Covid vaccins


Tijdens mijn lezingen zeg ik dat we de 'apothekers van de buurt' moeten worden door grootschalig Ivermectine in te slaan. Ik zeg verder dat ze wel naar ons moeten komen en niet andersom, want alleen diegenen die tot inkeer kunnen komen zijn te helpen, anderen niet. Ik zeg dat dit een daad van naastenliefde is en dat we deze moeten verrichten, ongeacht of diezelfde mensen ons eerder hebben veroordeeld, geridiculiseerd of uitgesloten. Als deze mensen met de dood in de schoenen staan zullen ze er achter komen wie ze werkelijk kunnen vertrouwen en wie werkelijk zonder enig oordeel (ego) voor hen klaar staat. Wij zijn beter dan het zwakke karakter dat zij hebben laten zien.

Mike
 
Van de geteste patiënten bleek 62 procent verhoogde D-dimeerwaarden te hebben. “Dat betekent dat bloedproppen niet zeldzaam zijn,” lichtte Hoffe toe. Hij voegde toe dat iemand duizenden bloedproppen kan hebben zonder dat hij of zij het weet omdat ze microscopisch klein zijn.
 
Bekijk bijlage 1587dus wij, ongetest en ongeprikt, betalen voor nutteloze testen, nutteloze prikken en straks bijzonder hoge schadeclaims.

En nog noemen ze ons egoïstisch:)
Dat kunnen ze makkelijk zeggen, regen die tijd bestaat het gele zooitje hopelijk niet meer de EU en aanhang bedoel ik, grote kans de geprikten ook niet maar, er zal nooit quackcinatie schade aangetoond worden als het aan de nazi's ligt
 
Dat kunnen ze makkelijk zeggen, regen die tijd bestaat het gele zooitje hopelijk niet meer de EU en aanhang bedoel ik, grote kans de geprikten ook niet maar, er zal nooit quackcinatie schade aangetoond worden als het aan de nazi's ligt
Het is wel een manier om de samenleving verder kaal te plukken; deze manier van verantwoordelijkheid afschuiven.
 
In de tijd van verplichte muilkorfjes gaf ik wel eens aan waarom ik geen mondkapje draag: "Nee, ik ben gelovig maar niet religieus". Dat is een nogal interessant startpunt van een gesprek met een klant of winkelmedewerker ;)s
Dat is typisch, ik zou het net andersom zeggen: dat ik niet gelovig ben, maar wel religieus. Religie betekent je verbinden [met de bron].
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan