Covid vaccins

Hij raadt aan om te liegen. Dat lijkt me geen goed plan, want ze gaan vragen naar je corona-app. Hij raadt af om te zeggen dat het niemand wat aan gaat. Dat is EXACT wat je moet zeggen, dit gaat in tegen de Neurenberg Code, het Helsinki-verdrag, de grondwet, het medisch beroepsgeheim en tegen de VGA!

Mike
hallo Mike, ik zou me ook beroepen op het medisch beroepsgeheim, maar dan weten ze al genoeg al zullen ze dat niet als officiele afwijzing noemen. Het voordeel van een beroep op het medisch beroepsgeheim voor mij is dat ik geen energievretende discussies met retards hoef te voeren.
 
Misschien dat ze kunnen gaan zeggen dat het door de ongevaccineerden komt dat er kinderen ziek worden en sterven? Het welbekende verdeel en heers.
Ook zal het me niet verbazen als ze daadwerkelijk met iets bezig zijn om de kinderen ziek te krijgen :(
Hoor ook iets te vaak dat we door de klimaatcrisis zulke watersnoodramp toestanden kunnen krijgen als pas geleden in Limburg en België.
 
Misschien dat ze kunnen gaan zeggen dat het door de ongevaccineerden komt dat er kinderen ziek worden en sterven? Het welbekende verdeel en heers.
Ook zal het me niet verbazen als ze daadwerkelijk met iets bezig zijn om de kinderen ziek te krijgen :(
Hoor ook iets te vaak dat we door de klimaatcrisis zulke watersnoodramp toestanden kunnen krijgen als pas geleden in Limburg en België.
Ik houd mijn hart vast: onze dochter moet over 4 weken bevallen (pa en ma zijn niet gevaxt) Vanwege haar voorgeschiedenis van vorige bevalling moet ze in het ziekenhuis bevallen, dat zint me niets, maar ja...
 
Ik houd mijn hart vast: onze dochter moet over 4 weken bevallen (pa en ma zijn niet gevaxt) Vanwege haar voorgeschiedenis van vorige bevalling moet ze in het ziekenhuis bevallen, dat zint me niets, maar ja...
Dat kan ik me voorstellen :( Hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt en dat moeder en kind snel weer gezond naar huis kunnen.
 
Ja Frits Wester, Gerard Joling en die andere pipo's daar aan tafel, maar Frans Bauer deed het juist goed
ja, I love Fransie voor dit. Hij krijgt amper de kans om uit te praten. Ze zijn zo bang dat het publiek op andere gedachten gebracht wordt, wat zijn die lui geprogrammeerd zeg, bah!
 
van wie is dit initiatief, zit niet zo op te wachten of ik wel of niet geprikt ben
Simpelweg nooit meedoen met dit soort peilingen en petities. Het is allemaal een kwestie van je gegevens te pakken krijgen. Laten ze het uitzoeken. We merken ooit vanzelf wel wie geprikt is. Sterker nog, aan velen kan je het zien en merken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.468
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan