De biologisch-dynamisch boederij in delftgauw verkoop die grasgevoerd vlees?

Rox

New member
IK vroeg me af of de biologisch-dynamisch boederij in delftgauw grasgevoerd vlees verkoop zonder dat de dieren krachtvoer hebben gekregen. ik koop soms me vlees bij de natuurwinkel van merk puur biologisch maar op hun website staan niet echt duidelijke infomatie op alleen dat de dieren natuurlijk geleefd hebben zijn se verplicht om op de etiket te zetten dat om biologisch grasgevoerd vlees gaat ?

 
Rox,

Het gaat nog steeds erg goed met je spelling. En niet om de haverklap een nieuwe topic beginnen, vooral niet als deze gaat over een bd-boerderij in Delftgauw.

Mike

 
Het gaat inderdaad goed met mij spelling. maar je mag toch vragen wat je wilt ook als het om de bd-boerderij gaat daar is toch niks raars aan wat ik vraag. ik was alleen nieuwsgierig of de bd-boerderij ook grasgevoerd vlees verkoop of zie ik dat verkeerd.

 
Hoe relevant is deze topic voor lezers en forumleden in heel Nederland en Belgie? Alleen als je in Delftgauw of omgeving woont, kan dit interessant zijn. Deze vraag had je makkelijk in een bestaande topic kunnen stellen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan