Covid vaccins

"RiVax® is the Company's vaccine candidate for the prevention of death following exposure to a lethal dose of ricin toxin using a unique antigen that is completely devoid of the toxic activity of ricin. Formulated by Soligenix to have enhanced thermostability, RiVax® has demonstrated up to 100% protection in mice and NHPs subsequently exposed to lethal doses of ricin toxin either systemically or by aerosol. Most recently, mice have been shown to be protected from ricin challenge at 10 times the lethal dose for at least 12 months post-vaccination."


Het ultieme biowapen?
Waarbij de ongevaccineerden zullen sterven.

Soligenix shareholders zijn onder andere Vanguard, BlackRock Fund Advisors, Goldman Sachs & Co. LLC, etc.

Stel je voor dat ze RiVax in een (booster)vaccin stoppen en vervolgens de populatie blootstellen aan het dodelijke Ricine.

Dan zullen de gevaccineerden tot 12 maanden beschermd zijn door het tegengif in het vaccin.

En zullen alle blootgestelde ONgevaccineerden sterven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"RiVax® is the Company's vaccine candidate for the prevention of death following exposure to a lethal dose of ricin toxin using a unique antigen that is completely devoid of the toxic activity of ricin. Formulated by Soligenix to have enhanced thermostability, RiVax® has demonstrated up to 100% protection in mice and NHPs subsequently exposed to lethal doses of ricin toxin either systemically or by aerosol. Most recently, mice have been shown to be protected from ricin challenge at 10 times the lethal dose for at least 12 months post-vaccination."


Het ultieme biowapen?
Waarbij de ongevaccineerden zullen sterven.

Soligenix shareholders zijn onder andere Vanguard, BlackRock Fund Advisors, Goldman Sachs & Co. LLC, etc.

Stel je voor dat ze RiVax in een (booster)vaccin stoppen en vervolgens de populatie blootstellen aan het dodelijke Ricine.

Dan zullen de gevaccineerden tot 12 maanden beschermd zijn door het tegengif in het vaccin.

En zullen alle blootgestelde ONgevaccineerden sterven!

Stel je voor dat het plan niet gaat uitkomen?
 
"RiVax® is the Company's vaccine candidate for the prevention of death following exposure to a lethal dose of ricin toxin using a unique antigen that is completely devoid of the toxic activity of ricin. Formulated by Soligenix to have enhanced thermostability, RiVax® has demonstrated up to 100% protection in mice and NHPs subsequently exposed to lethal doses of ricin toxin either systemically or by aerosol. Most recently, mice have been shown to be protected from ricin challenge at 10 times the lethal dose for at least 12 months post-vaccination."


Het ultieme biowapen?
Waarbij de ongevaccineerden zullen sterven.

Soligenix shareholders zijn onder andere Vanguard, BlackRock Fund Advisors, Goldman Sachs & Co. LLC, etc.

Stel je voor dat ze RiVax in een (booster)vaccin stoppen en vervolgens de populatie blootstellen aan het dodelijke Ricine.

Dan zullen de gevaccineerden tot 12 maanden beschermd zijn door het tegengif in het vaccin.

En zullen alle blootgestelde ONgevaccineerden sterven!
Is er ook geen fauna meer.
Ze zijn er dom genoeg voor.

Dick
 
Waar komt dat bericht over Rivax vandaan?
Als men zoiets maakt om te beschermen dan moet er ook iets zijn dat bescherming nodig heeft.
Er zijn meerdere planten die extreem giftig zijn, niet alleen Ricine.
Is dit een bewuste bangmakerij? En helpt iverm. door het bijvoorbaat te slikken.
 

Lekker feitenvrij het vuurtje opstoken zodat we hier hutu en tutsi-toestanden gaan krijgen. De ene helft hersenspoelen en dan met vaccins vergiftigen en die verder opstoken richting de andere helft behandelen als oud vuil en zondebok van alle ellende. Wie weet werkt het. Wie weet ook niet.
 
Is er ook geen fauna meer.
Ze zijn er dom genoeg voor.

Dick
Als ze het verspreiden in de lucht misschien.

Maar als het in de voedselketen komt treft het voornamelijk mensen. Bijvoorbeeld als men het in geraffineerd gejodeerd zout doet, dat zit in heel veel producten. Mensen eten zo'n 1-3 gram zout per dag, stel dat dat voldoende is voor een dodelijke dosis. En je dan met dat vaccin 'beschermd' bent.
 
Waar komt dat bericht over Rivax vandaan?
Als men zoiets maakt om te beschermen dan moet er ook iets zijn dat bescherming nodig heeft.
Er zijn meerdere planten die extreem giftig zijn, niet alleen Ricine.
Is dit een bewuste bangmakerij? En helpt iverm. door het bijvoorbaat te slikken.
Voornamelijk van chemische oorlogsvoering (zie de website): "these results reinforce the practicality of stockpiling and potentially utilizing the RiVax® vaccine in warfighters and civilian first responders".

Gates heeft vorig jaar gezegd dat we ons moeten voorbereiden voor de volgende pandemie, we moeten maatregelen nemen alsof "alsof er een biochemische aanval is". oid
Natuurlijk is alles speculatief, mijn doel is niet bangmakerij maar informeren. Ik hoor veel mensen zeggen dat alle gevaccineerden dood zullen gaat, maar stel dat die booster vaccins dadelijk een soort antigif zijn tegen bijv. een uitgezet gif of misschien remt het de schadelijke werking van het huidige vaccin? Wie weet.

Het lijkt me eerder dat de elite de critici weg willen. Daarna hebben ze sowieso vrij spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voornamelijk van chemische oorlogsvoering (zie de website): "these results reinforce the practicality of stockpiling and potentially utilizing the RiVax® vaccine in warfighters and civilian first responders".

Gates heeft vorig jaar gezegd dat we ons moeten voorbereiden voor de volgende pandemie, we moeten maatregelen nemen alsof "alsof er een biochemische aanval is". oid
Natuurlijk is alles speculatief, mijn doel is niet bangmakerij maar informeren. Ik hoor veel mensen zeggen dat alle gevaccineerden dood zullen gaat, maar stel dat die booster vaccins dadelijk een soort antigif zijn tegen bijv. een uitgezet gif of misschien remt het de schadelijke werking van het huidige vaccin? Wie weet.

Het lijkt me eerder dat de elite de critici weg willen. Daarna hebben ze sowieso vrij spel.
Jouw verhaal klopt geen ene donder van. Kijk eens wat er nu al gebeurd in Israel met het derde booster vaccin. ik ga er niet in mee. Voor mij zegt het iets over de bedrading in je eigen hersenen. Ga jezelf bang maken, mij niet !!
 
Lijkt me een hele moeilijke situatie. Er was hier op het forum een filmpje van een speech van een ouder die zei: ''jullie mogen ons kind het recht op onderwijs niet ontzeggen, jullie dringen je eigen angsten en wil op aan mijn kind en jullie zijn geen artsen''. In feite doe je nog een soort van mee als je je zoon thuis houdt. Maar ik zou het misschien ook wel doen in zo'n situatie. Het zou fijn zijn als je medestanders vond: dan stond je sterker: dus andere ouders van de dagbesteding van je zoon die ook niet mee willen doen met de hysterie.
Ik snap wat je zegt en dat is natuurlijk zo. Het protocol is voorgeschreven door een arts dus de begeleiding volgt dat helaas klakkeloos. Het is kiezen tussen twee kwaden, voor onze zoon is de dagbesteding een veilige omgeving en hij zet het laatste half jaar behoorlijke stappen vooruit ( hij heeft autisme en een lichte verstandelijke beperking). Ik kan op mijn strepen gaan staan en het ‘gevecht’ met de begeleiding aangaan maar dat is voor hem niet oké, hij wil dat niet. Vandaar dat we het op deze manier doen maar leuk is anders...

Wendy
 
Jouw verhaal klopt geen ene donder van. Kijk eens wat er nu al gebeurd in Israel met het derde booster vaccin. ik ga er niet in mee. Voor mij zegt het iets over de bedrading in je eigen hersenen. Ga jezelf bang maken, mij niet !!
Het is inderdaad bangmakerij, zouden ze ricine nu gaan gebruiken is het niet een jaar voor iedereen het loodje legt maar 24 tot 48 uur, te opvallend.

Dit vaccin moet nog aan de Phase 1 beginnen, er moet zelfs nog een aanvraag worden ingediend om daarmee te starten, minimaal ander probleem bewaren op Kamer temperatuur dus past slecht in de vrieskou voor de covid meuk.

Bangmakerij dus zonder twijfel is niet in productie, en dat de vermelde groepen zoals Vanguard BlackRock er tussen zitten so what die zitten overal in, aandacht afleiden van het doel.... Vrijheid
 
'Dr. Zelenko stuurde mij persoonlijk 21 wetenschappelijke documenten en referenties toe, die aantonen dat er miljoenen mensen zijn gestorven door de vaccins.'

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.715
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan