Covid vaccins

Nogmaals Zorgmedewerkers Verenigd

Na een heerlijke vakantie te hebben gehad begon ik aan mijn eerste werkdag. Ik las de berichten door op teams en mijn maag draaide letterlijk om! De nieuwe vaccinatie ronde gaat weer plaatsvinden. Dit keer is het anders georganiseerd: Ipv dat er een GGD team naar de locatie komt om ‘V-day’ te ‘vieren’ en te begeleiden wordt er nu beroep gedaan op ons. Wij mogen ons nu vrijwillig opgeven om de prikken te zetten, om deel uit te maken van het prikteam.

Ik blijf hopen dat niemand zich aanmeld maar de realiteit is dat er collega’s zijn die met trots deel gaan nemen aan het prikteam. Net als de voorgaande ‘Feestelijke V-Days’ ben ik die dag vrij of heb ik geruild met mijn werkdagen. Ik weiger deel te nemen aan deze kant van de geschiedenis, ik kan niet aanwezig zijn, ik kan het gewoon niet!

‘Brechtje’ zorgmedewerker ouderenzorg

ZV1.jpg
 
Nogmaals Zorgmedewerkers Verenigd



Bekijk bijlage 16248
Elkaar steunen niets mis mee.
Hopen dat niemand zich opgeeft. Hopen dat niemand meer belasting betaalt. Prikgrage medogenloze gehersenspoelde carrierejagers gaan wel prikken zetten, misschien zelfs extra bonussen binnenslepen in duurdere tijden. Leuk praatgroepje. Ondersteun elkaar straks ook als jullie militair vonnis de strop wordt.

Corrigeer me: is dit mijn ongeduld (ego) of is dit helaas het langzame proces van ontwaken?
 
Ik ben erg egoïstisch en kan niet wachten tot ik met mijn 36 jaar EINDELIJK aan de beurt ben voor mijn prikzinazie, dus mag ik misschien voordringen via jouw oproep?
Ik kan je wel aan een prik helpen, zelfs voor de zelfde leeftijdscategorie 🤣🤣🤣 ze willen mn vrouw prikken met die zooi om haar en de baby's gezond te houden 🤣🤣🤣🤣🤣 stuur maar een pm stuur ik ze wel op 😂😂😂😂😂
 
Volgens mij heb jij je vrouw al geprikt en we weten allemaal wat er toen is gebeurd ... dus nee bedankt
Ja net of ik daar iets aan kon doen 🤣🤣🤣🤣
🥂🥂 doet rare dingen met je.
Ik heb er wel wat van geleerd...... Vrouwen stoppen met werken als ze zwanger zijn...... Maar je moet niet denken dat ik een ander mag organiseren 🤣🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.125
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan