Covid vaccins

Vandaag in gesprek met een bloedanalist. Ze krijgt vrij veel mensen in haar praktijk met prikspijt. Ik vroeg haar wat haar t meest opviel in t bloed van geprikte mensen.
Toch wel de klonteringen en onregelmatige cellen. Ze zei vervolgens, als ik het even laat staan dan wordt het bloed dikker, laat ik het nog langer staan dan verschijnen er 👉🏻PARASIETEN

Dus @fatsnotbad je brein heeft je echt niet in de steek gelaten! Spot on! Hulde aan jou 🏆
 
He, worden er dan parasieten ingespoten? met vaccins?

Of zijn die parasieten tevoorschijn gekomen DOOR het vaccin
 
Vandaag in gesprek met een bloedanalist. Ze krijgt vrij veel mensen in haar praktijk met prikspijt. Ik vroeg haar wat haar t meest opviel in t bloed van geprikte mensen.
Toch wel de klonteringen en onregelmatige cellen. Ze zei vervolgens, als ik het even laat staan dan wordt het bloed dikker, laat ik het nog langer staan dan verschijnen er 👉🏻PARASIETEN

Dus @fatsnotbad je brein heeft je echt niet in de steek gelaten! Spot on! Hulde aan jou 🏆
Moest denken aan een artikel van 9FN wat hier over ging.
Medisch deskundige Jane Ruby zei in de Stew Peters Show dat ze de foto van een parasiet in het Pfizer-vaccin (zie boven) ‘ongelooflijk schokkend’ vindt. Ze voegde toe dat er in therapeutisch opzicht geen reden is om parasieten toe te voegen aan vaccins. Dr. Ruby zei verder dat de parasiet op de foto dodelijk is voor de mens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Dé reden waarom de zwarte gemeenschap zich niet willen vaccineren. Ze weten inmiddels wel beter! Krachtige video 💪🏼

De Turkse gemeenschap laat zich ook niet vaccineren hoor trouwens.. heus wel enkele maar niet zoveel als bij de Hollanders
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.358
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan