Covid vaccins

Ik begrijp dit niet: mensen hoeven met dit soort dingen mij maar 1 keer te waarschuwen. ''First do no harm''. Oogkleppen kennelijk. Spelbrekers zijn we kennelijk in een duivels spel.
Mensen zijn zo bang gemaakt dat ze het vaccin zien als enige redmiddel en een soort van heilig goedje.
Dus er negatief over praten is dan ook not done.
Angst doet rare dingen, dat blijkt wel.
Ik begrijp ook niet waarom ze bijv nog met muilpamper lopen.
 
Mensen zijn zo bang gemaakt dat ze het vaccin zien als enige redmiddel en een soort van heilig goedje.
Dus er negatief over praten is dan ook not done.
Angst doet rare dingen, dat blijkt wel.
Ik begrijp ook niet waarom ze bijv nog met muilpamper lopen.
Ja echt een instinker: een gedoodverfde dreiging ''corona'' en dat maakt ziende blind voor de aard van de aangedragen ''remedie'' uit de hoge hoed. Zelfde met de blindheid van mensen voor de uitwerking van de kankerbehandelingen op hen. Zogenaamd sterven mensen aan de kanker, maar ze sterven vaak aan de behandelingen. Dat onderscheid maken mensen niet. ''Problem (''corona''), reaction (angst), solution (gentherapie). En die gentherapie daar was het in den beginne al om te doen (is mijn vermoeden).
 

Raar, want mandaat mag niet (is ook geen wet) als er een goedgekeurd middel is, met een tijdelijk middel.
En waarom kunnen ze niet leveren, bang voor schadeclaims??

It stinks
 

Raar, want mandaat mag niet (is ook geen wet) als er een goedgekeurd middel is, met een tijdelijk middel.
En waarom kunnen ze niet leveren, bang voor schadeclaims??

It stinks
Het stinkt niet, zodra Pfizer Comirnaty uitgeeft voor gebruik zijn ze ook aansprakelijk voor de schade, de zooi die, ze nu prikken valt onder de contracten zonder aansprakelijkheid.
Het stinkt pas na de prikken
 
Mijn ouders hebben een uitnodiging voor de griepprik gekregen via de post (uiteraard gaan ze die niet nemen). Maar ik vraag mij af... Zullen dit ook mRNA prikjes zijn? Of zijn dit nog steeds de 'normale' griepprikjes?
 
Toen ik begin 20 was heb ik enkele malen de griepprik laten zetten op advies huisarts. (was nodig ivm mijn allergie huisstofmijt zei die). dit voelde echter nooit goed dus mee gestopt. Ik kreeg daarna nog wel enkele malen jaarlijks een herinnering maar die negeerde ik. Na 5 jaren kwamen die herinneringen ook niet meer. Wat schetst mijn verbazing, vorige week ligt er na 30 jaar weer een uitnodiging voor de jaarlijkse griepprik op de mat?? Mafkezen....
 

QR-code splijtzwam​

Demissionair minister De Jonge liet gisteren weten dat de coronapas voorlopig nog wel even nodig blijft. Uit het onderzoek blijkt opnieuw dat deze eind september ingevoerde maatregel de meningen in Nederland zeer verdeelt, met name die van gevaccineerden en niet-gevaccineerden.
Op de vraag of mensen het terecht vinden dat je pas na het tonen van een coronatoegangsbewijs een restaurants of café in mag, zegt 69 procent van de eerste groep 'ja'. Terwijl slechts 5 procent van de niet-gevaccineerden daar zo over denkt. Wordt niet-gevaccineerden gevraagd naar de redenen om af te zien van een prik, noemt 36 procent onder meer "protest tegen het vaccinatietoegangsbewijs".


Daarbij constateert I&O Research een groot verschil in inkomen. Van de mensen met een minimuminkomen ziet 36 procent af van de coronapas. Bij de hogere inkomens is dat 4 à 5 procent.

 
Laatst bewerkt:
Toen ik begin 20 was heb ik enkele malen de griepprik laten zetten op advies huisarts. (was nodig ivm mijn allergie huisstofmijt zei die). dit voelde echter nooit goed dus mee gestopt. Ik kreeg daarna nog wel enkele malen jaarlijks een herinnering maar die negeerde ik. Na 5 jaren kwamen die herinneringen ook niet meer. Wat schetst mijn verbazing, vorige week ligt er na 30 jaar weer een uitnodiging voor de jaarlijkse griepprik op de mat?? Mafkezen....

Ik heb hem de laatste keer in NL terug gestuurd met de opmerking. "Wilt U mij uit die kwakzalverij database verwijderen", het helpt waarschijnlijk niet maar het is goed voor je om er een leuke dag van te maken. En je b=hebt nog eens wat te vertellen op een verjaardagsfeestje
 


 
Laatst bewerkt:
“Het lijkt een hoofd en 3 benen te hebben … Het is niet gemaakt om daar gewoon te zitten en niets te doen … Dit is een levensvorm … Het groeide/ontwikkelde zich in 4 dagen … Is dit een plant? Stof? Een wezen dat in eieren wordt gelegd in een vruchtbare/geschikte omgeving. Ergens in de omgeving kan er een soort signaal zijn waardoor dat wezen is gaan leven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan