Covid vaccins

Bron: Daniël van der Tuin, WOB

Wob-documenten “Dansen met Janssen”: de opmerkelijke campagne werd bedacht nadat het Rijk op verzoek van de Europese Commissie een overschot Janssen vaccins opkocht voor een bedrag van €56 miljoen.
 
Door het slechte nieuws dat meestal NU.nl domineert, sneeuwt het goede soms onder. Op zaterdag zetten we daarom wat positief en vrolijk stemmend nieuws op een rij. Met deze keer: Het omikronvaccin is onderweg. 😷🤡:LOL:
 
:giggle: TOPPERTJE!

UB40 Singer Matt Hoy reflects on being kicked out of the Band for refusing the COVID jab.
"I won't put my life on the line just to sing 'red red wine"
"Ik zet mijn leven niet op het spel om 'red red wine' te zingen"
 


Ik kon mijn moeder toch wel aan het twijfelen brengen met de opmerking: als ik 3 keer geprikt ben tegen polio en ik krijg dan alsnog polio, dan lijkt het erop dat die prikken niet werken :)

Nav een paar geprikte mensen in haar flat die hartstikke ziek waren van zgnmd cojona.

Mijn moeder is nog niet ziek geweest en heeft ook nog nooit griep gehad voor zover ze weet.
Mijn idee was dus, je kan er tegen, stop maar met die prikken :)
 
Heb een zusje in de categorie.... biologisch eten, sporten, gezond willen blijven, geen rotzooi het lichaam in en staat al weer te trappelen voor de 4e als die er inmiddels al niet in zit: 4-6% lost forever 😭. Tovenarij.

"Ik wil op vakantie met het vliegtuig"... prik .. land gesloten vanwege Cojuna 'we annuleren uw reis". Dan maar naar ander land met mijn vaxx-passie... ook reisstop/gesloten vanwege biologische KoJona oorlogsvoering. Dan maar lokaal ergens heen met de auto. Constant ziekerig verkouden. Tja, met een in toenemende mate gesloopt immuumsysteem houdt het een keer op. 😥

Het onderwerp zelfmoordspuitjes is taboe, al noem ik ze "vaccins". Zal mij benieuwen dit najaar met de tsunami of de waarheidsmoker haar raakt. Niemand heeft 4x geluk op een zoutoplossing... oh wacht ... Er is wel een groep eeuwige geluksmensen .... kartelpolitici, koningshuizen, CEO globalists.... gezond en steeds rijker.
 
Dit artikel vat bewijs samen uit experimentele studies en uit autopsies van patiënten die overleden zijn na vaccinatie. De collectieve bevindingen tonen aan dat:

1)mRNA-vaccins blijven niet op de injectieplaats, maar reizen door het lichaam en hopen zich op in verschillende organen,

2) Op mRNA gebaseerde COVID-vaccins induceren langdurige expressie van het SARS-CoV-2-spike-eiwit in veel organen,

3) vaccin-geïnduceerde expressie van het spike-eiwit induceert auto-immuunachtige ontsteking,

4) door een vaccin veroorzaakte ontsteking kan ernstige orgaanschade veroorzaken, vooral in bloedvaten, soms met dodelijke afloop.

lees verder:

 
Ze zullen merken dat de volgende vaccin ronde zeer weinig mensen zullen komen opdagen. De geprikten uit mijn omgeving die ik ken en van horen zeggen die gaan NOOIT meer een prik nemen.
Buurvrouw van mijn ouders is 1x geprikt ze vertelde mijn moeder vandaag dat ze zich never meer laat prikken! Echt veel mensen zijn het nu zat hoor. Kom maar door najaar😎
 
Ze zullen merken dat de volgende vaccin ronde zeer weinig mensen zullen komen opdagen. De geprikten uit mijn omgeving die ik ken en van horen zeggen die gaan NOOIT meer een prik nemen.
Buurvrouw van mijn ouders is 1x geprikt ze vertelde mijn moeder vandaag dat ze zich never meer laat prikken! Echt veel mensen zijn het nu zat hoor. Kom maar door najaar😎
Dat hoor ik ook om mij heen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan