Covid vaccins

stukje uit de tekst:
Stew vraagt hem of hij het vaccin ooit zou aanraden voor een kind en hij antwoordt:

“In geen geval… op dit moment kan ik het echt aan niemand aanraden… ik denk dat het op dit moment eerlijk is om ertegen te waarschuwen… ik zou zeggen, neem op dit moment de risico’s met een natuurlijke infectie en laat het vroeg behandelen. We hebben EUA op monoklonale antilichamen. Ze hebben net zo’n goede goedkeuring als de vaccins. We zouden infusies met monoklonale antilichamen moeten geven… Het vaccin, als het eenmaal in het lichaam zit, krijgen we het er niet meer uit en we weten niet hoe we deze complicaties, waarvan sommige fataal zijn, moeten beheersen.”

Gevraagd naar het “shedding” fenomeen, denkt Dr. McCullough dat het reëel is, maar hij denkt niet dat het veel langer dan 4 weken aanhoudt, omdat de antilichamen ze opruimen, wat het doel van het vaccin is.

 
steeds meer mensen komen in het ziekenhuis die twee vaccinaties hebben gehad ´maar dat betekent niet dat de vaccinaties niet werken´.

https://www.theguardian.com/world/2...that-does-not-mean-covid-vaccines-are-failing
;)
Dat dus. Van een bevriende ambulancebroeder; hij rijdt steeds meer ritten (3 of meer per dag) met mensen met zeer zeer wrsch vaccinatie schade. Ze worden ook steeds jonger. En de mensen die op de ic liggen hebben C gekregen na vaccinatie. Tevens zei hij ook dat er best wat artsen zijn die zijn briefing niet meenemen omdat t echt niet door t vaccin kan komen, de klachten😆🤬😳...... verder gemanipuleer op t werk door leiding met hoeveel mensen t vaccin al genomen zouden hebben om de mensen maar te pushen onder de groepsdruk. Leugens door leiding en geen acceptatie onder de artsen dat er vaccin schade is.
 

Ebru schrijft het mooi op
 

Ebru schrijft het mooi op
Ben benieuwd hoe lang ze het volhoud. Laatste zin uit de blog:

Pas als het ondraaglijk wordt, zal ik – eventueel - conformeren. Tot die tijd geldt: #ikprikniet
 
Ben benieuwd hoe lang ze het volhoud. Laatste zin uit de blog:
Ja, dat is voor ieder natuurlijk de vraag. Wat is ondraaglijk?

Wanneer geeft een mens toe. Zodra de vaxpolitie hier voor de deur staat, ren ik dan naar buiten "guns blazing", verschuil ik me of geef ik toe?

Ik heb geen idee, echt niet.

Ik denk wel dat Ebru in het verleden heeft laten zien dat ze redelijk onbuigzaam is.
 
Ja, dat is voor ieder natuurlijk de vraag. Wat is ondraaglijk?

Wanneer geeft een mens toe. Zodra de vaxpolitie hier voor de deur staat, ren ik dan naar buiten "guns blazing", verschuil ik me of geef ik toe?

Ik heb geen idee, echt niet.

Ik denk wel dat Ebru in het verleden heeft laten zien dat ze redelijk onbuigzaam is.
Voorlopig denk ik guns blazing overigens, maar dat is dan wel het eindpunt gok ik
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan