De hik en zuur

G

Guest

Guest
Ik heb sinds vanmiddag al 3x keer de hik gehad en duurt ongeveer een uur

en voel zuur naar boven komen.

Zuur heb ik normaal nooit en de hik ook niet.

Ik drink nu 2 weken rauwe melk en sinds vorige week jonge kaas,

vanaf vandaag belegen kaas en die vind ik niet lekker, zijn van de zelfde boer.

Ik heb ook boter voor te bakken, maar word ik misselijk van, ook van de zelfde boer.

Kunnen die klachten komen van de belegen kaas ?

Richard

 
Richard,

Je lichaam is compleet van slag door jareblange stress en suikerconsumptie. Hierdoor heb je te weinig maagzuur, verstoorde darmflora en ongetwijfeld ook leverschade. Gevolg: een zeer slechte vet- en eiwitvertering. Dit is wat je momenteel parten speelt. Voedsel is allen maar zo goed voor je als het verteert. Je zult langzaam de koolhydraten moeten afbouwen en de vetten en eiwitten moeten opbouwen, nu ga je overduidelijk te snel.

Mike

 
Probeer eerst eens yoghurt en kefir te maken van de rauwe melk en ghee van de boter om in te bakken, En drink voor iedere maaltijd water met appelazijn.

 
Dat hikken en misselijk heb ik nu ook al de hele week, terwijl ik toch alweer een maand of drie vetrijk eet.... En ik neem al enkele jaren smorgens een glas lauw water met citroen...??

 
Hoi Pops als je vetvertering niet op orde is, dan zul je die klachten houden.

Je lever moet nog op orde komen.

 
Ja ik dacht ook al zoiets maar toch vreemd dat dit nu pas na een paar maanden gebeurt he. Ben mijn appelazijn inname al aan het verhogen, maar das zo vieeeees....

 
Als je vetvertering niet goed op orde is: dan zou dat misschien ook invloed kunnen hebben op je vitamine-d-huishouding?

 
Ik ben momenteel vol interesse de topics over leverreiniging aan het doorspitten, heb hiervoor al wat dingen in huis gehaald alleen het bitterzout nog

 
Hoi

Het valt me op sinds ik me zoontje rauwe melk geef ( omdat hij geen borstvoeding meer krijg) ook regelmatig de hik heeft. Hij krijg het nu 2 weken. Zuur naar boven heeft hij geen last (meer) van. Een tijdje terug had hij het namelijk wel zuur.

Geef hem nu iedere morgen een glas water met een paar druppeltjes sole.

Zou hij ook al een beetje appelazijn mogen? Hij is nu bijna 18 maanden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan