Covid vaccins

En zie hier de reden waarom xoveel gevaxten de dans tot nu toe zijn ontsprongen:

Veel mensen ontsnapten aan de kogel en mogelijke schade door de injectie omdat de flesjes niet koud werden bewaard, zodat de vetten veranderden in een klodder brij en het RNA in niets uiteenviel. U kreeg dus een injectie met brij en had geluk dat het niet koud werd bewaard.

Bovendien hebben flesjes van verschillende partijen niet dezelfde concentratie. Wanneer u lipidennanopartikels, polyethyleenglycol en mRNA-sequenties roert, kunt u niet snel roeren. Als dat gebeurt, drijven de lipiden naar boven en heb je duizenden flesjes die over een assemblagelijn gaan terwijl de inhoud wordt uitgespuugd, en de eerste paar duizend flesjes krijgen een zeer verdunde oplossing, wat betekent dat je geen grote dosis m-RNA of lipide krijgt. Aan het eind van die batch heb je een zeer geconcentreerde lipide en m-RNA.

Bij elke productierun van dit zeer slechte productieproces is er veel afval en zijn er veel flesjes en veel enge dingen, meestal productieafval van roestvrijstalen vaten, aluminium afdichtingen, pakkingen en verbrijzeld glas.

Een goed productieproces bij de ontwikkeling van geneesmiddelen duurt 5 tot 9 jaar tot je een product hebt dat zo zuiver is dat je het elke keer kunt herhalen, dus als het van de band komt is het steeds hetzelfde.

Vorig jaar zagen we van het Europees Geneesmiddelenbureau dat het 50% zuiver is. Het zou een 99%+ zuiver product moeten zijn. Dat zegt alles wat u nu moet weten.

Als patholoog heb ik veel van deze producten bekeken. Hoe meer we kijken, hoe slechter de productie, maar veel mensen hebben daardoor geluk.


Vooral deze passage is veelzeggend:

Een goed productieproces bij de ontwikkeling van geneesmiddelen duurt 5 tot 9 jaar tot je een product hebt dat zo zuiver is dat je het elke keer kunt herhalen, dus als het van de band komt is het steeds hetzelfde.

Vorig jaar zagen we van het Europees Geneesmiddelenbureau dat het 50% zuiver is. Het zou een 99%+ zuiver product moeten zijn. Dat zegt alles wat u nu moet weten.

Kortom, broddelwerk. En wie heeft ervoor gezorgd dat [ZE] een haastklus hebben afgeleverd en hiermee talloze levens bespaard onder gevaxten dankzij Operation Warp Speed? Juist ja:

fposter,small,wall_texture,product,750x1000.u4.jpg

Mike
 
Bij elke productierun van dit zeer slechte productieproces is er veel afval en zijn er veel flesjes en veel enge dingen, meestal productieafval van roestvrijstalen vaten, aluminium afdichtingen, pakkingen en verbrijzeld glas.

Ik heb mijn twijfels over deze claim. De standaard in de farmaceutische industrie ligt zeer hoog. Alle productiemiddelen zijn zodanig uitgevoerd dat dit soort verontreinigingen niet voor kunnen komen, zelfs met de verlaagde standaard die voor deze “vaccins” toegelaten werd.

Dick
 
Zet je twijfel maar overboord, Dick. Viruswaarheid heeft talloze verontreinigingen aangetoond en ziet veel verschillen tussen diverse batches, net als degene in het artikel. Dat is ook het hele punt: Trump heeft de boel op scherp gezet en de hele agenda met zeker 8 jaar bespoedigd, waardoor ze hun hoge farmaceutische standaard opzij moesten zetten. Er is een reden waarom Pfizer de waarheid omtrent de gifspuiten maar liefst 75 jaar achter wilde houden - en ook dat is mislukt.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn twijfels over deze claim. De standaard in de farmaceutische industrie ligt zeer hoog. Alle productiemiddelen zijn zodanig uitgevoerd dat dit soort verontreinigingen niet voor kunnen komen, zelfs met de verlaagde standaard die voor deze “vaccins” toegelaten werd.

Dick
Ok laten we dit dan even voor waar aan nemen. Ze zijn van hoog waardelijke kwaliteit.

Dan rest nog punt 1 en dat is het bewaren van de vaccins. Als ze echt zo fragiel zijn dan is de kans heel groot dat er met transport/opslag van alles misgaat waardoor genoeg bunk geïnjecteerd is bij veel mensen.
 
Volgens punt 1 zijn mensen aan de kogel ontsnapt omdat de flesjes niet koud bewaart zijn. Het komt mij niet logisch over. Er waren toch ook Jansen Jansen vaccins ingesloten die niet koud bewaard waren en koelkasten kapot? En de mensen die wel neergevallen zijn en nog steeds gebeurd, die hebben dan geen geluk omdat de flesjes warmer bewaard zijn? Al met al toch dubieuze punten. Dan rijst ook de vraag, op welke temperatuur heeft viruswaarheid de flesjes dan onderzocht? En zou dat verschil hebveb uitgemaakt?
 
De gevaccineerde zullen nog op korte/lange termijn dood gaan, maar de gevestigde orden is zeer slim, je denkt toch niet dat ze in één keer iedereen de pijp uit laten gaan ?

Hier gaan jaren overheen ( vaccinaties, millieu co2, digitaal geld etc ), maar de de populatie zal lukken het uiteindelijke doel.
De spike eiwitten o.a. zullen kanker en andere degeneratieve ziektes versterken, iets wat nooit aan de vaccines herleid kan worden, atans volgens the powers that be.
 

NANOTECHNOLOGY:​

SELF ASSEMBLY STRUCTURES IN MRNA-INJECTIONS

 
“Ik ben niet zo bang voor kalium, maar ik wil geen cesium in mijn bloed,” zei de arts. Ook werden aardalkalimetalen in de vaccins gevonden. Denk aan calcium en barium. “Ik ben een beetje huiverig voor barium,” zei hij sarcastisch.


Daarnaast bevatten ze kobalt – een overgangsmetaal – ijzer, chroom, titanium, cerium, gadolinium, aluminium, silicium en zwavel. Deze ingrediënten zijn niet opgegeven door de vaccinmakers, ze staan niet op de ingrediëntenlijst, benadrukte Trozzi.

 
Pure blood Bloedbank. Initiatief van de Zwitserse Georg Della Pietra



De vraag naar veilig bloed van ongevaccineerden neemt toe

 
Laatst bewerkt:
IMG_20221204_055330_512.jpg

They’re already trying this in the US. If your kid needs any kind of procedure (even an MRI), standard procedure is to sign a form that you’ll allow blood transfusions.

The catch is they can’t guarantee that the blood will be pure. You can find your own donor but it’s much (much) more expensive.

If you don’t sign they won’t do the procedure. Then they can say its negligence and call CPS.

We had to lawyer up for them to realize we mean business. We got them to admit the MRI is “not medically necessary” so it’s not negligence on our part.

The lawyer said she’s had to deal with this before from this hospital (Vanderbilt in Tennessee). They are known for getting kids removed from parents.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan