COVID vaccinatie bijwerkingen

Gaat hard rond op socials..
Niks nieuws voor wat wij al weten
Ongeacht of het van Stew Peters is, de beelden spreken voor zich. Plotseling overleden filmpjes en bloedklonters 😒


Heb gistermiddag de docu ook bekeken, nee voor ons is het niks nieuws inderdaad.
Er komen onder andere beelden voorbij die overal al circuleerden.

De eerste paar minuten gaan over hoe de elite het al jaren heeft over een teveel aan mensen op aarde en hoe ze deze kunnen en willen verminderen.

Vanaf 8:29 komen er een aantal mensen aan het woord die autopsies verrichten, uit de begrafenis industrie en doctoren .
Hier worden onder andere de bloedklonters besproken die in overledenen zijn gevonden of tijdens operaties.
Ze hadden nooit eerder dit soort "dingen" gevonden, maar pas sinds er is begonnen met vaccineren en ze maken zich ernstige zorgen.
Noot: het lijken wel lange draden van elastiek met soms aan de uiteinden bloedklonters.
Als ik als gevaccineerde hier naar zou kijken zou ik me toch wel zorgen gaan maken.

Voor de mensen die niet zo goed tegen dit soort beelden kunnen, het is inclusief foto's en video's.
Ook het bloed van gevaccineerden ziet er anders uit, er lijkt een soort zandstructuur in te zitten en het klontert.

Een vrouwelijke arts die 15 jaar in het leger heeft gewerkt als arts maakt zich zorgen dat er binnen vijf jaar geen normaal functionerend Amerikaans leger meer bestaat vanwege de hoeveelheid aan ernstige bijwerkingen die ze tegenkomt nadat ze zijn gevaccineerd.
hiervan heb ik een screenshot gemaakt:
DS.png

Vanaf minuut 31 komt er een verzameling voorbij van die hysterische dansjes en liedjes tijdens de cojona nep pandemie.
Ruim aangehouden duurt dat ongeveer tot minuut 33.

Vanaf 50:30 halen ze weer proppen uit een overledene.
Er komen dus weer beelden voorbij van bloed e.d.
 
Heb niks over slangengif gehoord.

Wel een paar filmpjes van omvallende mensen waarbij het lijkt alsof ze iets eng zien, vervolgens een paar rondjes draaien en dan neervallen.
Die beelden zijn hier op het forum ook voorbij gekomen.
Vraag me af of dat wel door de vax komt.
 
Komt door de vax en is bezetenheid, ook al zijn sommigen het hier met mij oneens over de diagnose.

Mike
 
Artikel uit de nieuwe GV:

Vanden Bossche meent dat ongevaccineerde kinderen als enigen de toekomst voor de mensheid zullen zijn, samen met de mensen van reproductieve leeftijd die geen injecties hebben aanvaard. Zij zullen de aangetaste delen van de wereld opnieuw moeten gaan bevolken.

 

Sterfgevallen onder Europese kinderen van 0-14 jaar zijn met 552% gestegen sinds de goedkeuring van het coronavaccin​

 
Kan haast niet anders. Ook het onverwachte verlies van prominente voetballanden tegen zwakkere tegenstanders op het WK in Qatar is daaraan toe te schrijven.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan