De logica achter anthelmintica

Ik had in de afgelopen maanden ook een paar kuurtjes niclosamide gedaan. Ik deed 3 a 4 dagen per kuur en dan 3 tabletten per dag. Heb er verder niks van gemerkt. Volgende keer ga ik ook 4 tabletten per dag proberen.
 
KefirKev, wat is het doel om dit in te nemen. Heb je klachten?
Mike heeft dacht ik geen klachten, doet het min of meer voor de lol. oftewel, uitproberen wat het doet.

Ik vraag me af of het operatie-schade kan verbeteren.
 
KefirKev, wat is het doel om dit in te nemen. Heb je klachten?
Mike heeft dacht ik geen klachten, doet het min of meer voor de lol. oftewel, uitproberen wat het doet.

Ik vraag me af of het operatie-schade kan verbeteren.
Hetzelfde. Uitproberen wat het met je doet.
 
Yes and no. Parasites ARE ubiquitous.
Everyone DOES have them.
However, They’re only pathogenic IF you have diseased and degenerative tissue.
Why?
Bc what are parasites' and microorganisms' purpose on earth ? To decompose dead tissue. That’s what they do.
So WHEN you have degenerative/diseased tissue they proliferate to help DECOMPOSE those tissues. Tumors form as a way to wall off the bad tissues from the rest of the body. Lytic Lesions form when the disease process can’t be rebuilt thus the decomposing continues. If the disease/degeneration ends up destroying your tissue function then your tissue dies. Enough tissue dying will result in your death.
Killing parasites and infections does NOT cure your degeneration- only your CNS, neuroendocrine system, autonomic nervous system, and nutrients rebuild you. Further, simply taking antibiotics and antipathogenic drugs creates overgrowths of more pathogenic and resistant microorganisms and parasites.
All the parts you rebuild with are made in your liver, from the materials and supplies (macro and micro nutrients) you consume. People building with shitty materials/supplies will have structural and functional problems. Which is why the food industry feeds everyone corn and grains, and then tells everyone to be vegan (YOU NEED MEAT AND FAT TO REBUILD).
Lastly , you MUST have adequate waste system removal - namely your liver, kidneys, lymphatic system, lungs, and GI tract. If you damage those tissues and you can’t adequately remove waste then your body dies from its own waste. Imagine never flushing the toilet - how quickly that would be a problem.
If you turn back on your CNS/Neuroendocrine system, provide the body all its ESSENTIAL nutrients (essential meaning ABSOLUTLY NECESSARY; NOT MY OPINION OR YOURS, BUT HOW YOU WERE DESIGNED), detox the body of toxins, heavy metals, and halogens, and then clean out your waste systems - your body heals itself. Including cancer.
I learned this the hard way. Taking 1 year of many anti parasitic drugs , that did result in symptom improvement, but NOT functional improvement, nor tissue healing, and it destroyed my liver bc that is where the metabolism of those drugs occurs.
Once I turned the CNS back on, added all missing (quality and essential) nutrients, removed all toxins from entering in and detoxed my body of those toxins already inside, then cleaned my liver and waste systems out, my body completely healed and my functions completely restored.
A lack of symptoms does NOT equal health. When you’re healing you’re GOING to have symptoms. Inflammation IS NECESSARY and it's how your body KNOWS where to bring the healing nutrients to. It is a chemical signal that will "flare" much like a sinking ship sends off flares to notify others where it is. Inflammation causes pain and symptoms specific to where the inflammation is located. It’s the way your body RESPONDS to disease—symptoms are NOT the disease itself as western medicine would have you believe.
That’s why treating symptoms NEVER fully heals you. Correlation does NOT equal causation. Additionally, the body's immune system does NOT attack itself. Autoimmunity is a BS diagnosis by people who lack perspective of the cause. Adaptive immunity is a better word. When your body is TRYING to heal by stimulating inflammation, boosting immune function, turning liver functions and waste functions on, and then the cause of disease is NOT removed, then instead of going back to the immune system's resting state it simply adapts and remains "on". Thus chronic inflammation and chronic symptoms. IF the cause was ever treated, function restored, and the toxicity removed, you would not have "autoimmune" diseases. Your body/immune system would revert back to its resting and regenerative state.
This is why the western healthcare system "doesn't know the cause of" autoimmune diseases, cancer, etc etc. Their only hope is to turn off your inflammatory, pain, and physiological pathways, thus turning off your immune system as a way to reduce symptoms and pain. But hey, if you don't feel, or don't know, then you must be healed... right? If that were true, then these diseases would have been cured long ago. Instead they're only increasing.
Full Restoration of all cellular/tissue function through full CNS/neuroendocrine activation, adequate intake of ALL 90 essential nutrients, removing toxicity, and restoring waste systems, will result in your own body fully rebuilding your diseased and damaged tissues and YOU WILL HEAL YOURSELF--it's written on your DNA.
Once the healing has occurred the parasites and microorganism/bacterial infections go away on their own as they’re no longer needed. God put these organisms on earth for a purpose. Understanding how everything works together is essential to actual healing. Simply killing these organisms with drugs isn’t the answer. You don’t have a drug deficiency. And God didn’t create a flawed system. Humans are just stupid and have limited perspective. We’re also arrogant thinking we can "save" what we think are the failures and flaws in the system when you were actually designed to heal your own body automatically.

Not only that, but it works, every single time (except for things torn all the way through, any tissue that has already died, and any true genetic malformation like Down Syndrome.)

Don't treat disease or symptoms--restore function. Period.

If you want to learn more please click this link and read: drchw17.substack.com



Mike
 
Weet even niet of dit het juiste topic is. Maar ik stuitte in onderzoek naar gewrichtspijn voor m’n kat op het lichaamseigen stofje PEA ofwel
Palmitoylethanolamide

Wat vooral werkzaam is tegen chronische pijnen en drie hoofdfuncties in het lichaam: celbescherming, ontstekingsremming en pijnstilling. Palmitoylethanolamide is aanwezig in vele lichaamscellen en weefsels. Het is essentieel voor de bescherming van cellen en weefsels tegen schadelijke prikkels die kunnen ontstaan door zuurstoftekort, mechanische schade of schade door ontstekingen (inclusief chronische laaggradige ontstekingen
Het is een belangrijke nieuwe bijwerkingsvrije behandelmogelijkheid voor pijn en een grote doorbraak op het gebied van chronische pijnbestrijding.

Indicaties Chronische pijnen, zoals pijnen bij: artrose en artritis migraine menstruatie bekkenaandoeningen prostaataandoeningen endometriose chronische lage rugpijn chronische onbegrepen buikklachten nekpijnen en whiplash klachten fibromyalgie pijnen na kiesextracties viscerale pijnsyndromen (nachtelijke) spierkrampen Neuropathische pijnen, zoals pijnen bij: hernia carpaletunnelsyndroom en andere zenuwbeklemmingssyndromen gordelroos multiple sclerose pijnen en spasmen na een beroerte chronische idiopathische axonale neuropathie diabetes type 1 en 2 chemokuren bestralingen bij kanker complex regionaal pijnsyndroom* (CRPS) of Sudeck pijnen neuralgische pijnen Chronische ontstekingen, zoals bij: chronische laaggradige ontstekingen degeneratieve aandoeningen, zoals de ziekte van Alzheimer en de ziekte van Parkinson (sinds enkele jaren is duidelijk aan het worden dat bij degeneratieve ziektebeelden neuroinflammatie een grote rol speelt; er zijn alleen nog geen klinische studies gedaan naar de effecten van palmitoylethanolamide bij deze aandoeningen) multiple sclerose (MS) en amyotrofische lateraalsclerose (ALS) chronische darmontstekingen (ziekte van Crohn, colitis ulcerose) metabool syndroom atherosclerose kinkhoest vaginitis, vulvodynia, vestibulitis blaaspijnsyndroom (interstitiële cystitis) Acute ontstekingen, zoals bij:
griep verkoudheden en acute trauma’s

Zie voor meer info

ik vind dit dus enorm interessant, met name vanwege de werking tegen griepklachten (Ivermectine) reuma (hcq) en heb het besteld voor mijn kat. Maar wil dit zelf dus ook uittesten. Is ook voor mensen verkrijgbaar , maar wij zijn natuurlijk ook gewoon dieren :)

Heeft iemand ervaring met PEA? Voor mens of dier??
Ben benieuwd 😌
 
Weet even niet of dit het juiste topic is. Maar ik stuitte in onderzoek naar gewrichtspijn voor m’n kat op het lichaamseigen stofje PEA ofwel
Palmitoylethanolamide

Wat vooral werkzaam is tegen chronische pijnen en drie hoofdfuncties in het lichaam: celbescherming, ontstekingsremming en pijnstilling. Palmitoylethanolamide is aanwezig in vele lichaamscellen en weefsels. Het is essentieel voor de bescherming van cellen en weefsels tegen schadelijke prikkels die kunnen ontstaan door zuurstoftekort, mechanische schade of schade door ontstekingen (inclusief chronische laaggradige ontstekingen
Het is een belangrijke nieuwe bijwerkingsvrije behandelmogelijkheid voor pijn en een grote doorbraak op het gebied van chronische pijnbestrijding.

Indicaties Chronische pijnen, zoals pijnen bij: artrose en artritis migraine menstruatie bekkenaandoeningen prostaataandoeningen endometriose chronische lage rugpijn chronische onbegrepen buikklachten nekpijnen en whiplash klachten fibromyalgie pijnen na kiesextracties viscerale pijnsyndromen (nachtelijke) spierkrampen Neuropathische pijnen, zoals pijnen bij: hernia carpaletunnelsyndroom en andere zenuwbeklemmingssyndromen gordelroos multiple sclerose pijnen en spasmen na een beroerte chronische idiopathische axonale neuropathie diabetes type 1 en 2 chemokuren bestralingen bij kanker complex regionaal pijnsyndroom* (CRPS) of Sudeck pijnen neuralgische pijnen Chronische ontstekingen, zoals bij: chronische laaggradige ontstekingen degeneratieve aandoeningen, zoals de ziekte van Alzheimer en de ziekte van Parkinson (sinds enkele jaren is duidelijk aan het worden dat bij degeneratieve ziektebeelden neuroinflammatie een grote rol speelt; er zijn alleen nog geen klinische studies gedaan naar de effecten van palmitoylethanolamide bij deze aandoeningen) multiple sclerose (MS) en amyotrofische lateraalsclerose (ALS) chronische darmontstekingen (ziekte van Crohn, colitis ulcerose) metabool syndroom atherosclerose kinkhoest vaginitis, vulvodynia, vestibulitis blaaspijnsyndroom (interstitiële cystitis) Acute ontstekingen, zoals bij:
griep verkoudheden en acute trauma’s

Zie voor meer info

ik vind dit dus enorm interessant, met name vanwege de werking tegen griepklachten (Ivermectine) reuma (hcq) en heb het besteld voor mijn kat. Maar wil dit zelf dus ook uittesten. Is ook voor mensen verkrijgbaar , maar wij zijn natuurlijk ook gewoon dieren :)

Heeft iemand ervaring met PEA? Voor mens of dier??
Ben benieuwd 😌
Voor mijn katten heb ik toen ze nog leefden dit spul gebruikt. Vanwege gewrichts klachten. Ik had wel de indruk dat het iers deed tegen de pijn voor hun. Bij 1 van de 2 was ik toch mee gestopt omdat ik vermoeden kreeg dat iplv gewrichtspijn een hart probleem was waardoor hij met 1 poot mank liep. Waar het uiteindelijk de pijn in hun lijf wat temperde kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel las ik later dat ondanks dat het lichaam eigen stof is bij nier problemen wel iets is om alert op te zijn. Er zijn ook dierenartsen die het adviseren iplv metacam of novacam rotzooi.ik heb nog heel veel pea puur liggen mocht je interesse hebben erin.

Ik denk dat je vraag beter in het gedeelte van de voeding en suplplementen kunt plaatsen.
 
Ik snap de topickeuze ergens wel, weer een pilletje voor dieren (hihi).
Lijkt voor zover ik zie zeer veilig ook voor mensen (lichaamseigen stof) .

Kwam hier een studie tegen waarin ze verhoogde BDNF aantroffen bij studenten... Zéér interessant.
 
Ja ach, maakt ook niet uit. Ik heb niet eens meer in de gaten eugenljk dat deze topic gaat over een product voor dieren omdat mensen het wormen middel nemen. Dus vandaar. Maar ja, mijn katten hadden ook enorme baat bij EMU olie. En levertraan dan weer niet. Ook geen preventief wormen pillen voor hun.

Wat is bdf
 

De link aanklikken en letterlijk de 1e zin die je leest:

BDNF staat voor brain-derived neurotrophic factor. Vrij vertaald: een zenuwcelstimulerende factor die van de hersenen afkomstig is. BDNF is een neurotrofine; een belangrijke stof voor het overleven van neuronen.

Mike
 
Hier iets van Juglen wat iets lekkerder wegleest

 
Voor mijn katten heb ik toen ze nog leefden dit spul gebruikt. Vanwege gewrichts klachten. Ik had wel de indruk dat het iers deed tegen de pijn voor hun. Bij 1 van de 2 was ik toch mee gestopt omdat ik vermoeden kreeg dat iplv gewrichtspijn een hart probleem was waardoor hij met 1 poot mank liep. Waar het uiteindelijk de pijn in hun lijf wat temperde kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel las ik later dat ondanks dat het lichaam eigen stof is bij nier problemen wel iets is om alert op te zijn. Er zijn ook dierenartsen die het adviseren iplv metacam of novacam rotzooi.ik heb nog heel veel pea puur liggen mocht je interesse hebben erin.

Ik denk dat je vraag beter in het gedeelte van de voeding en suplplementen kunt plaatsen.
Aha , dank je @Binc
Hmmm ja mijn kat zakt ook soms door z’n achterpoot. Is al een oudje, dus meerdere kwaaltjes, maar was niet bewust van het evt falen van het hart. Ben op de hoogte van nierinsufficientie. Voorzichtig opbouwen …
Dank je ik hou je aanbod in gedachten 🙏🏻
 
Hier iets van Juglen wat iets lekkerder wegleest

Interessant. Maar ingewikkeld om helemaal te begrijpen wat ermee bedoeld word. Wellicht te interpreteren als continue hersen prikkels ofzo? Ik zal wel genoeg Bdnf hebben want heb zelf al lang het gevoel dat er continue zenuw prikkels afgaan maar steeds negatief moet interpreteren dat ik mezelf wil afsluiten hiervoor. Werkt doodvermoeiend want de info waarom die zenuw prikkel af moet gaan zonder verdere duidelijkheid maakt dat er een stop is op lol in me leven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.432
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan