Covid vaccins

Polθ reverse transcribes RNA and promotes RNA-templated DNA repair

https://www.science.org/doi/10.1126/sciadv.abf1771

Mss iets voor Julian ?

polymerase is een enzym dat RNA-sjablonen kan gebruiken om DNA te repareren, een wonder van de natuur dat opnieuw de spot drijft met de archaïsche en reductionistische officiële theorieën in de biologie.
Thanks voor deze tip! De enzymen zijn de werkers, werkelijk wonderlijk hoe dat lichaam werkt.

Ik ben er stellig van overtuigd dat mogelijke DNA schade door mRNA vaccinatie binnen de perken blijft als je lichaam in de gelegenheid brengt om de schade te repareren en beschadigde cellen te vernietigen. Vermoed dat de schade die optreedt aan DNA door mRNA vaccinatie zéér klein is. Wel zien we natuurlijk de korte termijn ramp die zich voltrekt...
 
Enkele maanden geleden voor de 1ste x gebeld geweest voor vaxx.
Daarna nog een 2de x, met de mededeling dat ze nu niet meer gingen bellen en als ik alsnog wilde zelf een afspraak moest maken.
Enkele weken geleden toch nog een 3de x gebeld geweest.
En vandaag 4de x, met de mededeling dat eind september de campagne afloopt. Mijn antwoord, goed, dan vallen jullie me niet meer lastig met die onzin. Zijn antwoord : Vete a la mierda, ofwel fuck off. 🤣
 
"Goedemiddag NRC-lezer. Vanavond kondigt het kabinet hoogstwaarschijnlijk aan dat een cafébezoekje alleen kan met een coronapas. De invoering van een dergelijke pas als entreebewijs verliep in veel Europese landen geruisloos."
dacht het niet....toch ?
 
"Goedemiddag NRC-lezer. Vanavond kondigt het kabinet hoogstwaarschijnlijk aan dat een cafébezoekje alleen kan met een coronapas. De invoering van een dergelijke pas als entreebewijs verliep in veel Europese landen geruisloos."
dacht het niet....toch ?
De invoering ging heel geruisloos, de acceptatie wat minder maar ok
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan