COVID vaccinatie bijwerkingen

vermoedde ik al, het verdunt je bloed. Dat wil ik ook niet zomaar. Ik ben 40. Dan houd ik het maar bij ivermectine.

Dat het risico door seksueel contact te verwaarlozen is ben ik het niet mee eens (wel lief dat je me gerust stelt!) omdat het gevoel v.d. haar in mijn keel... wat ik dus elke keer heb bij intimiteit en daarna shedding.. erg aanwezig is. Komt goed.

En van waar komt die haar in je keel ??

Wereldberoemde oncoloog professor Angus Dalgleish: “Ik ben doodsbang voor wat ze hebben gedaan… Fauci en Gates hebben de wereld geïnjecteerd met KANKER!”

De mRNA-prikken waren NOOIT veilig. Het zijn experimentele gentherapieën — compleet met meerdere genetische inserts die nooit in het menselijk lichaam thuishoorden.

Hij zegt dat we nu in real time de verschrikkelijke gevolgen zien ontvouwen:
“Turbo-kankers” die met ongekende snelheid exploderen.
Patiënten die jaren stabiel waren, plotseling terugvallend.
Immuunsystemen die systematisch worden verwoest.
En de jongsten staan nu in de vuurlinie.

Ze hebben het doorgedrukt.
Ze hebben de dokters die spraken het zwijgen opgelegd.
Ze beweerden dat het “veilig en effectief” was.

Nu stapelen de lichamen zich op en de doofpot barst wijd open.

Dr. David E. Martin: "Monkeypox" & plotselinge "Gordelroosuitbraken" zijn BEIDE COVID-vaccinletsels—GEEN nieuwe virussen!

Spike-eiwitprikken vernietigen de immuniteit en reactiveren sluimerende virussen zoals varicella-zoster (GORDELROOS) & bootsen pokkenletsels na.

Nu herlabelen ze vaccingevoelige huiduitslag als "monkeypox" of "gordelroosgolf" om de waarheid te verbergen!

Heb je de explosie van "nieuwe" gordelroosgevallen opgemerkt? GEEN echte uitbraak—het is VACCINREACTIVATIE die miljoenen treft!

En die eindeloze Shingrix gordelroos 'vaccin'-TV-reclames elke avond die je favoriete programma onderbreken? Big Pharma duwt gewoon MEER giftige prikken die schadelijk en gevaarlijk zijn.

Ze hebben dit gepland: NTI 2021-simulatie "voorspelde" monkeypox... net zoals Event 201 een voorspeller was voor COVID in 2019.

Miljarden gewonden, immuunsystemen vernietigd—ZEG NEE tegen hun giftige agenda!

En van waar komt die haar in je keel ??
SHEDDING dat is elke keer na contact gevaccineerden met name intiem en dit weet ik zeker. En praat het me niet uit m'n hoofd ik weet het zeker zaak is hoe het weggaat

Daar heb ik nu wel een beeld bij maar om dat nu op het forum te zeggen...
ja daar twijfelde ik ook over inderdaad. :ROFLMAO: Jullie kennen me nu toch wel 'n beetje.
Ik eb het hier ook over gehad met een vriend. Hij zegt je kunt je lam slikken aan supplementen maar op deze manier is het dweilen met de kraan open en daar heeft hij uiteraard gelijk in.

Overigens wil ik mijn ervaring delen met de nattokinase waar gefermenteerde soja in zit. Heb het nu twee dagen op rij genomen. Effecten: Wazig in m'n hoofd, slap in de benen, niet kunnen concentreren, geen aanrader.
Het haar in m'n keelgevoel verdwijnt 'n klein beetje en ja dit is dus een rode vlag.

Goedemiddag Butterfly,
Haar in de keel gevoel is een bekend symptoom. Als klassiek homeopaat kom ik dit vaker tegen in mijn praktijk. Er zijn een aantal homeopathische middelen die deze klacht kunnen verminderen/ laten verdwijnen.
Ik hoor het graag, als je vragen hebt. Mijn mailadres is suzannevandenhout@ziggo.nl
Groetjes, Suzanne

Hartverscheurend. De legende is heengegaan... Dolly Parton had nog zoveel meer jaren te leven als ze dit maar NIET had gedaan in 2021.

Dolly: "Ik meen het doodserieus met het vaccin. Jullie allemaal daar, lafaards, wees niet zo'n kip zonder kop... ga naar buiten en haal je prik."

Hartverscheurend. De legende is heengegaan... Dolly Parton had nog zoveel meer jaren te leven als ze dit maar NIET had gedaan in 2021.

Dolly: "Ik meen het doodserieus met het vaccin. Jullie allemaal daar, lafaards, wees niet zo'n kip zonder kop... ga naar buiten en haal je prik."

Steeds meer postcovid-patiënten kiezen voor euthanasie
EenVandaag

Aug 27, 2026

🛌 "Er is eigenlijk niks meer over van wie ik ooit was."
De 23-jarige Kelvin heeft een euthanasietraject afgerond omdat hij lijdt aan postcovid.
Steeds meer postcovidpatiënten kiezen daarvoor als uitweg uit hun uitzichtloze lijden.
In 2025 ging het om tien patiënten.
Voor zijn ziekte was Kelvin sportief, werkte hij bij de politie en had hij een actief leven.
Nu brengt hij vrijwel de hele dag liggend door in een donkere kamer.
Prikkels kan hij nauwelijks verdragen en voor veel dagelijkse handelingen is hij afhankelijk van zijn moeder.
Huisarts Jojanneke Kant vertelt waarom zij begrijpt dat ernstig zieke postcovidpatiënten euthanasie als enige uitweg kunnen zien.
Volgens haar gaat het om een maatschappelijke kwestie en is er te weinig steun van het kabinet.

Een gezond, actieve jongeman (23 jaar) raakt door Long COVID zo zwaar invalide dat hij 24/7 op bed moet liggen in een verduisterde kamer zonder enige kwaliteit van leven.
Omdat de overheid en de medische wereld weinig onderzoek doen en voorzieningen sluiten, ontbreekt elk toekomstperspectief.
Dit drijft patiënten – die niet dood wíllen, maar zo niet langer kunnen léven – tot euthanasie.
Het grootste fysieke én mentale lijden wordt veroorzaakt door het verlies van al het menselijke functioneren gekoppeld aan maatschappelijk ongeloof.
  • Impact van de ziekte:
    De 23-jarige Kelvin lijdt sinds 2,5 jaar aan ernstige Long COVID, waardoor hij de hele dag in een halfdonkere kamer moet liggen vanwege extreme overprikkeling.
  • Volledig verlies van autonomie:
    Hij is fysiek niet in staat om te lopen of op te staan (vanwege ernstige duizeligheid/flauwvallen) en is volledig afhankelijk van zijn moeder als mantelzorger.
  • Contrast met het verleden:
    Kelvin werkte voor zijn ziekte bij de politie, was zeer actief, sportte veel en ging naar festivals;
    al deze functies en zijn toekomst zijn in korte tijd afgebrokkeld.
  • Het gevoel van een 'levende dode':
    Kelvin ervaart zijn situatie alsof hij levend begraven is en al tussen leven en dood in hangt;
    hij bestaat nog wel, maar van 'leven' is geen sprake meer.
  • Euthanasietraject doorlopen:
    Vanwege het uitzichtloze en ondragelijke lijden heeft Kelvin een intensief en emotioneel traject van een jaar doorlopen bij de huisarts, familie en geestelijk verzorger, en is hij goedgekeurd voor euthanasie.
  • Stijging in euthanasieverzoeken:
    Waar er tussen 2022 en 2024 in totaal 9 Long COVID-patiënten euthanasie kregen in Nederland, steeg dit aantal in 2025 naar 10 gevallen in één enkel jaar.
  • Systeemfalen en gebrek aan perspectief:
    Zowel Kelvin als zijn huisarts (Joanneke Kant) bekritiseren de politiek en de medische wereld vanwege het sluiten van expertisecentra, het gebrek aan wetenschappelijk onderzoek en het ontbreken van een langetermijnbeleid.
  • Euthanasie als 'laatste behandeloptie':
    Huisarts Joanneke Kant benadrukt dat patiënten niet dood wíllen, maar niet meer kúnnend leven.
    Ze waarschuwt dat euthanasie gevoelsmatig bijna een behandelmethode wordt door het gebrek aan medische alternatieven.
  • Strijd tegen onbegrip en stolisering:
    Kelvin ervaart intense boosheid en pijn door maatschappelijk onbegrip of de aanname dat het 'tussen de kaken zit' of door beweging op te lossen is, terwijl er steeds meer bewijs is voor fysieke schade (zoals verstoorde zuurstoftoevoer in bloedvaten).
  • De duivelse twijfel:
    Ondanks de goedkeuring voor euthanasie kampt Kelvin met de constante innerlijke strijd en angst:
    "Wat als er over een paar jaar wél een medicijn wordt gevonden?", afgewogen tegen de wens om verder escalerend lijden voor te zijn.

Citaten:
    1. Over de staat van zijn bestaan:

"Ik heb al heel lang niet meer het gevoel dat ik leef.
      Ik heb het gevoel dat ik tussen leven en dood al heel lang inhang.
      Ik besta, maar ik leef niet."

— Kelvin

2. Over het verlies en het ontbreken van toekomst:

"Dus is één en al verlies en elke dag weer geconfronteerd worden met hoe ziek je bent en wat je niet meer kan.
      En er is ook geen toekomst, want er is gewoon niet genoeg onderzoek."

— Kelvin

3. Over de beleving van de patiënt:

"Ik heb het gevoel dat ik levend begraven ben en ook vergeten ben daardoor, dat ik verdwenen ben."
      — Kelvin

4. De huisarts over de motivatie achter de euthanasiewens:

"Niemand wil dood.
      Deze mensen willen niet dood.
      Alleen ze kunnen niet meer verder met leven.
      En dat is echt een wezenlijk verschil."

— Joanneke Kant (Huisarts)

5. De huisarts over de kwaliteit van leven:

"Als jij alleen maar op bed ligt met je ogen dicht, je kan niet lezen, je kan geen film kijken, je kan niet met iemand praten... dan is er geen enkele kwaliteit van leven.
      Nul, nog minder dan nul."

— Joanneke Kant (Huisarts)

6. Over het onbegrip uit de omgeving:

"Ik word altijd intens boos als er onbegrip is, want mijn hele leven is weggevaagd en ik was hartstikke actief.
      Dus als bewegen de oplossing was, dan had ik dat wel gemerkt."

— Kelvin

7. Over de continue twijfel bij euthanasie:

"Er zit altijd ergens twijfel in je achterhoofd van:
      wat als het over een jaar wel beter is, of als ze ooit wat vinden over 5 jaar...
      Maar uiteindelijk gaat het lijden teveel zijn en je wil liever het voor zijn dan er te laat mee zijn."

— Kelvin

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: muis
“The World Health Organization” now states on its website:

“Vaccination against COVID-19 can trigger multiple sclerosis through cross-reactive CD4+-T cells that recognize the spike protein of SARS-CoV-2 and myelin peptides.”

In other words: Your own immune system destroys the nerve pathways and then attacks your brain and spinal cord.

Mike

goedemorgen. Even een bericht. Ik heb mij ingelezen over de mrna vaccins. Ik heb helaas intiem contact gehad met iemand die tweemaal gevaccineerd is. Daardoor heb ik dus 100 procent zeker shedding opgelopen. Dat merk ik door het gevoel dat er een haar in mijn keel zit. Misselijkheid en hoesten is ook lichtjes aanwezig. Het gevoel van de haar is zeer aanwezig.

Ik zit aan de ivermectine en avermectine, echter werkt het niet genoeg.

Ik heb mij gisteren ingelezen en rondgevraagd over andere middelen. Ik kwam een pubmed studie tegen over natokinase, echter verdunt het je bloed dus ik durf dat niet zomaar te nemen. Ik heb daar gisteren hier iets over gepost. Ook stonden er middelen bij als bromaline en curcamine.

Ik wil echter niet zelf wat gaan goochelen dus heb ook contact gezocht met het NTG. Uiteraard weet ik dat het beter is om niet intiem te zijn met mensen die het mrna-vaccin gehad hebben want ik lees dat het vaccin je bloed kan doen klonteren en zelfs dodelijk kan zijn. Ik weet niet of shedding dodelijk kan zijn maar ik heb nu wel last.

Als iemand mij van tips of advies wil voorzien bedankt, de rode vlaggen zijn er natuurlijk al.

Je bent bang voor een koelkastlampje, maar doet wel aan intiem contact met iemand die gifspuiten heeft gehad?

8.4 MILLION PEOPLE STUDIED — mRNA COVID SHOTS CAUSE TURBO CANCER

Doctors called it “safe and effective”… but the South Korean data is published — exposing the truth.

People who got the COVID mRNA injections are now facing skyrocketing cancer rates just ONE YEAR later. Cancers that were once rare or in remission are roaring back with a vengeance.

Here are the cited stats straight from study (PubMed 41013858):

• Lung cancer: +53.3% risk (HR 1.533)
• Prostate cancer: +68.7% risk (HR 1.687)
• Thyroid cancer: +35.1% risk (HR 1.351)
• Gastric (stomach) cancer: +33.5% risk (HR 1.335)
• Colorectal cancer: +28.3% risk (HR 1.283)
• Breast cancer: +19.7% risk (HR 1.197)

mRNA shots were specifically tied to higher risks of thyroid, colorectal, lung, and breast cancers.

This is not “coincidence.” This is a population-level red alert.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.729
Leden
8.713
Nieuwste lid
realrebbit02
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan