Covid vaccins

Bekijk bijlage 2682
En de FDA gaat versneld sommige vaxins goedkeuren
Goed he,
Zo hebben wij een directeur van Lareb die bepaalde gedachtengangen en belangen heeft.

Er is een laag 'bevolking' [tussen aanhalingstekens daar ik af en toe de afkomst van de wezens in twijfel trek] die zichzelf lekker bezig houdt met het spelen van een satanisch spel. Zijn we niet meer verbaasd over. Lief doorspelen maar, ooit komen ze er nog wel achter dat ze maar blijven hangen in iets wat ze niets goeds oplevert.
 
Boven de foto staat iets wat veel zegt
Left FDA 2016, die goedkeuring klopt wel, ze gaan het leger decimeren met verplichte quackcinatie, kan alleen bij goedgekeurde.
Ja, die man is alweer weg. Zegt iig wel iets over de organisatie en hoe fout ze al lang zijn.

Die versnelde goedkeuring deugt van geen kant en is idd om te pushen
 
Ik vernam: De voorganger van Minister Snuif zag de bui ook hangen en is net op tijd vertrokken. Toch interessant dat iemand ineens opstapt. Er zijn dus lui die dingen weten, gevolgen trekken, maar niet in het openbaar de grote klok luiden.
Vertrekken met vuur uit sloffen en alleen eigen vege lijf redden.
 
Dat komt voort uit lafheid, dit zijn helden op sokken. Als straks het doek valt zullen ze allemaal naar elkaar wijzen.

Mike
 
Dat komt voort uit lafheid, dit zijn helden op sokken. Als straks het doek valt zullen ze allemaal naar elkaar wijzen.

Mike
In dat kader ga ik iets schrijven wat niet zo netjes is, maar dan ga ik toch hopen dat er accuraat wordt afgereken met het "lafheidsgen", zoals je dat veelvuldig verwoordt Mike.
 
Virussen hebben geen stofwisseling en zijn dus NIET overdraagbaar. Trap niet in de besmettingsmythe!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.845
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan