Covid vaccins

Ik word een beetje niet goed van draadjes en plaatjes die ik niet meer kan zien op twatter omdat ik geen account heb.
Dat begrijp ik niet, want ik heb er ook geen account maar kan echter wel alle hier geplaatste links naar Twitter bekijken.
 
Dan zou het afhankelijk zijn van de eigen soft- en hardware. Misschien eens een stevig gesprek daarmee dat je niet goed van ze wordt of anders zelf bepaalde lees-, installatie- en aankoopkeuzes maken.
 
Ligt aan de browser. Zodra het Brave of Vivaldi wordt (met meer privacy) lukt het niet meer. Al sinds een week of 3. Ik kan het wel bijv. via Safari.
 
van de telegram groep Landelijk Meldpunt Prikbussen;


De rector van het Barleusgymnasium uit Amsterdam, Alwin Hietbrink, heeft 10 augustus een mail verstuurd naar alle ouders en leerlingen. Hierin roept hij alle gezonde jongeren op om zich te laten prikken. Zonder toestemming van de ouders mag een 12-jarige de ‘prikbus’ binnenwandelen en een prik nemen.





• Je doet het voor een ander.


• Je doet het voor je leraar


• Je doet het voor je kwetsbare vrienden op school


• Maar de belangrijkste reden is, je schoolreis





Ook heeft de rector aangegeven met de GGD te overleggen om een prikbus of priklokaal te regelen na de vakantie. Zo kunnen ze geprikt het schooljaar beginnen.





Een school moet neutraal zijn, echter zetten ze nu de leerlingen onder druk. De rector wil graag dat alle leerlingen die prik ‘even’ halen, dat scheelt een hoop gedoe met testen tijdens de schoolreis.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan