COVID vaccinatie bijwerkingen

We zien dit nu bij veel mensen die gevaccineerd zijn. Ze beginnen gek te worden. Ze kunnen niet meer nadenken. Ze worden dement. Ze kunnen niet meer horen. Ze kunnen niet meer praten. Ze kunnen niet meer zien. Ze zijn niet langer de persoon die ze waren. Ze zijn verwoest. Hun brein is verwoest, vervolgde de emeritus hoogleraar.

De patholoog die de autopsie uitvoerde, trof het spike-eiwit ook aan in het hart. “Dit betekent dat het gen dat ze hebben geïnjecteerd bij miljarden mensen de bloedvaten van het brein en het hart bereikt. Ze doden mensen. Ze doden mensen op de meest verschrikkelijke, angstaanjagende manier,” zei Bhakdi.

De microbioloog noemt corona een ‘criminele hoax’.


Mike
 
1669473632237.png


Zou het wat met de prik te doen hebben? Ik ben er wel door geschokt. Mijn jeugd met Fame en Flashdance. Niet zomaar iets, maar op 14 jarige leeftijd was ik werkelijk goed in dansen (en mager) en heb meermaals opgetreden en gedanst op Flashdance. Zelfs bij een 'leuk' wedstrijdje bijna de eerste prijs gewonnen.
Snik...

Dorothé
 
Zorgmedewerkers Verenigd



Ik ben werkzaam als ZZP’er in de ouderenzorg. De 4e prik is gezet een aantal weken geleden. Ouderen die NEE aangaven werden toch gedwongen! Ik zag wat er gebeurde en vond het vreselijk en ben weg gelopen omdat ik het niet kon aanzien dat tegen de wil van deze mensen, toch werd overgaan tot de prik geven. Ik wilde er eigenlijk al niet bij zijn maar toen het op deze manier ging, ben ik weg gegaan.

Daarna viel mij op dat toen eenmaal de prik gezet was, de ene na de andere zware longontsteking, spontane wonden op benen en nieuwe tumoren die uit het niets leken te ontstaan. Een client kreeg een overduidelijke hersenbloeding waarna de huisarts niks vaststelde wat mij uitermate heeft verbaasd. Ik vind het vreselijk te zien hoeveel mensen ernstig ziek worden ineens en overlijden of dood neer vallen.

‘Conchita’ ZZP-er ouderenzorg

zv.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan