een of andere zstelliet is, maar dit neemt niet weg dat Icke al vele jaren zinvolle dingen te melden heeft! En hetzelfde geldt voor Alex Jones...

Mike

 
Vanuit het inca-sjamanisme: heel jezelf en je heelt Pachamama (Moeder Aarde), heel jezelf en je heelt alles om je heen ook. Maak jezelf schoon van zware energieën en je maakt Pachamama ook schoon en alles om je heen. Omdat we allen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Dus iedere stap die ik zet op weg naar gezondheid maakt dat een ander daar ook van profiteert. Als er maar genoeg mensen "besmet" worden met gezondheid, dan wordt men vanzelf weer wakkerder en wakkerder.

 
@ Mike:
Quote:
dit neemt niet weg dat Icke al vele jaren zinvolle dingen te melden heeft! En hetzelfde geldt voor Alex Jones...


Dat wordt in elk geval niet ontkend in dit filmpje (wat ik eerder hierboven aanhaalde).

Ik was een keer naar een gelegenheid waar Icke kwam spreken.

Aan het begin van zijn programma stond de muziek meer dan hard: het was simpelweg niet uit te houden: mensen vluchtten naar buiten de zaal uit.

Later in de pauze zat ik buiten ik toevallig bij de geluidsmensen in de buurt en ze vertelden me dat ze de muziek zachter wilden zetten, maar dat het de uitdrukkelijke opdracht bleef van Icke dat de muziek echt knoeperhard aan bleef staan.

Het was echt onhoudbaar en ik ben heus wel wat gewend.

Sindsdien ben ik in elk geval op Icke afgeknapt.

Dus niet om wat hij zegt, maar om hoe hij in dit geval bewust zijn boodschap overbracht.

 
Quote:
Dat is de reden waarom ze niet uit de weg worden geruimd, ze zijn te groot geworden


Eh, ze hadden anders ook geen moeite met mensen als JFK, MLK etc. en ze zullen doorgaan met het wegruimen van mensen die te veel dwarsliggen.

Zolang Alex Jones en David Icke door de meute nog als 'nuts' gezien worden zullen ze niet zo in de weg liggen. Maar er zijn genoeg mensen die toch onder mysterieuze omstandigheden het leven laten.

Al met al houdt ik het er zelf op dat Alex Jones en David Icke ook maar dwalende schapen zijn en soms zinnige dingen zeggen, soms ook waanzin uitkramen (in mijn ogen) en dingen te ver doordrijven. Dat kan het aard van het beestje zijn, dat kan een gedwongen agenda zijn. Dat weten we allemaal niet. Er is zoveel wat wij niet weten. Maar ze komen in ieder geval met onderwerpen die mijn interesse wekken en me aansporen verder te kijken.

Datzelfde geld voor Micha Kat en andere onderzoekers in Nederland ook.

 
Quote:
Eh, ze hadden anders ook geen moeite met mensen als JFK, MLK etc. en ze zullen doorgaan met het wegruimen van mensen die te veel dwarsliggen.


Zoiets was nooit eerder gebeurd, althans niet in de vorige eeuw, dus de mensen hebben zich toen laten verrassen. Via een nepcomittee als de Warren Commission hebben ze de massa zelfs nog de volkomen absurde single-bullet-theorie wijs kunnen maken, om het toch maar vooral te kunnen gooien op 1 enkele kogel afgevuurd door Lee Harvey Oswald (die vanuit een onmogelijke hoek zou moeten hebben geschoten en bovendien Kennedy dan van achteren moet hebben geraakt). Misschien nu wel tijd om Bill Hicks dit op zeer cynische wijze te zien ontkrachten:



De elite beheerde toen al de media, maar nu hebben we een tegenkracht van betekenis: het internet. De 9/11 Commission, die Bush na veel vertraging en tegenwerking uiteindelijk heeft benoemd wordt nu alom gezien als een lachertje. Kortom, we zijn wijzer geworden, veel wijzer. Als Alex Jones of David Icke nu zouden worden omgelegd zou het op het internet gonzen van de berichtgeving hierover.

We zien ook dat info over bijv. vaccins, aspartaam, fluor en zelfs 9/11 steeds meer de mainstream media halen, weliswaar in verwaterde vorm, maar toch. De verhalen worden simpelweg te groot om nog te kunnen negeren of tegenspreken. Bovendien daalt het aantal krantenabonnementen al jarenlang drastisch en worden blogs en fora zoals dit alsmaar populairder. Niet voor niets spreekt Alex Jones voortdurend over een 'info war'. En steeds vaker winnen wij de informatieoorlog en verliezen 'zij' hem!

Alex Jones moet uitkijken dat hij niet teveel in negativiteit vervalt. Wie hem volgt weet dat hij nog wel eens erg boos kan worden. Ooit was hij cynisch naar David Icke, maar sinds dat die twee met elkaar bevriend zijn geraakt is Alex Jones milder en spiritueler geworden. Icke heeft dus een positieve invloed op hem! Icke zegt ook terecht: don't riot, that's EXACTLY what they want! Met boosheid en strijd voed je de dezelfde energie waartegen je je verzet.

Ik wil hierbij ook een lans breken voor Micha Kat. Voorlopig heeft hij toch maar mooi de beerput opengetrokken van ritueel kindermisbruik door Joris Demmink, die tot voor kort de hoogste positie bekleedde op het Ministerie van Veiligheid en justitie, de Nederlandse versie van het Department of Homeland Security in Amerika. Micha Kat is er zelfs voor in de bak beland en hij heeft een tijdlang moeten opereren vanuit Thailand. Adam Curry heeft op Arrow tijdelijk een gouden radioprogramma gehad, waarin hij o.a. Micha Kat heeft geinterviewd omtrent de kwestie Demmink:



Ik wil ook een lans breken voor Desiree Rover, die Nederland wijzer heeft gemaakt over de sinistere waarheid achter vaccins als depopulatiemiddel:

http://www.desireerover.nl/wp-content/uploads/2010/11/Griepvaccins3.pdf

En over de eveneens sinistere geschiedenis van de medische 'wetenschap':

http://www.ata.nl/aa-7-4/nieuw-begin-geneeskunde-begin-nieuwe-geneeskunde

Het enige waar Kat en Rover voor moeten waken is dat ook zij niet te veel blijven hangen in cynisme en negativiteit, maar we moeten hen zeker dankbaar zijn voor hun baanbrekende werk!

Mike

 
Zo zit ik hier nog steeds met een podcast van Argusoog dd 09-02-2013.

Ik heb deze opgeslagen omdat me de bek er letterlijk van openviel en nog steeds valt:

http://www.argusoog.org/arend-vs-zeevat-08-februari-2013/

'Het schokkende van het verhaal was haar getuige zijn van de betrokkenheid bij pedofiele activiteiten van leden van het koninklijk huis en de toenmalige minister van justitie in een publieke gelegenheid in Bangkok. In deze uitzending zullen we dieper ingaan op hetgeen zij heeft waargenomen en wat er daarna in haar leven heeft plaatsgevonden aan intimiderende activiteiten vanuit de overheid.'

 
hebben jullie dit al gelezen en filmpje gekeken dan:

http://www.niburu.co/index.php?opti...2013--video&catid=69:occult&Itemid=81

dit artikel was vandaag op Niburu en paar dagen geleden staat het filmpje erop in verkorte versie.

Werkelijk waar bijzonder schokkend!

Ook ik heb diverse artikelen gelezen over Micha Kat. Die man doet alles om de beerput open te trekken, het zal je kind maar zijn dat misbruikt wordt..

Ik ben benieuwd hoe het met die 2 jongetjes uit Zeist zit.

Politie heeft na 10 dagen of zo een afscheidsbrief van pappie op zijn pc gevonden. Volgens mij heeft iedereen die brief kunnen schrijven.

 
Ik zie die video de hele week al voorbij komen her en der Marijan; GRUWELIJK!!!

Dat van die jongetjes, ik hou mn hart vast!

Maar, die afscheidsbrief vonden ze volgens mij al heel snel.

 
tja, sommige mensen zijn echt verrot!

Gelukkig zijn er ook heel veel goede exemplaren :D

 
@Wilma,
Quote:
'Het schokkende van het verhaal was haar getuige zijn van de betrokkenheid bij pedofiele activiteiten van leden van het koninklijk huis en de toenmalige minister van justitie in een publieke gelegenheid in Bangkok.



Ik vind het verhaal van Maud extreem onwaarschijnlijk. "Leden" van het koninklijk huis en een minister van justitie bedrijven pedofiele seks open en bloot in een gewone straat in Bangkok?! Terwijl er mensen voorbij lopen en uitgebreid kunnen toekijken....

En dan de "aanslagen" op haar leven... hier zit een luchtje aan

 
Daar komen ze dan wel mee weg he? Omdat toch niemand het geloofd.

In de video van Marijan hoor je ook weer van dergelijke beschuldigingen.

 
Pike,

Ik denk dat je het woord 'publieke gelegenheid' iets te letterlijk neemt. Er zijn wel degelijk tenten in Thailand waar gruwelijke dingen gebeuren voor publiek, waaronder zgn. 'snuff'-activiteiten, waarbij iemand publiekelijk wordt vermoord, zodat het (extreem zieke) publiek aan zijn trekken kan komen. 'Publiekelijk' betekent dus: voor publiek (uitsluitend 'genodigden').

Mike

 
Ik heb het verhaal van Maud niet nodig om te weten dat dit gedaan wordt door deze mensen en nog veel ergere dingen ben ik bang.

Ik vind het alleen zo totaal buiten de normale MO van deze figuren liggen om zoiets op deze manier te doen.

Quote:
'Publiekelijk' betekent dus: voor publiek (uitsluitend 'genodigden').



Weet ik maar in dit geval was het blijkbaar letterlijk publiekelijk. In een drukke winkelstraat in Bangkok

 
Ze staan boven de wet en denken overal mee weg te komen. Arrogantie is uiteindelijk ook wat deze figuren nekt.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.518
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan