Covid vaccins

Ik heb het altijd al geweten. Weer een oud citaat van mij hier op dit forum gedaan:

Autisme is geen product van degeneratie. Autisme wordt specifiek opgewekt door vaccins. De vaccins zijn een BIOLOGISCH WAPEN. Is het toeval dat autisme een staat is waarin mensen in zichzelf keren, affinitieit ontwikkelen voor harde voorwerpen, repetitief gedrag vertonen en zichzelf compleet kunnen verliezen in details? Ik dacht het niet. Vanuit een perspectief van manipulatie van de massa is dit een zeer wenselijk resultaat! Hoe is het dan mogelijk om dit specifiek via vaccins op te wekken? We hebben hier te maken met FREQUENTIETECHNIEK.
 
Is het toeval dat antidepressiva suicidaal en homocidaal gedrag in de hand werken? Welnee, men speelt in op de psyche d.m.v. specifieke FREQUENTIES. We hebben hier dus absoluut niet te maken met ‘onschuldige’ prikjes of medicijnen, maar met zeer verfijnde WAPENS.
 
(...)
 
Ongetwijfeld zullen sommigen van jullie denken dat ik ze zie vliegen. Alle leven is frequentiespecifiek. Er zijn gezonde en ongezonde frequenties. Gelukkig ontstaat steeds meer het besef dat EMF-velden (wifi, DECT, GSM, UMTS) zeer schadelijk kunnen zijn. Je ziet het niet maar het is er wel, net als radioactieve straling. Ook dit zijn allemaal FREQUENTIEWAPENS. Wie dit niet wil erkennen, steekt zijn/haar kop in het zand.
(17-8-2013)

Een veel uitgebreidere greep van citaten van mij uit de oude doos vind je hier.

Mike

 
Over die bijwerkingen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de gevallen van bijwerkingen sowieso niet up to date zijn. Is al een poos geleden maar zou iets te maken hebben dat de registratie dit niet snel genoeg verwerkt. Schandalig dat de echte cijfers dan ook niet gepresenteerd worden met deze mededeling.

 
Tr1fbrhz90fe81fvslk4d6q2ov30bgx2w.jpg
 
Ik ga niet mee met dit gitzwarte scenario. Jammer, ik vond dit altijd wel een goede site, maar hier kan ik niets mee.

Mike

 
Ik ga niet mee met dit gitzwarte scenario. Jammer, ik vond dit altijd wel een goede site, maar hier kan ik niets mee.
Ook ik vond de artikelen van Peter Meyer altijd wel erg goed maar heb sinds een tijdje ook mijn twijfels. Hij heeft steeds meer de neiging om theorieën als waarheid neer te zetten en dat is jammer.

Merk dat ik soms van bepaalde doemscenario's best even van de leg kan zijn.

Zo vertelde Mike Yeadon in de aflevering van VW met Willem Engel over de fema kampen waar straks de ongevaccineerden naar toe moeten. Daar word ik dan erg somber van....Dan denk ik: als ik straks moet 'kiezen' tussen prikkie of kamp, wat ga ik dan doen?

Dan zoek ik toch maar weer naar het vertrouwen dat alles goed gaat komen maar het valt niet altijd mee hoor! ;-)

 
Het staat ook niet op iemands voorhoofd geschreven dat die persoon een prik heeft gehad... Dus uit de buurt blijven van gevaccineerden is sws lastig als je in een winkel of op straat een onbekende tegen komt... Maar ik heb ook al heel lang mijn twijfels over deze doemscenario's. Dat gevaccineerden extra besmettelijk zijn geloof ik meteen, maar dat er extra gevaarlijke mutaties ontstaan waarbij niet-gevaccineerde mensen dan ook geïnfecteerd raken en ziek of zelfs langzaam dood ervan gaan vind ik allemaal te ver gaan.

 
Het is gewoon de griep of een ernstige verkoudheid, mensen, deze angst en stress is a) besmettelijker en b) gevaarlijker!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.520
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan