Covid vaccins

Word alsjeblieft wakker. Ze willen ons veranderen. Het einde van Mens 1.0 en het begin van Mens 2.0. Dat is een verschrikkelijk bestaan, ik ben het er absoluut niet mee eens en ik doe er niet aan mee, zegt arts Madej. “We zitten midden in een oorlog. Dit is de Derde Wereldoorlog. Ze voeren een duistere, satanische agenda uit.”
 
Ik zei laatst nog dat David Prins een jaar later maar weer eens van zich moet laten horen. Hij kan nu ook een paar miljoen I told you so's uitdelen!

images.png

Mike
 
Ik moet het toch nog een keer zeggen/vragen.
Dat er geen virussen bestaan weet ik nu wel. Zieken eventueel doordat ze zelf niet gezond zijn plus vervuiling in en om ons heen, allemaal accoord.
Hoe zit het nu in India? Dat ze beter zouden moeten worden met zuurstof daar twijfel ik ook over. Ik bedoel dat die behandeling misschien de gezondheid meer schade toebrengt dan nodig is.
Maar blijkbaar zijn ze massaal ziek momenteel.
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat er in de lucht op bepaalde plaatsen stiekem gif o.i.d. gespoten is.
En neppe filmpjes geloof ik ook wel.
Gif gespoten vind ik dan nog het meest logische. maar daar zijn dan geen getuigenissen van?
Tot nu toe alles steeds lezende weet ik het nog steeds niet.
 
Ik moet het toch nog een keer zeggen/vragen.
Dat er geen virussen bestaan weet ik nu wel. Zieken eventueel doordat ze zelf niet gezond zijn plus vervuiling in en om ons heen, allemaal accoord.
Hoe zit het nu in India? Dat ze beter zouden moeten worden met zuurstof daar twijfel ik ook over. Ik bedoel dat die behandeling misschien de gezondheid meer schade toebrengt dan nodig is.
Maar blijkbaar zijn ze massaal ziek momenteel.
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat er in de lucht op bepaalde plaatsen stiekem gif o.i.d. gespoten is.
En neppe filmpjes geloof ik ook wel.
Gif gespoten vind ik dan nog het meest logische. maar daar zijn dan geen getuigenissen van?
Tot nu toe alles steeds lezende weet ik het nog steeds niet.
Het probleem is dat je kennelijk toch de MSM gelooft dat iedereen daar massaal ziek is nu.
 
Shit shit, dus die filmpjes deugen weer niet. Geen vliegtuig ladingen met zuurstof en zielige mensen die ziek zijn?
 
Ik had een langer antwoord gegeven maar is weg. Geeft niet.
Inderdaad kijk ik TV om juist te kunnen vergelijken wat hier wordt gezegd en wat daar wordt gezegd.
Maar...... toen er met vliegtuigen in de towers werd gevlogen dacht ook niemand dat het expres was. Ik heb toen ook veel meegelezen over dit onderwerp en er zijn boeken geschreven met de bewijzen uitgelegd. En door al die Q verhalen weet ik dat de Deep State tot alles in staat is.
Dat we nu bedonderd worden met dit virus geloof ik ook wel maar inderdaad dan zie je een vliegveld met grote zuurstoftanks voor de zieken en zielige mensen en dan vraag ik me af - hoe zit het nu waarom ze ziek worden.
Dus de DS laat nu een vlieguitg komen enz. enz.
Het moet gewoon even "indalen".
Waar is het bewijs vraag ik mezelf af. En tegelijkertijd weet ik nu jullie dit zeggen dat de DS ertoe in staat is.
Tjonge jonge, give me time.
 
Alles om de leugen overeind te houden. Muziek is een prima uitlaatklep, anders was ik allang gek geworden.

Mike
 
Daarnaast wil het kabinet het vaccinatiepaspoort in het binnenland laten gelden. D66-Kamerlid Jan Paternotte reageerde gisteren lyrisch op dit bericht. “Mooi! Vrijheid teruggeven aan wie een vaccinatiebewijs (of test) kan laten zien. Goed dat het kabinet zich er duidelijk voor uitspreekt,” twitterde hij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.672
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan