Covid vaccins

Ik twijfel nog of ik mijn werkgever niets ga vertellen, of een onzin verhaal ophang, of ga liegen. Ik zal het tzt wel melden :)

Ik heb dat probleem gelukkig niet, ik ken mezelf. Ik zou gelijk in de aanval gaan: "Zeg luister eens een levend virus bestaat niet, probeer het eerst maar eens te bewijzen. SUCCES en PS, probeer me geen kunstjes te flikken want ik ga gelijk naar de hoogste rechtbank. Maar voor de goede orde ik hoop dat jullie je verstand gaan gebruiken en we met zijn allen nog in goede harmonie kunnen werken, ... Was er nog iets?"
 
Ik heb dat probleem gelukkig niet, ik ken mezelf. Ik zou gelijk in de aanval gaan: "Zeg luister eens een levend virus bestaat niet, probeer het eerst maar eens te bewijzen. SUCCES en PS, probeer me geen kunstjes te flikken want ik ga gelijk naar de hoogste rechtbank. Maar voor de goede orde ik hoop dat jullie je verstand gaan gebruiken en we met zijn allen nog in goede harmonie kunnen werken, ... Was er nog iets?"

Ik denk dat de meeste werkgevers wel heel voorzichtig zijn met hoe ze het gaan inkleden. Adak, ik kan mij op spiegische redenen ziekmelden en dat komt dan mooi samen met het feit dat er een groot gedeelte van het huis geschilderd moet worden :)
Als het dan naar een arbeidsconflict gaat neigen, verkoop ik de -zojuist geschilderde- hut en vertrek ik uit het land :)
 
Ik denk dat de meeste werkgevers wel heel voorzichtig zijn met hoe ze het gaan inkleden. Adak, ik kan mij op spiegische redenen ziekmelden en dat komt dan mooi samen met het feit dat er een groot gedeelte van het huis geschilderd moet worden :)
Als het dan naar een arbeidsconflict gaat neigen, verkoop ik de -zojuist geschilderde- hut en vertrek ik uit het land :)
waar zou je dan naar toe gaan, tis op veel plekken k..
 
waar zou je dan naar toe gaan, tis op veel plekken k..

Ik denk dat de meeste werkgevers wel heel voorzichtig zijn met hoe ze het gaan inkleden. Adak, ik kan mij op spiegische redenen ziekmelden en dat komt dan mooi samen met het feit dat er een groot gedeelte van het huis geschilderd moet worden :)
Als het dan naar een arbeidsconflict gaat neigen, verkoop ik de -zojuist geschilderde- hut en vertrek ik uit het land :)
Ik zou ff de winter afwachten, waarschijnlijk zijn er daarna weinig problemen met werkgevers (als ze er nog zijn) en moeten de enkele gevaxten thuis blijven met medische hulp (mits beschikbaar).
 
Ergens oostblokkië ofzo.

Met een camper rondrijden tot geld op is:)
onze zoon is gister op vakantie gegaan naar Oostblok met een vriend. Ze kregen in Duitsland panne met de remmen, gerepareerd en niemand gezien of gehoord, niet aangehouden of dergelijke, zijn nu in Tsjechie en toeren door Hongarije, Kroatie en Bosnie dacht ik, kijken hoe daar met maatregelen is. Tsjechie niks aan de hand in ieder geval
 
Ik zou ff de winter afwachten, waarschijnlijk zijn er daarna weinig problemen met werkgevers (als ze er nog zijn) en moeten de enkele gevaxten thuis blijven met medische hulp (mits beschikbaar).
Ik zit idd ook te wachten tot de R in de maand komt, als ik dan met "medewappies" blijf staan terwijl de rest ompleurt zijn ze dolblij dat er nog iemand is idd:)
 
Ik zou ff de winter afwachten, waarschijnlijk zijn er daarna weinig problemen met werkgevers (als ze er nog zijn) en moeten de enkele gevaxten thuis blijven met medische hulp (mits beschikbaar).
Er komen in het najaar ook heel veel interessante vacatures bij - en dan mag jij vanwege personeelstekort de voorwaarden dicteren en niet andersom!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan