crisismanagement holistische tandarts

ruud

New member
Hier een mooi verhaal van iemand op youtube met loszittende tanden die binnen 10 dagen geholpen was met

-natuurlijke antibiotica (essentiele olie - in Frankrijk meer gebruikt dan hier in NL)

-ook himalayazout!

- en 1 of andere raar ding: de wand: iets met nulpuntenergie.

Ook gaat het hier over de samenhang van de nieren met de tanden!

de kracht van de nieren bepaalt oa de kracht van de tanden volgens deze tandarts.

en met het himalayazout kun je de nieren laten aansterken volgens deze tandarts.

&feature=player_embedded

 
Dan zou ik toch gaan voor keltisch zeezout, en dat gebruik ik al voor t tanden poetsen.

 
Dirtsa, ja tuurlijk, keltisch zeezout, maar goed, niet iedereen is al zo goed geinformeerd als jij!

 
HAha, was dat maar waar. Er is nog zoveel te leren. Ik zie net dat mijn post 2 x geplaatst is. Eentje mag wel weg, maar dat kan ik niet meer zelf.

Afgelopen week op een lezing geweest met Mike, met ons vieren, 1 van de dames was erg onder de indruk van de kennis van Mike. Het maakt eigenlijk niet uit hoe de avond verloopt, waar de discussie naar toe gaat, hij kan over ieder onderwerp uitleggen hoe het zit, op een logische en begrijpelijke manier.

Dat is ook zo gaaf, dat je niet meteen het idee krijgt dat je het niet snapt/veel te weinig weet of de betekenis van moeilijke woorden niet kent.

 
Hoe zout wil je het hebben.

Mijn biologisch (groente)boer ging vandaag naar zijn tandarts.

Kreeg hij te horen dat zijn verstandskiezen eruit moeten, bij een kaakchirurg.

Hij gaf aan dat hij nergens last van heeft.

De tandarts gaf aan dat ze er toch uit moeten en als hij dat niet wil moet-ie maar op zoek gaan naar een ander tandarts.

Die boodschap kreeg ik dus ook, zie wat ik schreef in: https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=163#post-2164

het stukje van Poekie over het helen met rauwe melk.

Zo bizar, die tandarts heeft vast teveel klanten of zo.

Zo arrogant, die man, ik kan er niet over uit.

 
Quote:
Zo bizar, die tandarts heeft vast teveel klanten of zo.

Zo arrogant, die man, ik kan er niet over uit.


@ Poekie:

Ja of die tandarts voelt nattigheid ergens.

Hij voelt terechte vragen over zijn adviezen misschien als een afwijzing?

Er komen -en terecht- misschien steeds meer vragen?

Lijkt mij geen fijn gevoel als ik met het idee dat beroep inging dat ik mensen ging helpen, en als ik er dan soms achter zou moeten komen dat ik een handlanger ben in een systeem dat mensen juist verder van huis helpt soms/vaak.

Dat tandartsenberoep komt toch ook steeds meer onder vuur te staan?

Die amalgaam om maar een dwarsstraat te noemen...

Of de verdovingen een poos geleden (een jaar?) in de uitzending van Tros Radar.

Mijn tandarts die heeft inmiddels een vragenlijst voorgelegd aan mij na de Radaruitzending.

Die voelde die bui ook al hangen met de articaine.

Daarvoor was ik er al over begonnen bij haar, omdat een biotandarts me na onderzoek had verteld dat die articaine bij mij zit te vervelen ook in mijn hersenen (het verstoort oa de prikkeloverdracht vertelde de biotandarts me).

En dat heeft hij aan mijn tandarts doorgegeven.

Ik heb een vriendin die vorig jaar een herseninfarct kreeg nadat ze een articaineverdoving had gekregen per ongeluk terwijl ze nota bene daarvoor juist expliciet gezegd had ook nog dat ze dat niet wilde.

Ze kreeg acuut hartkloppingen na die verkeerde verdoving (articaine dus) en ze zag de assistente beven als een rietje toen ze het ter sprake bracht.

Ze had die tandarts juridisch kunnen aanpakken maar dat heeft ze niet gedaan.

Die herseninfarct volgde kort na de behandeling ook.

Maar ja weet je: de artsen en tandartsen: dat zijn pionnetjes.

Die zitten ook ingesnoerd in weinig tijd om na te denken tussen de patienten door en opgezadeld met veel onkunde over hoe zij medeplichtig worden gemaakt aan het verder vergiftigen en anderszins toetakelen en domhouden van patienten over wat er werkelijk scheelt aan hun gezondheid.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan