Covid vaccins

Vandaag hoorde ik dat er mensen uit de Beschutte Werkplaats aan het werk zijn bij Pfizer. Zij vervangen de vervaldatum op de vaccin-verpakking. Deze waren bijna vervallen. De nieuwe datum is verder in de toekomst.
Met zn allen tegen de verspilling. :rolleyes:
 
Wat we eigenlijk al wisten
mRNA in moedermelk



Ik merkte in m’n werk al op, dat baby’s echt oncomfortabel zijn.
Wat zal dit voor de toekomst van deze kinderen betekenen? Samen met de kindervaccinaties die ook op mRNA basis zullen zijn…..
ik word hier echt verdrietig van
En toevallig hadden ‘ZE’ natuurlijk die poedermelk tekorten gepland enige tijd geleden.


78BFA161-B4F6-44F0-A357-183BB4B0B825.jpeg
 
Helemaal waar. Maar toch is het belachelijk om een bekeuring te krijgen als je geen gordel om hebt. Het moet ieder z'n eigen keuze en verantwoordelijkheid zijn.
Klopt en dat is echt niet omdat de overheid zo om onze veiligheid geeft maar uiteraard om hun zakken te vullen , criminals!
 
Omdat ze VOLGZAAM zijn en zich dus maar al te makkelijk laten 'aanmoedigen'. Volginstinct boven zorginstinct. 🐘

Mike
 
Een groep politieagenten en ex-militairen heeft een vaccinatiecentrum van de University of the West of England in het Engelse Bristol gesloten.


De groep overhandigde aan de politie een lijst met vergrijpen waar de medewerkers van het vaccinatiecentrum zich schuldig aan zouden hebben gemaakt, waaronder wangedrag in openbaar ambt, het veroorzaken van zwaar lichamelijk letsel en doodslag door grove nalatigheid.
 
(Als er een man intellect en een volwassen liefdevolle uitstraling heeft is Fuellmich het wel!)

Nadat mede-oprichter Vivian Fischer de afgelopen maand de vuile was over Fuellmich buiten hing, was een breuk in het oorspronkelijke team onvermijdelijk. In een inspirerend interview met David Sorensen van StopWorldControl.com vertelt Fuellmich dat hij verder gaat met een nieuwe internationale commissie, die een veel bredere reikwijdte zal hebben.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.824
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan