Covid vaccins

gevaccineerd met het Nutella covid 19 vaccin

mag overal vrij reizen zonder muilkorf
festivals clubs zijn voor de houder gratis en drankjes te declareren bij snuifje met de schoenen.

het is verboden deze persoon te resten met rtpcr of welke andere fake test dan ook. 🤣🤣🤣


Ik dacht, toch eens scannen wat er staat, hahaha :)
Voor het zelfde geld krijg je een virale infectie van zo'n code 🤣🤣🤣
 
De brieven staan met 4 - 0 voor :)
Stapels bewijs voor Neurenberg 2.0, zolang jij zorgt dat je op '0' blijft staan, kan je ze persoonlijk aan de militaire tribunaalrechter overhandigen: bij deze 4x poging tot moord, genocide, landsverraad, volksverraad, matennaaierij ...
 
Ik twijfel nog of ik mijn werkgever niets ga vertellen, of een onzin verhaal ophang, of ga liegen. Ik zal het tzt wel melden :)
Stond er niet ergens in dit forum een (voorbeeld) brief van iemand die een brief aan het bedrijf had gestuurd met eis tot volledig inzicht in alle medische dossiers van alle collaga's inclusief directie en aandeelhouders (nou ja, verzin ik er even bij) zodat je zelf kan beoordelen of je veilig naar je werk kan... dat je collega geen HIV, SOA, verkoudheid, post natale depressie, etc. heeft... en toen was het snel over met de eisen van het bedrijf. 😎🥳
 

Een Nederlander, werkzaam in crematie/begraveniswereldje, komt nu niet naar zijn vakantiehuis ... te druk, kan geen vrij nemen. Komt pas oktober ... ik vrees dat als worst-comes-true dat hij het dan nog drukker heeft (als ie tenminste niet gevaxxed is, want dan mogelijk nog groter probleem).
 
Een Nederlander, werkzaam in crematie/begraveniswereldje, komt nu niet naar zijn vakantiehuis ... te druk, kan geen vrij nemen. Komt pas oktober ... ik vrees dat als worst-comes-true dat hij het dan nog drukker heeft (als ie tenminste niet gevaxxed is, want dan mogelijk nog groter probleem).
Ja, ik had al eens wat zitten rekenen. Normaal gaat ongeveer 1 % vd bevolking dood per jaar. Als nu van de vaxjes tussen de 4 en 6 % gaat. Zal dat uitgaande van 75 procent gevaxt tussen de 3 en 4 plus de reguliere 1. Dus 4 a 5 keer zoveel overledenen.

Dat wordt wel een logistiek dingetje, buiten het maatschappelijke leed :-(
 
Ja, ik had al eens wat zitten rekenen. Normaal gaat ongeveer 1 % vd bevolking dood per jaar. Als nu van de vaxjes tussen de 4 en 6 % gaat. Zal dat uitgaande van 75 procent gevaxt tussen de 3 en 4 plus de reguliere 1. Dus 4 a 5 keer zoveel overledenen.

Dat wordt wel een logistiek dingetje, buiten het maatschappelijke leed :-(
Achterkant bierviltje berekening, pin me niet vast op exacte cijfers :)
 
Worst-case-scenario is dat unvaxxed (waaronder Christenen) zullen moeten helpen met vervoeren naar massagraven (bards.fm; ook zij die naar kozen om naar Meer van Vuur te gaan begraven).
Wat voor % van de begraveniswereld is gevaxxed?? ... Dan onderbezetting nog groter. Dit is potentieel niet zo fijn nieuws maar evengoed positief blijven en mentaal sterker worden. Voorbereiden.
 
Ik help wel mee, no problem. It's my patriotic duty. Weet je in welke aflevering van Bards FM dit voorkomt?

Mike
 
Hij komt hij komt de derde prik hij komt
De fact fuckers bij nu zeggen dat het nog niet bekend is dus hij komt

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat!! 💣 Heb ik net braaf de 1e en 2e gehaald in een combi-deal om van het 🦠gezeik af te zijn. 😬

NOT! 😎
 
Ik help wel mee, no problem. It's my patriotic duty. Weet je in welke aflevering van Bards FM dit voorkomt?

Mike
Sorry loop achter dus het is tussen 22-7 en 25-7 geweest, maar Scott herhaald wel vaker iets. Dan maak ik even een notitie van welke aflevering en tijdstip. Hij had het ook over preppen (rijst, linzen, ... hazmat suit .. niet voor covid maar voor wat er in/aan dode mensen kan gaan groeien).
Hopelijk hoor ik het nog eens want hier staan ook uitspraken in de zin van "ze zullen sterven aan besmetelijke ziekten ...laat ze rotten"
 
Maar je kon wel lekker met vakantie!
Prettige zonnige omstandigheden voor dagen dat niet gewerkt wordt ... ;). Veel zweten in nog hele kleine moestuin. Meerdere keren heen-en-weer reizen door diverse landen nooit gecontroleerd, nooit testbewijzen hoeven laten zien, geen vliegende agentencontroles, nooit zo snel grenzen over (weinig verkeer, velen bang thuis ... "Henk! Henk! Heb je weer zo'n gevaarlijke Ghollander... code knalrood Henk, knalrood, ik ga nooit meer over die snelwegen op vakantie. Henk zet maar een oude vakantiefilm op ..Henk..nu!").

'In Transit' is binnen Eurovieze Uinie de oplossing dat te kunnen. En het land van bestemming moet je toelaten. Je mag in tussenliggende landen niet in een B&B o.i.d., slapen in de auto. Tanken mag. Broodje halen bij tankstation ook. Ik heb en route bij leveranciers spullen gekocht en afgehaald. Het vergt veel uitzoekwerk wat landelijke voorwaarden zijn en uiteraard zetten ze de info steeds weer op andere plek neer. Er zou hier zelfs 2x per dag politie langskomen om zelfophokking te controleren. Nooit iemand gezien. Ga je via grote grensposten of trein/vliegtuig gebeurt die controle wel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.063
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan