Covid vaccins

Ik weet dus ook niet of dit waarheid is, ik heb wel maanden geleden al gelezen over lijkopruimers die werden gezocht door UK om covid slachtoffers te "bergen"
Was een officiële tender van de Britten, er wordt dus nog een en ander aan slachtoffers verwacht, het gaat om de framing als het ook gebeurt.
 
Onvrijwillige sterilisatie dus
Lijkt het wel op, maar de spuit nemen ze vrijwillig.
Er was vandaag op nu.nl uitleg dat van vaccinatie bij vrouwen de menstruatie tijdelijk veranderd, ze zijn zich aan het indekken.
Deze beide waren ooit complottheorieën 🤣🤣🤣
 
Hoe staat het in jouw gemeente met de vaccinatiegraad? Bekijk het hieronder. Klik op de verschillende kaarten om de stand van zaken per leeftijdsgroep te bekijken:

 
Het verbaasd me wel, hier on the bible belt, hoe makkelijk sommigen toch voor een prik kiezen..voor de vakantie voornamelijk..
 
Maar gelukkig, degenen van de gereformeerde gemeenten zijn denk ik de meesten toch wel trouw en doen het niet.. alleen ze testten wel..
 
Maar gelukkig, degenen van de gereformeerde gemeenten zijn denk ik de meesten toch wel trouw en doen het niet.. alleen ze testten wel..
Bij ons werkt een jongen uit een reformatorische achtergrond en hij zegt dat er in zijn mensen omgeving niemand prikt en of test.
Mijn zoon werkt bij een bouwbedrijf met reform achtergrond en die zegt dat veel.van zijn collega's wel prikken en testen
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Bizar he, ik begrijp ook dat wel weer een deel ook de kindervaccins geeft en ook een deel helemaal niet. Daar word niet echt over gepraat onderling . Heb nl een vriendin, die haar kinderen wel heeft laten vaccineren, terwijl zij toch bij de meest 'strikte' gemeente hoort. Ik voel me momenteel toch het meest prettig rondom deze mensen, omdat zij ook steeds meer zien wat er gebeurd en dat het niet klopt. De gemeente waar wij naartoe gaan is ons sinds corona zwaar tegen gevallen, waarbij de maatregelen tot in den treure strikt opgevolgd worden, en zelfs de dominee het vaccin promoot door te vermelden dat ie m ook gehad heeft..
 
Voor mensen die verzamelinfo nodig hebben over het gevaar/de ineffectitiviteit van de corona´vaccins´: zie reacties op deze tweet:
 
De boer waar ik melk haal heeft het vaccin genomen. Normaal heb ik er al vraagtekens bij of het melken super hygiënisch gebeurt.

Maar durf er nu eigenlijk geen melk meer te kopen. Wat is verstandig? Paar maanden overslaan?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan