Covid vaccins


Als dit waar is het het verdienmodel van de eeuw :cool:
Dat is 2 keer per jaar quachcineren ook al, ze hadden duidelijk nog niet genoeg...dus mogen de gequackcineerden ook nog 2 x daags anti stolling nemen.... Mag er weer niet om lachen zeker 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😇😇 sorry de vaxinazis krijgen de prijs die ze wilden
 
Eindelijk hebben ze het hier in Spanje ook door van de grafeenmythe :

Er is een interview geweest met de onderzoeker van de Univ Almeria, Pablo Campra, en een dr van Biologos por la Verdad (Jose Martinez Albarracin) en een of andere Gecontroleerde Oppositie drol (Quinta Columna, R. Delgado en (Dr ?) Sevillano) die achter de grafeen stond en zelfs die bovenstaande biologe beledigde enzomeer.
De onderzoeker heeft verklaard dat het inderdaad maar een soort van vooronderzoek (dd28/6/21) was op 1 ampul, en dat hijzelf nu, na een 2de diepere analyse, met een ander type en betere microscoop, verklaart dat 80% sacarose was.

Nu, dit interview dateert van JULI, dus zij (Quinta Columna) wisten dit al voordat ze openlijk verklaarde dat er grafeenoxide in zat.

Betreffende giftigheid ; studies hebben aangetoond dat een rat 50 tot 125mg per kilo kan verdragen. Giftigheid begint bij 10mg/kg, maw voor een mens van 70kg zou dit 700mg zijn. Maw als het er al in zou zitten in een ampul (0,3ml) zou dit een hoeveelheid zijn van 224 microgram.

Daartegenover staat, zegt Albarracin, dat 10microgram spikeproteine wel een belangrijk effect kan hebben.

Magnetisme dan : Dr. Kalcker in 2015, ferritina, een proteine die ijzer herbergt. Dat ferritina is een super paramagneet die aan en uit gezet kan worden.
 
"De rector van het Barleusgymnasium uit Amsterdam, Alwin Hietbrink, heeft 10 augustus een mail verstuurd naar alle ouders en leerlingen. Hierin roept hij alle gezonde jongeren op om zich te laten prikken. Zonder toestemming van de ouders mag een 12-jarige de ‘prikbus’ binnenwandelen en een prik nemen."

Mijn dochter heeft 6 jaar dit instituut bezocht en ik heb met lede ogen de linkse indoctrinatie moeten aanzien! Thierry B. heeft ook in deze weer gelijk. Dat e.e.a. tot menige discussie leidde tijdens het avondmaal laat zich raden ;-)
 
Worden dit soort berichten alleen naar de leerlingen gestuurd of ontvangen ouders hier ook een bericht over?
Als alleen de leerlingen ze krijgen is het zaak dit openbaar te maken en zo ouders te waarschuwen.

Leuk zeg die mobiele telefoons. Ze pakken gewoon op die manier je kinderen af. Ga jij als ouders maar eens de telefoon van je kind controleren zonder dat je daar oorlog over hebt. Ik wens menig moderne ouders veel succes.

Informeer mensen hierover aub, want ik vermoed dat ze dus niet weten wat er allemaal gecommuniceerd wordt naar hun bloedeigen kinderen.
Tot een aantal jaar geleden werd 'alles' gecommuniceerd naar de ouders; hoe dit nu is weet ik niet maar alles is anders he, sinds cojona!
"Ik wens menig moderne ouders veel succes." -Tnx!- Mijn dochter is inmiddels uit haar Zuid-Koreaanse quarantaine.(verplicht 14 dagen) Haar 'moderne' ouders hebben het quarantaine-hotel toch maar betaald (kleine €1000,-) opdat zij zich niet laat 'vaccineren'!!! :mad: 🥵

Tel uit je verlies! ;-)
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast zijn er veel mensen met prikspijt omdat ze last hebben van de bijwerkingen. Is er iets wat deze mensen kan helpen? “Ja,” antwoordde Zelenko. “Gezond verstand. Je hebt een bom in je lijf. Het spijt me, maar daar heb je zelf voor gezorgd.”


“Ten eerste: maak niet nog meer bommen. Haal geen injecties meer. Dat is het eerste wat je zou moeten doen,” benadrukte de arts. Hij wees erop dat een virale infectie de bommen tot ontploffing brengt. “De deskundigen waarschuwen dat dit tot genocide kan leiden.”


Ongelooflijk gevaarlijk en onveilig​


De bom komt volgens dr. Zelenko niet tot ontploffing als je preventief antivirale middelen neemt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.688
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan