Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Elk jaar 5 doses?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elk jaar 5 doses?
Welke begrenzing doelde die vaxxer op?Net geprobeerd om met een vaxxer in gesprek te gaan, gesprek eindigde met "waarom laat je je niet vaccineren, je bent wel heel hard voor jezelf als je jezelf op die manier laat begrenzen"
Praten met vaxxer.... Het lijkt mij dat een lantaarnpaal een levendiger conversatie oplevert..Net geprobeerd om met een vaxxer in gesprek te gaan, gesprek eindigde met "waarom laat je je niet vaccineren, je bent wel heel hard voor jezelf als je jezelf op die manier laat begrenzen"
De informatie over hoeveel doseringen per jaar wisselt nog al. Deze man trekt nu dus uit de hoge hoed dat tegen de nieuwste 'mutatie' een behandeling van 3 prikken nodig is. Dus na de booster is ook nog eens 3 prikken nodig, volgens een man die er zelf nog geeneen ontvangen heeft.Elk jaar 5 doses?
Advocaat Bart Maes haalt op social media snoeihard uit naar de Nieuw-Zeelandse premier. “Jacinda Ardern, New Zealand Labour Party. Zeg maar de lokale D66/PvdA/GroenLinks-types. Ik meen oprecht dat het tijd is om dat soort van linksheid/linksdeugen als psychische stoornis op te nemen in DSM-5,” schrijft Maes, verwijzend naar de psychiatriebijbel.
“En dat meen ik heel serieus,” benadrukt de advocaat. “Die mensen lijden echt aan waanbeelden.”
NOS zou ook kunnen kijken naar de juridische onhaalbaarheid.Geen meerderheid voor vaccinatieplicht in Nederland
De verdeeldheid is volgens onderzoek van I&O Research groot: 65-plussers zijn voor verplichte inenting, terwijl de meeste jongeren juist tegen zijn.nos.nl
Nou vanaf 1 februari worden de schaapjes dus ook wakker dan is het helemaal klaar? Toch? Of zullen ze het nog steeds niet door hebben die wollen sukkeltjes
Als het zo is als ze beweren (is niet waar natuurlijk) dan doen ze de lockdown voor winkels en horeca er toch weer af ! Gelijk alles opgelostZerohedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
PPSD gaat nog eens heel groot worden
Het wordt steeds makelijker om te weigeren. Bij de eerste denk je nog ^moet ik dat niet ook doen?^ maar bij de 7e die niet werkt is de twijfel snel overPraying Medic
JUST IN - BioNTech CEO: Potentially upcoming vaccine for the #Omicron variant "should be a 3-dose vaccine." @disclosetvt.me
2 voor de eerste ronde plus boosters plus drie voor omicron..zitten we al op 6 prikken. Wordt een mooi bouwpakket.
Praying Medic
JUST IN - BioNTech CEO: Potentially upcoming vaccine for the #Omicron variant "should be a 3-dose vaccine." @disclosetvt.me
2 voor de eerste ronde plus boosters plus drie voor omicron..zitten we al op 6 prikken. Wordt een mooi bouwpakket.
Brandt wel vaak meer licht bovenin inderdaadPraten met vaxxer.... Het lijkt mij dat een lantaarnpaal een levendiger conversatie oplevert..
Is de boete dan ook maal zeven straks?Het wordt steeds makelijker om te weigeren. Bij de eerste denk je nog ^moet ik dat niet ook doen?^ maar bij de 7e die niet werkt is de twijfel snel over
En ik twijfelde al niet over de eerste
Gaat om je gezondheid, niet om geldHet is wel een mooi verdienmodel.