Medusa
Well-known member
Grappig want dat was ook de conclusie van Sven Hulleman en Hans Beekmans na de bloedonderzoeken.Nu gaat mij het er dus om dat mensen met bloedgroep O waarschijnlijk minder vatbaar zijn voor de binding van spike-eiwitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Grappig want dat was ook de conclusie van Sven Hulleman en Hans Beekmans na de bloedonderzoeken.Nu gaat mij het er dus om dat mensen met bloedgroep O waarschijnlijk minder vatbaar zijn voor de binding van spike-eiwitten.
Wel intelligent dat virus.![]()
Op basis van bloedgroep minder kans op besmetting coronavirus.
Op basis van bloedgroep minder kans op besmetting coronavirus Naast dat voor 99% van de totale bevolking het virus sowiesonooit.nl
Heb ik even gelukNee, hier is mogelijk iets anders aan de hand. Mensen met bloedgroep O zijn echte vleeseters. Dit betekent dat ze al gewend zijn om om te gaan met zware eiwitten die lichaamsvreemd DNA bevatten, omdat ze meer maagzuur hebben.
Mike
- Those with type O blood should choose high-protein foods and eat lots of meat, vegetables, fish, and fruit but limit grains, beans, and legumes. To lose weight, seafood, kelp, red meat, broccoli, spinach, and olive oil are best; wheat, corn, and dairy are to be avoided.
Yep,![]()
Vermijden van zuivel ben ik het niet mee eens overigens.
Mike
Bedoel je dat dat van die CD147 receptor geen mogelijke rol heeft in binding van s-eiwitten met rode bloedcellen? Of bedoel je hier iets anders mee?Nee, hier is mogelijk iets anders aan de hand. Mensen met bloedgroep O zijn echte vleeseters. Dit betekent dat ze al gewend zijn om om te gaan met zware eiwitten die lichaamsvreemd DNA bevatten, omdat ze meer maagzuur hebben.
Mike
En droge worstYep,
Boter kaas en eieren, lekker man![]()
Mike, weet jij toevallig of de bloedgroepen nu echt iets "genetisch"is? of is dit ook iets wat zich over de tijd heen door levensstijl keuzes kan veranderen?![]()
Vermijden van zuivel ben ik het niet mee eens overigens.
Mike
Bloedgroep veranderd niet, is dus genetisch bepaaldMike, weet jij toevallig of de bloedgroepen nu echt iets "genetisch"is? of is dit ook iets wat zich over de tijd heen door levensstijl keuzes kan veranderen?
Ik zal vanavond mijn vriendin eens helemaal afkluiven...mjam...!Heb ik even geluk. Wat maakt dat mensen met bloedgroep O echte vleeseters zijn? Het klopt overigens in mijn geval.
Waar het hem precies in zit weet ik niet, Julian, ik word altijd duizelig van dit soort gestaar op details van details van details. Ik ben meer een big picture-denker en in zijn algemeenheid valt het me al jaren op dat mensen met bloedgroep O sterker zijn. De algemene opvatting is dat O-mensen afstammen van de paleolitische oermens (jager-verzamelaar) en A-mensen de neolithische landbouwer (graneneter) van de afgelopen 10.000 jaar vertegenwoordigen. Vanaf het moment dat we granen en andere planten zijn gaan eten zien we meer genetische verzwakking, bijv. minder sterke botten, caries, reuma, slechtere ogen en andere klachten. Deze info was al vele jaren bekend en is hier in het verleden ook meerdere malen de revue gepasseerd, maar wordt nu weer relevant i.v.m. 'cojona' en spike-eiwitten.Bedoel je dat dat van die CD147 receptor geen mogelijke rol heeft in binding van s-eiwitten met rode bloedcellen? Of bedoel je hier iets anders mee?
Exosomes are extracellular vesicles generated by all cells and they carry nucleic acids, proteins, lipids, and metabolites. They are mediators of near and long-distance intercellular communication in health and disease and affect various aspects of cell biology.
A sharp increase in interest in EVs occurred in the first decade of the 21st century following the discovery that EVs could transfer nucleic acids such as RNA from cell to cell.
EVs including exosomes carry markers of cells of origin and have specialized functions in physiological processes, from coagulation and intercellular signalling to waste management.[5]
Coagulation, also known as clotting, is the process by which blood changes from a liquid to a gel, forming a blood clot.
It potentially results in hemostasis, the cessation of blood loss from a damaged vessel, followed by repair.