Covid vaccins

Yep! Maar vax buurvrouw had het over derde shot, en ik zei, hebben ze daar al mee getest dan? Toen werd het stil en ben ik terug naar huis gelopen. Dat mag even blijven sudderen in haar koppie :)
Of, ... een kennis zoekt nog werk, er zullen dan wel snel vacatures zijn bij de begrafenisondernemers. Dat neemt alle twijfel weg !!
 

Zo'n vaccin schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn lees ik net :-(
 
Ik heb bovenstaand interview gezien met o.a. Ted. Waarom hoor je hun niet over bijwerkingen?
zij zeggen dat we door vaccinatie weer terug kunnen naar pre corona tijd. Dus naar normaal. Is dat zo?
Grappig trouwens die vraag aan Ted of die blij was met die vaccinatie.
 
:LOL:
De dominee is volledig ingeënt tegen het coronavirus. In januari ontving hij publiekelijk zijn eerste dosis.
 
:LOL:
De dominee is volledig ingeënt tegen het coronavirus. In januari ontving hij publiekelijk zijn eerste dosis.
En dan nog steeds geen klik hè bij de lijders van het Stockholm syndroom :rolleyes:
 
De GGD gaan meer pop-up locaties op scholen gebruiken, in plaats van een opvallende prikbus.

Een overgrote deel van de GGD’s heeft al afspraken gemaakt met scholen en gemeentes. Zo hopen ze dat studenten aan het begin van het schooljaar zich laten prikken op school.

Eerst gaat de GGD voorlichting geven, en aansluitend kunnen zij zich “vrijwillig” prikken. Ze zetten extra in tijdens de introductieweken.

Van de 25 GGD regio’s, hebben er al 19 afspraken gemaakt met de scholen en universiteiten, zoals in Leiden, Utrecht, Groningen en Amsterdam, maar ook met hogescholen, mbo- en middelbare scholen in het hele land.

Wel moeten studenten een geldige legitimatiebewijs laten zien, als dit niet lukt wordt er gekeken naar oplossingen. Een school zou ook een leerling kunnen identificeren, als het nodig is “aldus de GGD woordvoerder.

Wij keuren elke vorm van geweld en dreigementen af, je kan beter het gesprek aangaan met harde feiten en onderbouwingen.

Meer weten, volg ons dan op;
 
:LOL:
De dominee is volledig ingeënt tegen het coronavirus. In januari ontving hij publiekelijk zijn eerste dosis.
Zijn we daar binnenkort eindelijk ook van verlost!

Mike
 
Die van mij blijft dus thuis. Ik weet dat het consequenties zal hebben maar een andere optie is er nu niet. Mijn kind is straks niet veilig op school, is een typje die ondanks alle kritische
info van ons toch snel bezwijkt onder groepsdruk.


Dit zijn DE tijden om je kind los te koppelen van het systeem. Wat een voordeel deze tijden bieden! Geen indoctrinatie dmv al die zogenaamde leerstof. Tijd om zelf de kinderen op te voeden en wat [zinnigs] te leren.
Weg van de druk van groepen inderdaad. Weg van de niet-nadenkenden die je kind meesleuren in de val.
 
Tijd om zelf de kinderen op te voeden en wat [zinnigs] te leren.

Zijn kinderen na de lagere school nog leerplichtig?
Zo niet, particulier aan huis een leraar inhuren?
 
Er is in die zin een leerplicht dat ze ons doen overkomen dat er maar één optie is, en dat is de kinderen verplicht naar school.
Er zijn echter voorwaarden waaronder je kind onder 'thuis onderwijs" mag vallen.

Daar komt bij dat de eisen nu dusdanig worden dat je je af kan vragen of die leerplicht nog wel geldig is. Men verplicht nu tot verplicht testen van ongeprikten op scholen. Preventief, dus niet risico gericht, twee maal per week. Als je daarin niet wil voldoen hoe wil je dan nog je kind op school krijgen? Je kunt dan niet voldoen aan de 'leerplicht'.

Wees creatief.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.920
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan