Covid vaccins

Allemaal bloedklonters heeft persoon in het filmpje over, van alle vaccins. Zorgt rond 8 weken voor clusterhoofdpijnen.

 
Laatst bewerkt:
Volgens mij was deze nog niet geplaatst, NL ondertiteld:
Uitermate belangrijke uitzending als vervolg op deel 1 van De Komende Dreiging.
Ex Pfizer baas Dr. Yeardon spreekt verder over de bewezen gevaren van dit vaccin, de motivatie erachter, het gevaar ervan voor kinderen, de ontwikkeling en nu reeds bekende verschrikkelijke zogenaamde ‘bijwerkingen’.
 
Je hebt onder jonge gevaccineerde mensen in Amerika nu zelfs de 'magnetic challenge'. Ze zijn zo narcistisch dat ze er een leuk Tik Tok- of Insta-filmpje van maken! Niemand die bij zichzelf nadenkt: o mijn God, wat heb ik bij me in laten spuiten. De mensen zijn collectief hun verstand verloren, er waart pure zwarte magie rond op deze planeet.

Mike
 
Men denkt wel eens dat de mensheid "vooruit" gaat, de wetenschap ontdekt steeds weer nieuwe zaken, kwantummechanica laat al zien dat alles energie IS, medisch kan er een hele boel enz... Maar de grote massa, verandert daar nu werkelijk iets? Kleine details verschillen, maar in grote trekken is de mensheid nog dezelfde als heel lang geleden, een nieuw soort geloof introduceren, wel-is-waar onder de dekmantel van gevaarlijke ziekte, is blijkbaar heel gemakkelijk, net als andere geloven verspreidt het zich vrijwel vanzelf. Ook net als oude kapotte en versleten spijkerbroeken verkopen voor hogere prijzen dan goede nieuwe, of plotseling laten veel "mannen" hun baard staan en lopen met een knotje rond. Keuze? Neehehehe, elkaar nadoen als makke schapen. Die menseheid verandert niet op een paar individuen na die wel een beetje zelfstandig nadenken.
 
Ja die mannen met baarden, (ziet er niet uit) en die broeken met gaten?
toen die broeken-verkoop begon dacht ik ook al - ze zijn gek.
Oude stempel - alles werd gemaakt/hersteld.
 
Is het niet vreemd dat je na het ontdekken van 800 gevallen van hartontsteking pas een week later een ‘spoedvergadering’ houdt en dat alle gezondheidsinstanties ouders in de tussentijd aanraden om jonge kinderen te laten vaccineren?
 
Ja die mannen met baarden, (ziet er niet uit) en die broeken met gaten?
toen die broeken-verkoop begon dacht ik ook al - ze zijn gek.
Oude stempel - alles werd gemaakt/hersteld.
de 2 Jannen hier (man en zoon) hebben ook vaak baard uit gemakzucht en zijn beslist mannen en geen naapers die d'r eigen ding doen.
 
Ik zet de mijmeringen van Sven hier even neer, omdat hij het heeft over een wet die recent in Duitsland is aangenomen. Volgens deze wet mogen er vaccins ontwikkeld worden die micro-organismen bevatten die naar buiten gebracht worden door gevaccineerden en opgenomen worden door andere mensen.


Vanaf minuut 10:45 heeft hij het over deze wet.

Scroll naar beneden naar 'Section 21 Vaccines', hier staat:

Section 21 Vaccines​

In the case of a vaccination stipulated by law, one required under the provisions of this Act, a vaccination recommended to the general public by the supreme health authority of the Land or a vaccination pursuant to section 17 paragraph 4 of the Act on Soldiers (Soldatengesetz), vaccines containing micro-organisms which can be excreted by the vaccinated person and taken up by others, may be employed. The basic constitutional right to physical integrity (Article 2 paragraph 2 sentence 1 of the Basic Law) shall be limited in this respect.
Het is een wet uit 2000 die voor het laatst is aangepast in mei 2021, maar het wordt mij - ook uit de Duitse tekst - niet duidelijk of dit punt van vaccins die micro-organismen naar anderen verspreiden al in de versie van 2000 stond of dat dit punt recent is toegevoegd. Hoe dan ook, het staat in de wet. Dan is het nog de vraag hoe dit te interpreteren.
 
baard uit gemakzucht
Ja dat ken ik maar is heel iets anders.

Ik bedoel echt die zwarte baarden die lang zijn en dan ook nog van die dikke zwarte snorren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.873
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan