Covid vaccins

Dit gaat over het filmpje (wat geplaatst was via de Corona-Ausschuss) wat ik al 3x hier had neergezet. De sprekers hebben het id. over dezelfde onderzoekers en hetzelfde filmpje. Vivianne Fisher die samen met Reiner Fuellmich de processen voorbereidt, zit er ook bij. Goed dat de info nu naar buiten komt, want ik denk dat dit wezenlijk belangrijke info is.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Misschien zijn hier al forum berichten over, maar ik kon het niet vinden...Ik heb sinds kort na advies van Mike op een lezing ivm in huis gehaald. Dit heb in huis gehaald omdat ik mij o.a. zorgen maak om mijn zoon die de vaccinatie heeft genomen. Hij zegt dat hij geen spuit meer in zijn lijf laat nadat gebleken is dat er nog steeds geen vrijheid is. Dus ik hoop dat hij een placebo had (want hij heeft nergens last van en voelt zich prima).
Ik heb gezocht op wat ik het beste zou kunnen 'voorschrijven' aan hem. Maar kan niks vinden op het forum hierover. Helpt IVM tegen vaccinatie-spike eiwitten en hoeveel moet je dan innemen? Kan je het beste er nog wat bij nemen? Zoals bv aspirine of NAC? En hoe lang voor je gaat minderen? Is het te laat als hij soort van 'klachten' krijgt? Ik maak me erg zorgen, vooral na de video van die begrafisondernemer uit Engelend. Maar ik ga mijn zoon ook niet bang maken. Angst is een slechte raadgever. Wat een toestand. Soms denk ik ook, maken wij elkaar niet gek en bang? Het is lastig filteren wat waar is wat niet.
 
Hoi Margreet,
Kun je iets met onderstaande info?

Ivermectine



Als profylaxe (preventie):


0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).



Voor grote schoonmaak:

Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.

(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).

Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.



Bij ziekte:

0,2 tot 0,4 MG per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.

(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).

NB: Liever beetje over doseren dan te weinig.

En:

Arts Peter McCullough noemt niet alleen de standaarddosis van IVM van 2 mg per 10 kg, maar ook een HOGERE dosering van 4-6 mg per 10 kg:

Some physicians prefer the anti-parasitic drug ivermectin for both prophylaxis and treatment. The initial dose recommendation was 0.2 mg/kg, but some are suggesting 0.4 to 0.6 mg/kg. As more information becomes available, recommendations may change.


Ik zou willen aanbevelen om dit niet aan te houden als profylaxis maar alleen zodra er sprake is van (ernstige) klachten, met name in de longen en luchtwegen. Deze dubbele dosis (of zelfs nog hoger) kan ook worden ingezet bij vaccinatieslachtoffers. Ik zie dit dus als een dosering die past bij de BEHANDELING van klachten. Experimenteren met deze dosering als profylaxis is geheel op eigen risico!

Mike
 
Hoi Margreet,
Kun je iets met onderstaande info?

Ivermectine



Als profylaxe (preventie):


0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).



Voor grote schoonmaak:

Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.

(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).

Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.



Bij ziekte:

0,2 tot 0,4 MG per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.

(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).

NB: Liever beetje over doseren dan te weinig.

En:

Arts Peter McCullough noemt niet alleen de standaarddosis van IVM van 2 mg per 10 kg, maar ook een HOGERE dosering van 4-6 mg per 10 kg:

Some physicians prefer the anti-parasitic drug ivermectin for both prophylaxis and treatment. The initial dose recommendation was 0.2 mg/kg, but some are suggesting 0.4 to 0.6 mg/kg. As more information becomes available, recommendations may change.


Ik zou willen aanbevelen om dit niet aan te houden als profylaxis maar alleen zodra er sprake is van (ernstige) klachten, met name in de longen en luchtwegen. Deze dubbele dosis (of zelfs nog hoger) kan ook worden ingezet bij vaccinatieslachtoffers. Ik zie dit dus als een dosering die past bij de BEHANDELING van klachten. Experimenteren met deze dosering als profylaxis is geheel op eigen risico!

Mike
Hartelijk dank!
 
Waar baseer je dat op, Sailor?

Mike
Hij pretendeert de uitvinder te zijn van mRNA en dat was kary mullis en die is 2019 overleden net voor de "uitbraak"
Als de persoon iets beweert moet dat direct verifieerbaar zijn zonder twijfel, dus onwaarheden in de bio komen het verhaal niet ten goede, dus Check Check en blijven checken, rechtlijnig gedacht misschien maar bio niet zuiver... Waar zitten de dwaal sporen in zijn uitlatingen 99% waarheid verkondigen met 1%onwaarheid is......
Met de huidige hoeveelheid info moet alles 100% verifieerbaar zijn
 
Hij pretendeert de uitvinder te zijn van mRNA en dat was kary mullis en die is 2019 overleden net voor de "uitbraak"
Als de persoon iets beweert moet dat direct verifieerbaar zijn zonder twijfel, dus onwaarheden in de bio komen het verhaal niet ten goede, dus Check Check en blijven checken, rechtlijnig gedacht misschien maar bio niet zuiver... Waar zitten de dwaal sporen in zijn uitlatingen 99% waarheid verkondigen met 1%onwaarheid is......
Met de huidige hoeveelheid info moet alles 100% verifieerbaar zijn
Je haalt volgens mij dingen dingen door mekaar Sailor.
Malone is wel degelijk de uitvinder van mrna.
Kary Mulis was de uitvinder van de pcr test.
 
Je haalt volgens mij dingen dingen door mekaar Sailor.
Malone is wel degelijk de uitvinder van mrna.
Kary Mulis was de uitvinder van de pcr test.
Klopt ik pak de verkeerde naam excuus
Dit is de goeie

Katalin Kariko
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan