Covid vaccins

Bij deze de berichten over ingrediënt squaleen in de vaccinatie. Zoek maar op wat dit goedje doet in het lichaam, en wat de eventuele gevolgen kunnen zijn wanneer iemand na vaccinatie aan de beademing word gelegd laat zich makkelijk raden.
Als dat erin zit zoals je beweert en niet op de doorgegeven ingredientenlijst staat, waarom span je dan geen rechtzaak aan ?
 

Biomedisch wetenschapper Connie Jimenez heeft besloten dat het tijd is om op te staan en zich uit te gaan spreken. Connie Jimenez is niet zomaar iemand. Ze is als professor verbonden aan het Amsterdam UMC, waar zij ook aan het hoofd staat van een laboratorium.

“Dit is mijn coming out,” zei prof. dr. Jimenez zaterdag tijdens het evenement ‘Overbruggen’ van Vrouwen voor Vrijheid. Ze benadrukte op persoonlijke titel te spreken. “Ik sta hier als vrouw, moeder en bioloog.”
 
Voorlopig bewijs dat squaleen in een vaccin zit wat nog niet op de markt is gekomen.
Verder kom ik squaleen tegen in capsules als supplement graag meer info, raden naar eventuele gevolgen zegt me weinig
Ja, ook in cosmetica komt het voor. Ik ben tegen gekomen dat het explosief spul is. Ik heb de documenten niet op me pc staan. Wel op me telefoon maar dan moet ik eerst wachtwoorden veranderen van dit forum want weet het niet uit me hoofd. Ik zal er later naar kijken hoe te plaatsen. Google zou moeten vinden wat dit goedje doet. Is mij ook gelukt.
 
Als dat erin zit zoals je beweert en niet op de doorgegeven ingredientenlijst staat, waarom span je dan geen rechtzaak aan ?
Vooropgesteld dat ik daar geen behoefte aan heb, waarom zou ik een rechtszaak aan moeten spannen en waarom vraag je dat aan mij? Daar heb ik geen enkele behoefte aan en geen zin in ook.
 
Voorlopig bewijs dat squaleen in een vaccin zit wat nog niet op de markt is gekomen.
Verder kom ik squaleen tegen in capsules als supplement graag meer info, raden naar eventuele gevolgen zegt me weinig
Eveneens is het beleid veranderd voor wat betreft het inspuiten. Iets met aspireren. Hier word ook aangegeven dat er aspiratiegevaar is. Ik heb geen idee hoe verder te interpreteren voor wat betreft dat aspireren.

Ik denk dat het mogelijk zelfs verder gaat dan alleen Spike Eiwitten in dat vaccin. Op beelden waren bewegende dingen te zien in het vaccin. Hoe vaak worden chimpansees geprikt door malaria muggen? Hoeveel parasitaire infecties zouden chimpansees krijgen van malaria muggen als ze daar dagelijks aan bloot staan? En wat gebeurd er als dat genetische materiaal bij mensen ingespoten word?
En wat gebeurd er wanneer er squaleen in zit en mensen aan de beademing worden gelegd terwijl er verse lucht nodig is? Waarom zijn er zoveel gevallen bekend van mensen die na overlijden van familie niet erbij mochten? Kan het zijn dat door beademing de longen ontploffen? Waar komen die verhalen ineens vandaan dat velen in coma zijn beland? Of bewust in coma worden gebracht?

En dan was op de beelden nog iets lichtgevends te zien. Ook zijn er berichten over traceerbaarheid of men wel of niet gevaccineerd is. Weet je met welk goedje men ook dingen kan traceren? Met luminal wat op licht in combi met bloed en chloor.



 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-10-31 om 17.59.05.png
    Schermafbeelding 2021-10-31 om 17.59.05.png
    298,1 KB · Weergaven: 2
Gisteren hoorde ik van een bekende die bij de politie werkt dat hij positief is getest op corona. Hij heeft twee prikken gehad. Volgens hem komt het door weinig weerstand en een uitbraak onder collega's.

Dat is het eerste geval van een bekende die is geprikt en toch "besmet" is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.899
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan