Covid vaccins

Is er een medicijn tegen bloedklonters? Bloedverdunners zeker? Kan Ivermectine iets doen om het bloed te herstellen?
 
Is er een medicijn tegen bloedklonters? Bloedverdunners zeker? Kan Ivermectine iets doen om het bloed te herstellen?
Ik gok paracetamol en of alcohol voor de verdunning en IVM voor de spike eiwitten...

Denk dat als je er zo aan toe bent weinig helpt..
 
Ik raad alle vrienden en kennissen die door mij zijn gevaccineerd dringend aan 100 mg acetylsalicylzuur (vulgo Aspirine) in te nemen als profylaxe tegen trombose.

 
Is er een medicijn tegen bloedklonters? Bloedverdunners zeker? Kan Ivermectine iets doen om het bloed te herstellen?
Bij het gebruik van een 5%oplossing van DMSO blijken bloedplaatjes minder te verkleven (anti-trombose werking) Onderzoek uitgevoerd op hamsters

 
Veelzeggend citaat uit het artikel van Jon Rappaport:

I support all legal efforts to keep freedom of choice alive. I support the unions that are demanding NO VACCINE MANDATES. I also support those governors who are defending their states against COVID restrictions and vaccine mandates. People who criticize these governors because they arenā€™t perfect or are partially compromised are barking up the wrong tree. We need all the help we can get.

However, as far Iā€™m concerned, putting all our eggs in the basket of court cases, legal filings, unions, and governors is shortsighted, to say the least.

Freedom always needs more. Freedom needs brave business owners to stay open and maskless, despite government edicts. Freedom needs parents to keep showing up at school board meetings, to demand an end to COVID restrictions and mandates.

Most of all, freedom needs patriots, in the best sense of the word, to do what people in Europe and Australia are doing: come out in the street in great numbers. Over and over.

Not by the thousands. By the millions.

For as long as it takes.

The enemies of freedom have to feel the heat. They have to see that the people canā€™t be forced beyond a certain point.

Whether we like it or not, whether we know it or not, the day is coming when, not the minority, but the majority of us will know we are living under tyranny.

Precies. Denk niet dat je je gelijk kunt halen bij een (corrupte) rechter. Alleen MASSALE burgerlijke ongehoorzaamheid kan ons hieruit redden.

Mike
 
Verrek ja, je hebt gelijk. Ik las alleen de tweet en had het filmpje nog niet gezien. I stand corrected!

Mike
 
Hij raadt aan om te liegen. Dat lijkt me geen goed plan, want ze gaan vragen naar je corona-app. Hij raadt af om te zeggen dat het niemand wat aan gaat. Dat is EXACT wat je moet zeggen, dit gaat in tegen de Neurenberg Code, het Helsinki-verdrag, de grondwet, het medisch beroepsgeheim en tegen de VGA!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan