COVID vaccinatie bijwerkingen

.. uit het artikel.

"Op de begrafenis van vader Louis (80), die al een hele tijd sukkelde, zakte moeder Louisette in elkaar met ook al een hersenbloeding."
😐

’VS overwegen zwaarste waarschuwing voor coronavaccins’ https://telegraaf.nl/buitenland/vs-overwegen-zwaarste-waarschuwing-voor-coronavaccins/112794657.html

Soms gaan zaken sneller dan je voor mogelijk houdt.

Deze #BlackBox waarschuwing is meer dan terecht. Hij komt vier jaar te laat, maar so be it. En dit is alleen nog maar op basis van wat we nu al weten en nog niet eens op basis van wat nog in de pijplijn zit en nog gaat volgen.

Zoals ik al heel vaak gezegd hebt, wie eenmaal deelneemt aan het experiment kan nooit meer uitstappen. Je neemt deel voor de rest van je leven, of je dat nu wil of niet.

En in het geval van mannen, bestaat er ook nog de reële de mogelijkheid dat ook je nageslacht nog verplicht deelneemt.

En zoals ik ook al heel vaak gezegd heb, dit enorme #mRNAvaccin-experiment wordt het allergrootste medische schandaal tot nu toe in de 21e eeuw.

Ik lijk steeds meer op mijn moeder, van wie ik de rancune en het ijzeren geheugen heb geërfd.

Zij zou zeggen: "Tja, wie niet horen wil, moet maar voelen."

BREAKING! The Most Important News In The History Of COVID Tyranny Just Dropped!

The Former Head Of Pfizer’s Vaccine Program Dr. Michael Yeadon, Has Revealed To The World, Total Proof That The So Called COVID-19 mRNA Vaccine Is A Deliberate/Pre-meditated Sterilization/De-Population Weapon System That Has Killed Over 30 Million People Worldwide And Will Continue To Create Untold Devastation For Generations.

Humanity must now go on the total offense to expose and bring these criminals to justice before they can launch their next attack!

’VS overwegen zwaarste waarschuwing voor coronavaccins’ https://telegraaf.nl/buitenland/vs-overwegen-zwaarste-waarschuwing-voor-coronavaccins/112794657.html

Soms gaan zaken sneller dan je voor mogelijk houdt.

Deze #BlackBox waarschuwing is meer dan terecht. Hij komt vier jaar te laat, maar so be it. En dit is alleen nog maar op basis van wat we nu al weten en nog niet eens op basis van wat nog in de pijplijn zit en nog gaat volgen.

Zoals ik al heel vaak gezegd hebt, wie eenmaal deelneemt aan het experiment kan nooit meer uitstappen. Je neemt deel voor de rest van je leven, of je dat nu wil of niet.

En in het geval van mannen, bestaat er ook nog de reële de mogelijkheid dat ook je nageslacht nog verplicht deelneemt.

En zoals ik ook al heel vaak gezegd heb, dit enorme #mRNAvaccin-experiment wordt het allergrootste medische schandaal tot nu toe in de 21e eeuw.

Ik lijk steeds meer op mijn moeder, van wie ik de rancune en het ijzeren geheugen heb geërfd.

Zij zou zeggen: "Tja, wie niet horen wil, moet maar voelen."

Gaat kennelijk alleen over coronavaccins helaas.

Niet gelijk alle mRNA-vaccins:
want die zit nu in alle vaccins dacht ik die mRNA.

Goed je moet ergens beginnen in zombie 🧟 land.

Je mag hun niet hun dolksteek in de rug afpakken uiteraard 🙈

Forum statistieken

Onderwerpen
4.639
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan