Covid vaccins

Virussen bestaan niet en besmette mensen hoeven niet perse ziek te zijn.
Hoewel toevallig mijn zoon ziek is (niet gevaxed, wil ook geen iverm maar dit terzijde).
De zorg is al jaren afgeschaald, ziekenhuizen zijn failliet, personeel loopt weg.
Liggen er nu besmette mensen in het ziekenhuis?
of zijn het de gevaxten en dat noemen ze dan besmette mensen.
Of zijn besmette mensen NIET besmet.
??????
ik zal wel iets over het hoofd zien. i
Kort uitgelegd, "ziekte" (je kunt het besmettelijke hier denk ik ook onder laten vallen) is het ontgiften van het lichaam. Als je veel te ontgiften hebt wordt je inderdaad "zieker". Hier al veel vaker besproken, waar gesproken wordt over virus, is het het verhaal van exosomen, het mechanisme van je zelf-helende lichaam dat toxische stoffen in eiwitten verpakt en uit je lichaam wegwerkt.
Als "soort" doen mensen dit in dezelfde periode.
Met een slecht immuun systeem ben je wel vatbaarder voor bacteriën, dat kan je als een form van besmetting zien.
 
Ja inderdaad maar momenteel hebben ze het iedere dag over de "vele besmettingen" die straks dan in het ziekenhuis komen te liggen. Ergens klopt er iets niet.
Dus mensen zijn momenteel massaal aan het ontgiften.
 
Die tests kloppen niet, Romagi, en de cijfers al helemaal niet. Alles is nep, niets is echt. Emoties boven feiten. Dat zou je nu zo onderhand wel moeten weten.

Mike
Ik liep gisteren door het ziekenhuis en dat was een oase van rust, die 1 bezoeker per persoon policy werpt zijn vruchten af :cool:
 
Kort uitgelegd, "ziekte" (je kunt het besmettelijke hier denk ik ook onder laten vallen) is het ontgiften van het lichaam. Als je veel te ontgiften hebt wordt je inderdaad "zieker". Hier al veel vaker besproken, waar gesproken wordt over virus, is het het verhaal van exosomen, het mechanisme van je zelf-helende lichaam dat toxische stoffen in eiwitten verpakt en uit je lichaam wegwerkt.
Als "soort" doen mensen dit in dezelfde periode.
Met een slecht immuun systeem ben je wel vatbaarder voor bacteriën, dat kan je als een form van besmetting zien.

Er wordt wel eens gezegd dat het goed is om af en toe "ziek" te zijn. Dat zou betekenen dat het immuunsysteem werkt. Iemand die nooit "ziek" is zou een zwak immuunsysteem hebben.

Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Als door goede voeding en meer natuurlijke ontgiftings methoden het lichaam niet zo zwaar vervuild is is er denk ik geen rede om "ziek" te zijn.
 
Er wordt wel eens gezegd dat het goed is om af en toe "ziek" te zijn. Dat zou betekenen dat het immuunsysteem werkt. Iemand die nooit "ziek" is zou een zwak immuunsysteem hebben.

Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Als door goede voeding en meer natuurlijke ontgiftings methoden het lichaam niet zo zwaar vervuild is is er denk ik geen rede om "ziek" te zijn.
Mee eens, als je die logica doortrekt is iemand die altijd gezond is ongezond :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Er wordt wel eens gezegd dat het goed is om af en toe "ziek" te zijn. Dat zou betekenen dat het immuunsysteem werkt. Iemand die nooit "ziek" is zou een zwak immuunsysteem hebben.

Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Als door goede voeding en meer natuurlijke ontgiftings methoden het lichaam niet zo zwaar vervuild is is er denk ik geen rede om "ziek" te zijn.
Inderdaad, ook dat heb ik geleerd in mijn orthomoleculaire gezondheid opleiding. Als iemand niet ziek wordt, dan moeten er alarmbellen afgaan. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar ook ik merk nu dat ik helemaal niet meer ziek wordt (verstopte neus en zo) daar ik zeer gezonder ben gaan leven sinds deze plandemie. Het verhaal van David Wolfe past daar ook bij en uiteraard trigger ik mijn immuunsysteem dagelijks met "voeding", maar ook door de kou in te gaan en in aanraking te komen met bacteriën.
 
Er wordt wel eens gezegd dat het goed is om af en toe "ziek" te zijn. Dat zou betekenen dat het immuunsysteem werkt. Iemand die nooit "ziek" is zou een zwak immuunsysteem hebben.

Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Als door goede voeding en meer natuurlijke ontgiftings methoden het lichaam niet zo zwaar vervuild is is er denk ik geen rede om "ziek" te zijn.
Klopt helemaal. We hoeven helemaal niet ziek te zijn. Als de wereld niet zo giftig was, was dit ook niet het geval.

Mike
 
"Die tests kloppen niet, Romagi, en de cijfers al helemaal niet. Alles is nep, niets is echt. Emoties boven feiten. Dat zou je nu zo onderhand wel moeten weten".

Dat zou ik inderdaad moeten weten.
Echter, mijn zoon was vlak voor de "pandemie" .ziek en ik dacht je bent nu wel immuun. een collega was nu ziek (geprikt) en hij nu ook weer. Heeft collega dan aerosolen verspreid? Lijkt me mogelijk. Zoon had eerst een thuistest gedaan en toen naar de GGD. Covid.
Gelukkig geen hoge koorts (38) Nu 6 dagen, Hij is weinig ziek maar of hij nou zo gezond is twijfel ik ook aan.
 
"Die tests kloppen niet, Romagi, en de cijfers al helemaal niet. Alles is nep, niets is echt. Emoties boven feiten. Dat zou je nu zo onderhand wel moeten weten".

Dat zou ik inderdaad moeten weten.
Echter, mijn zoon was vlak voor de "pandemie" .ziek en ik dacht je bent nu wel immuun. een collega was nu ziek (geprikt) en hij nu ook weer. Heeft collega dan aerosolen verspreid? Lijkt me mogelijk. Zoon had eerst een thuistest gedaan en toen naar de GGD. Covid.
Gelukkig geen hoge koorts (38) Nu 6 dagen, Hij is weinig ziek maar of hij nou zo gezond is twijfel ik ook aan.
even kort samengevat
Je zoon was dus 2 jaar geleden ziek en is nu weer ziek. Wat is hier precies raar aan? bestaat er tegenwoordig niet meer zoiets als stress en ongezonde levensstijl?

cojona bestaat niet dus die factor kun je negeren.
 
Het valt me op dat deze nog niet voorbij is gekomen:


:mad:

Mike
 
  • Grrr
Waarderingen: Surv
Het valt me op dat deze nog niet voorbij is gekomen:


:mad:

Mike
Heb het er net met blondie over: welke godvergeten kutouder geeft zijn kind op voor zo'n test???

Compleet idioot, sjeeees.
 
Kunnen die kinderen krijgen?
Blijkbaar wel, nu kan het natuurlijk zijn dat ze die kopen.... Adopteren heet het dan, nu ben ik niet voor abortus maar bij dit soort mag abortus tot 80 jaar na geboorte puur omdat ze geen enkel positieve bijdrage hebben aan de samenleving....
 
Blijkbaar wel, nu kan het natuurlijk zijn dat ze die kopen.... Adopteren heet het dan, nu ben ik niet voor abortus maar bij dit soort mag abortus tot 80 jaar na geboorte puur omdat ze geen enkel positieve bijdrage hebben aan de samenleving....
Of hun moeder had ze door moeten slikken🤣😂
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan