De logica achter Pimozide

There is a known antidote to Gender Confusion. It is a medication known as Pimozide and has been used for several decades. This dopamine antagonist should be discussed and offered as a first-line treatment for Gender Confusion as a comprehensive part of Best Practices for Public School Education.


Mike
 
M.a.w. schizo's hebben veel te veel dopamine in hun brein.

Hoe kom je aan teveel dopamine. (moet nog een stukje lezen)

Goed gevonden dat die leerlingen van die school dit middel gebruiken. Terwijl ze dus WEL moeten kunnen blijven studeren. m.a.w. kennelijk KRIJGEN ze geen klachten van schizofrenie o.i.d.
Dus mijn broer zou dit wel kunnen proberen voor vriendin.
De 4 mensen die commentaar hadden gegeven op dit middel waren NIET positief.
Hangt ook van de dosering af denk ik plus misschien iets er bij nemen om droge mond enz. te verbeteren.
 
Micro-doseren, ja dat dacht ik ook.
Als zij al jaren stemmen hoort is het te proberen in lage doseringen.
Hoewel haar hersenen nog verder naar z,n grootje zijn door meerdere middelen die ze gekregen heeft.
Eigenlijk zou zo iemand een arts nodig hebben om te begeleiden.
Maar die zijn er niet, ze volgen allemaal protocollen.
Doseringen worden niet genoemd maar is misschien wel te vinden.
Gezonde scholieren reageren ook anders dan mensen met stemmen,
Teveel dopamine moet ik nog bestuderen.
 
Niets nieuws onder de zon. We weten dat de psychische ptoblematiek enorm is toegenomen door de lockdowns. En dit is nog niets, het ergste moet nog konen.

Mike
 
Stress werkt op de neurotransmitters.
Stress is dodelijk, de rest is alleen maar gevolg.
 
My 5 cents:
Voordat iedereen nu over enthousiast steeds weer alle info op de Pubmed site en het World Wide Web opzoeken en nalopen raad ik aan het boek "Hoe overleef ik?" van Dr. Peter C. Gøtzsche eens door te nemen. Taaie kost, niet alles zal je het mee eens zijn, maar in dit boek laat hij zien hoe je de juiste publicaties kan filteren van de foutieve.

Valkuil voor velen hier lijkt toch dat veel info voor waar wordt aangenomen en als fundatie voor diverse theorieën maar ook handelingen wordt gebruikt.

[Ik zet dit hier, omdat me hier de vele 'pubmed' links opvallen, maar dit past natuurlijk in vele draadjes.]
 
Gewoon goed kijken wie de studie heeft gefinancierd. Dat doe ik altijd. Een andere 'red flag' is de overdrijving: 'HCQ veroorzaakt hartlittekenweefsel', 'IVM veroorzaakt nierfalen', 'C19 vaccins bevatten 99% grafeenoxide', dat soort dingen.

Mike
 
(ook m.b.t. dotcom uitzending afgelopen weekend, heb ik net geluisterd en je opmerking gehoord Mike)

Heb even kort gespeurd en ben over deze middelen niet zo enthousiast. Zie wel degelijk verschillen met Ivermectine. Dit zijn middelen met forse bijwerkingen en tevens enkel op recept verkrijgbaar (niet dat dat alles zegt maar het is niet eenvoudig. Daarnaast denk ik dat Ivermectine problemen oplost die niet zo eenvoudig/effectief op een andere manier te bereiken zijn.

Als je cognitie, rust, kalmte wenst te verbeteren door het innemen van middelen, zou 'je' je eens kunnen verdiepen in de nootropics. Of micrososeren van truffels of LSD bijvoorbeeld. Dit zijn middelen die geen enkele bijwerking hebben. Ik ben overigens niet bekend met microdoseren maar heb wel ervaring met psychedelica. Ook grote doseringen zijn werkzaam bij patiënten met psychische problemen, alsook genderverwarring.

Zelf heb ik gisteren weer even Wim Hof horen praten in een interview. We hebben deze middelen helemaal niet nodig. Ademhaling, aarden, meditatie en koudetraining zijn wellicht een eenvoudigen oplossing voor genderverwarring. Tezamen met uitstekende voeding...





...en het stoppen van propaganda zal ook een slok op een borrel schelen.
E9dI3MAVoAEiYSL.png
 
Het ging mij er niet om om het microdoseren van psychedelica te promoten, maar om de vraag op te werpen of IVM zelf een psychedelicum is dat in de huidige dosering van 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht een microdosering is. Bedenk dat dit een fermentatieproduct is van een bodembacterie en dat ergot, de basisstof voor LSD, een schimmel is op rogge. Penicilline is eveneens een schimmel. Zijn dit allemaal in essentie psychedelische stoffen die in een microdosis helend zijn op zowel het fysieke als het spirituele niveau?

Mike
 
Psylocybine is werkzaam tegen depressie, angststoornissen en psychoses:


Er is ook een C19-connectie. Herinner je je nog alsem (wormwood) als medicijn dat o.a. hier op het forum onder de aandacht is gebracht? Dat zit weer in de alcoholische drank absint. Absint is zeer lang verboden geweest vanwege vermeende neurotoxiciteit:


Kortom, psychedelica in zeer geringe doses zouden wel eens het antwoord kunnen zijn op veel meer problemen dan C19 alleen, ze geven ons iig hoop in bange dagen - letterlijk!

Mike
 
Ik heb nu pas door dat je het had over deze antipsychotica i.p.v. psychedelica, Julian. Toch is Pimozide interessant i.v.m. het vermogen om genderdysforie te genezen.

Mike
 
IVM zelf een psychedelicum is dat in de huidige dosering van 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht een microdosering
Hier kun je best wel gelijk in hebben, al heeft het niet de psychedelische effecten en zou ik persoonlijk een beetje oppassen voor de nieren. Een cantharel is bijvoorbeeld ook een fungi, met helende eigenschappen maar niet dat je gaat trippen.

Schimmels zijn m.i. een ontbrekende schakel tussen afbraak en het (op)nieuwgeborene. Ze zitten daarmee dicht tegen het goddelijke aan, zoals het ontspruiten van een zaadje aan de andere kant van de torus zit. Wellicht dat we met Ivermectine ook in deze hoek kunnen zoeken.

Nog wat leuks: wisten jullie ook bijvoorbeeld dat bomen communiceren via netwerken van schimmels (mycorrhiza)? Ik kan iedereen aanraden om de film 'Fantastic Fungi' eens te bekijken.
 
Ik heb nu pas door dat je het had over deze antipsychotica i.p.v. psychedelica, Julian. Toch is Pimozide interessant i.v.m. het vermogen om genderdysforie te genezen.

Mike
Denk zeker dat hier plaats voor is. Bijvoorbeeld bij de ondersteuning van een behandeling. Zoals heden ten dage bijvoorbeeld synthetische hormonen aan pubers en jongvolwassenen worden verstrekt. Maar dan voor de goede zaak.
 
Psylocybine is werkzaam tegen depressie, angststoornissen en psychoses:


Er is ook een C19-connectie. Herinner je je nog alsem (wormwood) als medicijn dat o.a. hier op het forum onder de aandacht is gebracht? Dat zit weer in de alcoholische drank absint. Absint is zeer lang verboden geweest vanwege vermeende neurotoxiciteit:


Kortom, psychedelica in zeer geringe doses zouden wel eens het antwoord kunnen zijn op veel meer problemen dan C19 alleen, ze geven ons iig hoop in bange dagen - letterlijk!

Mike
Alsem is ook te koop zonder dat je dronken hoeft te worden: https://www.deonlinedrogist.nl/natura-sanat-absinthium-absinthium-alsem-100ml-p-41354.html

Ik bedacht me net dat ik dit tijden geleden aangeschaft heb als ondersteuning voor de gal- en leverwerking.
Heeft nog veel meer mooie toepassingen: https://www.sohf.nl/nutrienten/artemisia-absinthium

Gezondheid zonder 'proost' 😉
 
Hier kun je best wel gelijk in hebben, al heeft het niet de psychedelische effecten en zou ik persoonlijk een beetje oppassen voor de nieren. Een cantharel is bijvoorbeeld ook een fungi, met helende eigenschappen maar niet dat je gaat trippen.

Schimmels zijn m.i. een ontbrekende schakel tussen afbraak en het (op)nieuwgeborene. Ze zitten daarmee dicht tegen het goddelijke aan, zoals het ontspruiten van een zaadje aan de andere kant van de torus zit. Wellicht dat we met Ivermectine ook in deze hoek kunnen zoeken.

Nog wat leuks: wisten jullie ook bijvoorbeeld dat bomen communiceren via netwerken van schimmels (mycorrhiza)? Ik kan iedereen aanraden om de film 'Fantastic Fungi' eens te bekijken.
ja wist ik. Als ze aangevallen worden, geven ze signalen naar verderop om nog krachtiger te worden qua afweer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.046
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan