Curtis Duncan: de feminiene man en masculiene vrouw

G

Guest

Guest
Curtis Duncan ontrafelt alle hormoonontregelaars die we sinds 80 jaar overal om ons heen tegenkomen: met name in industriële voeding (zoals BPA), en hij spreekt over de algehele agenda.

Wie denkt dat de daling van testosteron-waarden en vruchtbaarheid slechts een bij-effect is van chemische toevoegingen, die vergist zich. Alles staat met elkaar in verband.

Een interview van anderhalf uur maar ik kan hem echt aanraden. Duncan heeft ook een website: drcurtisduncan.com

 
Ik vind net een video van een vrouw die een baan heeft als mannelijk model. Deze vrouw wordt daar dus gewoon voor gevraagd. (Bekijk hem hier )

Denk ook aan Justin Bieber en hoe hij tot idool gemaakt is, voor wie weet over wie ik het heb.

Een soort van tussenvorm tussen een man en vrouw: trendy, niet van de ouderwetse rolpatronen, en ook nog eens onvruchtbaar: dames en heren, wat wil je nog meer?

Het past in de agenda van afhankelijkheid - het sociale systeem in de westerse wereld heeft op allerlei manieren ook bevorderd dat kinderen opgroeien zonder een vader.

Je ziet het ook in hollywood de laatste paar jaar. In Nederland hangt er altijd een politiek-correct jasje omheen. Zo hadden we in Amsterdam dit jaar een week lang gaypride 'als teken van tolerantie'. Een week lang. Wie verzint zoiets zou je zeggen.

Ik heb toevallig twee vrienden die gevoelens hebben voor het gelijke geslacht, en ik kan u vertellen: een ballonetje op z'n tijd is leuk, maar dit gaat niet van de Amsterdammers uit. Dit komt van de top. Het homomonument is ook precies de top van zo'n driehoek die op straat helemaal doorloopt, communicatie met symboliek, want dat is er altijd.

Het systeem mag veel macht uitstralen en mensen compleet misleiden, het laat altijd een handtekening achter via symbolen.

Maar goed, terug naar voeding. Dit is wat een hoop industriële troep beoogt: biebertjes creëren. Jongetjes die op de basisschool al braaf aan de sojamelk zitten; ik hoorde van mijn broer (onderwijzer) dat dat helemaal in is. En dan later braaf aan de IVF. Neem eens de tijd om na te denken... ... dit hele systeeem, dit kan niet veel langer doorgaan.

 
Dit past in de agenda van de feminisering van mannen ('metro-mannen') en het bevorderen van homoseksualiteit, omdat deze zich niet kunnen voortplanten. Justin Bieber is het zoveelste mind control-slachtoffer in de entertainment-industrie. Bekijk dit filmpje maar eens:

http://vigilantcitizen.com/latestnews/a-vigilant-citizen-youtube-video-reaches-500000-views/

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan