Covid vaccins

Wat is je punt met dit citaat, muis? Mijn voorbeeld was van een duif die net een pirouetje aan het draaien was toen-ie werd gevoerd en daarna rondjes draaien associeerde met voer. Ik ken mensen die naar alle waarschijnlijkheid al iets onder de leden hadden en toen een bepaald voedingsmiddel aten, waarna ze ziek werden. Sinds die tijd worden ze al misselijk als ze aan dat voedingsmiddel denken. Een voormalig forumlid uit de begintijd van dit forum heeft een levenslange aversie tegen karnemelk die teruggaat naar haar kindertijd, een volkomen irrationele associatie nu ze volwassen is. Mijn vriendin moet je geen bijsluiter laten lezen van medicijnen, want dan heeft ze deze al bij wijze van spreken voordat ze ze slikt. The mind is a powerful thing...

Mike
 
Ik heb die jurk van mondkapjes ook gezien - op TV .
Vroeger heb ik mijn eigen kleren gemaakt omdat ik dat leuk vond, een mooie lap stof voor een habbekrats op de markt kopen en dan een mooie kreatie maken.( Ik heb geen opleiding gehad in de modewereld en creatief zijn). Zo mooi dat een vriendin hem later te leen heeft gevraagd. Hoezo natuurlijk een vrouw? Mag een vrouw niet creatief zijn?
Er worden overal mndk. weggegooid, is niet nodig want je kunt ze ook wassen. al zou het maar zijn om er creatief mee te zijn. Die jurk zat fantastisch in elkaar en heeft veel tijd gekost om dat te maken. dat heeft ze heus niet speciaal gedaan om ermee naar de prik-lokatie te gaan. Ze heeft er lol in gehad creatief te zijn. en daarna - misschien voor de grap - gezegd om er mee naar de priklocaie te gaan.
Verspilling? Er liggen duizenden overal op straat.
Die Irma met haar kritiek....
Het is zo gemakkelijk overal kritiek op te hebben.
Ik vond het in ieder geval prachtig.
 
Oké Mike ik snap nu je punt. Ik zag dus een verband die er niet is, gewoon domme pech dat we ziek zijn geworden.
 
Pas op voor de financiële gevolgen van de doodsgolf van vaccinbiowapens

Ontvangt u te veel e-mailberichten? Afmelden

Vertaald uit het Engels Oorspronkelijk bericht weergeven | Vertaalvoorkeuren
N
NaturalNews <insider@naturalnews.com>
Wo 5-5-2021 00:24




Aan:
  • U


NaturalNews.com
Mike Adams
Het is één ding om op de hoogte te zijn van de covid-vaccindoodgolf die is ontworpen om miljarden mensen op aarde uit te roeien, maar het is iets heel anders om de financiële gevolgen volledig te overwegen als de vaccin-duwende globalisten erin slagen hun genocidale doelen te bereiken. De plotselinge ontvolking van elke economie heeft bijna ondoorgrondelijke financiële gevolgen op lange termijn, zelfs voor degenen die erin slagen de ruiming te overleven.
Er zijn twee strategieën die we allemaal moeten volgen om te overleven met onze gezondheid en rijkdom intact. We moeten: 1) Vermijd het dodelijke vaccin ten koste van alles., en 2) Ga uit de dollar en in harde activa die de ineenstorting van de dollarschuld kunnen overleven.
In de feature story en Situation Update podcast van vandaag geef ik meer details over hoe je dit precies kunt bereiken. Vandaag is een informatievolle aflevering die je zal helpen in leven te houden terwijl de wereldwijde genocidale oorlog tegen de mensheid zich voor ons ontvouwt.
Bekijk hier het volledige artikel en de podcast.
Nieuwe video's van Brighteon.com
 
In de zoom van gisteravond van VW (zie topic Viruswaarheid) neemt Jeroen Pols vanaf de 26e minuut dit wetsvoorstel uitgebreid door. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.745
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan