Covid vaccins

Iemand een lijstje met de ingredienten van het vaccin please. Wil een vriendin verrassen die het vaccin blijft verdedigen. Heb er genoeg van dus even een vriendelijk berichtje van mijn kant.
Zeggen zulke types dan niet alsnog na het lezen, nou weet niet of dat allemaal wel betrouwbare info is hoor. De overheid weet heus wel wat ze doen.

Zulke reacties heb ik namelijk al vaak gehoord maar je kan het altijd proberen.
 

Meer dan helft van mensen die in ziekenhuis belanden met corona is gevaccineerd​


 
Misschien kun je hier iets mee?
Dze lijst zou nog aangevuld moeten worden met ingrediënten die niet in deze lijst staan. Of het moet een andere benaming hebben. Er zit ook squaleen in. Erkend door Hugo de Jonge. En nog een paar dingen die ik helaas alweer vergeten ben. Misschien kan ik het nog terug vinden.
 

Hogere zorgpremie voor ongevaccineerde Nederlanders?​


 
Dze lijst zou nog aangevuld moeten worden met ingrediënten die niet in deze lijst staan. Of het moet een andere benaming hebben. Er zit ook squaleen in. Erkend door Hugo de Jonge. En nog een paar dingen die ik helaas alweer vergeten ben. Misschien kan ik het nog terug vinden.
Bij deze de berichten over ingrediënt squaleen in de vaccinatie. Zoek maar op wat dit goedje doet in het lichaam, en wat de eventuele gevolgen kunnen zijn wanneer iemand na vaccinatie aan de beademing word gelegd laat zich makkelijk raden.
 

Bijlagen

  • IMG_3254-1.JPG
    IMG_3254-1.JPG
    68,7 KB · Weergaven: 13
  • IMG_3253-1.JPG
    IMG_3253-1.JPG
    154 KB · Weergaven: 12
  • IMG_3252-1.JPG
    IMG_3252-1.JPG
    61,3 KB · Weergaven: 13
Voorlopig bewijs dat squaleen in een vaccin zit wat nog niet op de markt is gekomen.
Verder kom ik squaleen tegen in capsules als supplement graag meer info, raden naar eventuele gevolgen zegt me weinig
 
  • Wow
Waarderingen: muis
Ik geloof er niets van. [ZE] hebben teveel haast om ons uit te roeien. Dit is geen experiment, dit is genocide!

Mike
 

Hogere zorgpremie voor ongevaccineerde Nederlanders?​



Zal ik even de knuppel in het hoenderhok gooien. Ik ben wel voor een no-claim korting en een garantie fonds voor erfelijke ziektes
 
Heeft iemand van jullie iets gehoord of gelezen ergens dat mensen in het ziekenhuis zonder dat ze het weten of tegen hun wil in worden gevaccineerd?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.888
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan