David Wolfe: sellout

Webmaster

New member
Zojuist word ik door mijn vriendin naar beneden geroepen omdat ik iets MOEST zien op TV. Tot mijn grote verbezing zie ik David Wolfe in zo'n oenige commercial op een shopping-kanaal. Het blijkt over een te dure blender te gaan, de NutriBullet. David draagt geen hippiekleding en zijn haar zit niet in de war, hij heeft een bloesje aan en zijn haar zit keurig in de plooi. Het filmpje blijkt op YouTube te staan, vanaf 1:50 is David te zien:



Het is een officieel feit, hij heeft definitief zijn ziel verkocht. Als ik ooit verschijn in een dergelijk programma, dan mogen jullie me spontaan de rug toekeren! aat mij echter niet overkomen, I'm keepin' it real...

Mike

 
Jawel joh, moet je echt ook gaan doen Mike! Wordt jij een echte goeroe en kunnen wij je volgen :p

Wonderlijke machine zeg! Er is een mevrouw die sinds ze dat ding in huis heeft heerlijk slaapt. En hij maakt ook lekkere smoothies, van alle markten thuis dus.

 
Multifunctioneel zeg, wow.

Maar ja, ik heb al een goede blender, die wel alles fijn maalt.

Enne Mike, je mag wel op tv hoor maar dan niet in een reclamespotje. Je mag welkom tv als het over goede voeding gaat.

Lia

 
En je bent nog wel een vriend van David? :mrgreen:

Kijk even het filmpje, om 8:18 heeft hij het over de twee(?) vertalers van het boek.

Hoe dan ook die man is een wandelende infomercial op commando.



 
Quote:
Als ik ooit verschijn in een dergelijk programma, dan mogen jullie me spontaan de rug toekeren



De rug toe keren? Ik kom je hoogstpersoonlijk even uitlachen en/of uitschelden en je haren weer door de war doen. Bah wat ziet David er gelikt uit inderdaad boeh!!

 
Wat een engerd, die David. Echt zo'n Tellsell-stem heeft hij hier. Hield me nooit bezig met zijn "leer", want had al tijden geleden besloten dat ik niet hou van rauw voedsel. Het bleef soms wel in m'n hoofd zitten: moet ik niet meer rauw eten? Toen vond ik dit forum, en dat was een zegening ;-)

 
Quote:
De rug toe keren? Ik kom je hoogstpersoonlijk even uitlachen en/of uitschelden en je haren weer door de war doen.


Ik merk het al: jij lust me RAUW! :mrgreen:

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan