DCI

klavertje 4 ik weet het niet misschien weet mike het.

maar het zou best kunnen dat rauwe melk dat bevat ook of helpt maken

 
We komen bijna allemaal structureel B-vitamines tekort, omdat de meesten van ons te veel stress en te weinig maagzuur hebben, dus het lijkt me prima ter ondersteuning.

Mike

 
Klavertje, ben je het inmiddels al gaan nemen? Ik ben er toevallig ook over aan het lezen en ik wil het misschien gaan nemen naast of ipv natuurlijke progesteron creme.

 
Hey Boselfje,

Nee, ik heb het nog niet besteld, omdat het vrij duur is.

Ik overweeg het wel nog altijd. Ik denk wel niet dat het progesteroncrème kan vervangen.

 
Gebruik jij ook progesteroncreme dan? Ik gebruik het sinds een week of 6. Weet nog niet of ik het goed doe. Eerste keer gebruikt tot mijn menstruatie. Daarna op dag 18 ofzo weer gestart en op dag 30 gestopt. Nu zit ik inmiddels op dag 38 en nog geen menstruatie. Misschien moet ik het ook wel in hogere doseringen gaan gebruiken. En ik twijfel of ik t nu moet gaan smeren totdat ik weer een menstruatie krijg, of gewoon afwachten en dan weer beginnen rond dag 14-18.

 
Nee, ik gebruik ook nog geen progesteroncrème. Ik ga daarmee starten van zodra mijn ab-kuur afgerond is. Waarvoor gebruik jij het? Oestrogeendominantie?

Ik vermoed dat het gebruik uitgelegd staat in het boek "Menopauze, alles wat je dokter je niet vertelt". Dit boek moet ik ook nog aanschaffen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.745
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan