Covid vaccins

Maak je er niet druk om het zijn maar ik paar prikjes 🤣🤣🤣.
Ik ga nooit ruzie krijgen om die 2 meiden te vaccineren mag ik me niet mee bemoeien van die blonde antivaxer, ze is nog lui ook niet van plan om te gaan werken maar van plan om zelf voor de kids te zorgen en ze op te voeden 🤣🤣🤣 en zelfs school is geen optie dat denkt ze zelf beter te kunnen, dom wijf 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
 

Vertaling:
[Doorgestuurd van Sjaak S]
Google vertaling.

Is de CDC eindelijk te ver gegaan?

Op 19 oktober stemde de adviescommissie van de CDC unaniem om de eerste stap te zetten in de richting van toevoeging van de experimentele mRNA-medicijnen van Pfizer en Moderna aan het aanbevolen vaccinatieschema voor Amerikaanse kinderen. Dit is bizar en krankzinnig.
Zoals ik heb uitgelegd in mijn laatste column, "De pandemie in een notendop", was de duidelijke motivatie voor het lanceren van de ongekende, gezamenlijke aanval in 2020 op artsen die pleitten voor een vroege behandeling van degenen die besmet waren met het Chinese Wuhan-virus, het verdedigen van de Emergency Use Authorization (EUA) bescherming voor de ontwikkeling en distributie van een vaccin, iets dat niet mogelijk is wanneer een bestaande medische behandeling beschikbaar is. Nu de "noodsituatie" ten einde loopt, zoals zelfs president Biden vorige maand erkende, zal de uitrol van "vaccin" ook noodzakelijkerwijs worden beëindigd. Volgens de huidige federale wetgeving kan het niet doorgaan.

Toch kan het doorgaan, onder één voorwaarde: de CDC voegt het "vaccin" toe aan het pediatrische immunisatieschema. Door dit te doen, kunnen de medische mRNA-therapieën blijven worden vervaardigd en verkocht. Wat nog belangrijker is, is dat de aansprakelijkheidsbescherming voor de fabrikanten dan kan worden uitgebreid tot buiten de EUA-paraplu, omdat de schoten nu deel uitmaken van de lijst met vereiste vaccinaties voor kinderen om naar school te gaan. Dat betekent dat niemand Pfizer of Moderna kan aanklagen voor letsel of overlijden, zelfs niet als kinderen gedwongen worden de injectie te krijgen om naar school te gaan.
Dit is bizar, vanuit medisch perspectief. Geen enkel verstandig persoon betwist nu het bewijs dat deze producten een complete mislukking zijn geweest. Ze beschermen niet tegen infectie of overdracht. Ze bieden geen immuniteit - de kardinale eigenschap van een echt vaccin. Erger nog, ze veroorzaken letsel en de dood. Dr. Marty Makary van Johns Hopkins wees er in 2021 op dat er geen enkel gezond Amerikaans kind is overleden aan (niet met) het Wuhan-virus. De onweerlegbare conclusie is dan dat deze producten meer kinderen hebben geschaad en gedood dan ze hebben gered. Je kunt een kind niet redden van een infectie die hem niet kan doden.

Veel Europese landen hebben dit al toegegeven en daarnaar gehandeld. Zes van hen hebben het gebruik van Moderna-producten voor iedereen onder de 30 beperkt of verboden: Zweden, Noorwegen, Frankrijk, Finland, IJsland en Duitsland. Denemarken heeft het gebruik ervan door iedereen onder de 18 jaar beperkt. Hier in de VS komen echter vanaf juni baby's vanaf zes maanden in aanmerking voor injectie. En nu beveelt de CDC-adviescommissie aan dat er geen leeftijdsgrens is voor het vereisen van injecties, zelfs voor baby's in de baarmoeder, ondanks het bewijs dat vrouwen die tijdens de zwangerschap worden geïnjecteerd, vaker een miskraam krijgen dan degenen die de injecties vermijden.
Zal deze medisch onverantwoorde en onverdedigbare actie van de CDC averechts werken? Amerikaanse ouders willen niet dat hun kinderen geïnjecteerd worden. Slechts 3,5% van de Amerikaanse kinderen onder de vijf jaar heeft een dosis van het product Pfizer of Moderna gekregen, ondanks dat ze nu al bijna zes maanden beschikbaar zijn voor die leeftijdsgroep. Voor kinderen jonger dan 11 jaar is het aantal amper een derde - de meerderheid van de Amerikaanse kinderen heeft de injecties vermeden en hun ouders zijn niet van plan er ooit om te vragen. Bijna elk kind is al blootgesteld, herstelde met minimale of geen symptomen en draagt nu levenslange immuniteit tegen niet alleen de oorspronkelijke Wuhan-virusstam, maar elke volgende. Het "vaccin" biedt geen immuniteit - het is tenslotte niets meer dan een medisch therapeutisch middel, en bovendien een slechte. De meeste Amerikanen zijn niet dom. Ze kennen persoonlijk mensen die meerdere injecties hebben gekregen en toch ziek zijn geworden.
[Doorgestuurd van Sjaak S]
Wat heeft het voor zin om een injectie te krijgen die geen immuniteit biedt? Als de CDC de laatste stap zet door deze injecties voor schoolbezoek verplicht te stellen, zullen we een uittocht uit het overheidsschoolsysteem zien die zo snel en immens groot is dat het systeem gewoon instort.

Misschien moeten we het vieren. Het schoolsysteem van de overheid is net zo'n mislukking en schadelijk voor kinderen als de onverdedigbare farce van het 'vaccin'-programma. Alle Amerikanen zouden er baat bij hebben als ze allebei zouden instorten. Dan zouden we terug kunnen keren naar echte geneeskunde en echt onderwijs, iets waar we al veel te lang van beroofd zijn.
Blijf a.u.b. flagrant en onverantwoordelijk handelen, CDC, indien mogelijk, op de meest spectaculaire manier. Je zult het zelfgenoegzame, slaperige midden versterken dat de afgelopen drie jaar heeft geeuwen en zijn schouders ophaalt. Nadat je met je geslepen stok in je oog hebt gestoken, kan de beer je echt wakker maken en je doodmaken. Naar mijn mening verdien je erger.

Mark McDonald, M.D. Psychiatrist and author


 
Maak je er niet druk om het zijn maar ik paar prikjes 🤣🤣🤣.
Ik ga nooit ruzie krijgen om die 2 meiden te vaccineren mag ik me niet mee bemoeien van die blonde antivaxer, ze is nog lui ook niet van plan om te gaan werken maar van plan om zelf voor de kids te zorgen en ze op te voeden 🤣🤣🤣 en zelfs school is geen optie dat denkt ze zelf beter te kunnen, dom wijf 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Kan ze ook NL lezen ? Of moet ze jouw posts 's door Google trranslate gooien :unsure:
 
Is wel zo :)

Ik heb al 3 hele varkens op voor mijn gevoel. Blij dat ik naar huis kan, word ik vegetariër...... o nee, dat dan weer niet :)

Bekijk bijlage 16361
Het is wel de bedoeling dat je een beetje rekening houdt met je uitstoot.......
Dus vreet nogaar 3 varkens op voor je terug gaat, scheelt weer een hoop stikstof in Hongarije 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Goede keuzes. Hebben ze al geprobeerd je 'ponty' (karpersoep) aan te smeren?
Prima smaak, alleen elke hap 300 graten.
 
 
CDC clown-doctors of child death.png
De CDC clowns die net unaniem 15-0 gekozen hebben om covid19 in kindervaccinatieprogramma op te nemen.

In 2021 ging het "alleen" om het voor 5-11 jarigen goed te keuren. Nu stapje verder: in het kindervaccinatieprogramma.
 
Ben bezig met een overzichtje te maken over colloidaal zilver. Kwam op gedachtenvoer een interessant stukje tegen: gedachtenvoer :
¨Zilver heeft de mogelijkheid om bijna elk bio-wapen te neutraliseren dat ooit is gemaakt, vanwege de manier waarop het pathogenen elektrisch aanvalt. Zilver is alleen ondoeltreffend in gevallen waarin het biowapen zo giftig is dat het mensen te snel doodt voor het zilver om het te neutraliseren, zoals bij ebola. Het is onwaarschijnlijk dat biowapens met die dodelijkheid opzettelijk worden vrijgegeven, omdat ze een te groot risico vormen voor alle partijen.¨

Zou zilver de werking van de 💉💉💉💉💉onschadelijk kunnen maken?:unsure:
 
Geen kennis daarover. Wel ooit iets interessants gehoord over cowboys 'american pioneers' die zilveren munten gebruikte voor ontsmetting. Dus wie weet kern van waarheid?
 
Ik gebruik colloidaal zilver bij opkomende keelpijn (chemtrails?) om keelamandelontsteking te vermijden. Ik spray dan in de keel alleen geen idee hoe vaak dat per dag nodig is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.448
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan