Covid vaccins

Als het mRNA vaccinatieprogramma jaren geleden is gepland en alle voorbereidingen zijn getroffen maakt het niet uit hoevaak je al een spuitje hebt gehad je gaat ongewoon mee in hun (veiligheids)schema.
 
Man en ik ook zo'n brief gekregen,er staat dus in : we weten niet OF u al gevaccineerd bent...
Ook raar! WAAR komen dan de cijfers vandaan dat 96 % van de bevolking minimaal 1 prik heeft gehad, 95 % VOLLEDIG is gevaccineerd en 89 % ook een booster heeft gehad...ook gek dat ze dan niet weten of meneer en mevrouw K wel of niet gevaccineerd zijn.....
 
Man en ik ook zo'n brief gekregen,er staat dus in : we weten niet OF u al gevaccineerd bent...
Ook raar! WAAR komen dan de cijfers vandaan dat 96 % van de bevolking minimaal 1 prik heeft gehad, 95 % VOLLEDIG is gevaccineerd en 89 % ook een booster heeft gehad...ook gek dat ze dan niet weten of meneer en mevrouw K wel of niet gevaccineerd zijn.....
Zou het een puinhoop zijn bij de registratie, zodat ze echt niet weten? Overheid staat niet echt bekend om goede gegevensverwerking, dus zou zomaar kunnen dat ze geen idee meer hebben hoe het zit.
 
Op 2:47 beantwoordt Theo Schettens de vraag:

Mijn partner is gevaccineerd en ik niet, zijn er gevaren voor mij?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan