COVID vaccinatie bijwerkingen

Vaccinatie "bijwerkingen"

Maandag feliciteerde ik een collega deejay die altijd op mijn verjaardag kwam via WhatsApp, twee groene vinkjes maar geen bedankje terug (is gevaccineerd en hij weet dat ik dat niet ben)

Een paar weken geleden een mailtje naar een muzikant of hij reclame wilde maken voor mijn muziek programma op zijn facebook pagina Hij werkte jaren samen met mij op de NL radio. Geen reactie en een V

In september visite hier in Frankrijk, oude straatgenoten die we elke week zagen.
Ik kan hier niet verbergen waar ik mee bezig ben met het schrijven van artikelen luisteren naar podcasts als voorbereiding op dotcom.radio. Allebei V, ze zijn twee dagen eerder vertrokken en niets meer van gehoord. Geen bedankt voor de leuke week of zo, ...

De uitbaters van ons emigranten cafe waar ik altijd van tot tien moest tellen als C of V ter sprake kwam. Ze zijn nu in NL en wij passen op de hond. Zondag vertrekken we naar NL voor een "oversterfte". Ze hadden het gehoord en belden mij voor een regeling voor de hond omdat we elkaar net kruisen. Ze vroeg; "Was hij al lang ziek", nee en hij werd een weeg geleden opgenomen met opgezwollen benen en daarna werd ook nog een tumor ontdekt. In een week tijd overleden. "Mankeerde hij al langer wat", was haar volgende vraag. Even schoot het door mijn hoofd om te zeggen. "Ik moet even tot tien tellen", maar nee dat is het zelfde als "I told you so"

Het artikel van vanmorgen heb ik om half vijf nog aangepast en deze video verwijderd, want wat voor nut heeft het nog om dit te delen was een vraag die bij me opkwam en is dit eveneens niet zo'n "I told you so" gevalletje

Hier is de video van Sherri Tenpenny

Ik denk dat we dat allemaal meemaken of nog mee gaan maken: Spreken is zilver maar zwijgen is goud ?
 
Vaccinatie "bijwerkingen"

Maandag feliciteerde ik een collega deejay die altijd op mijn verjaardag kwam via WhatsApp, twee groene vinkjes maar geen bedankje terug (is gevaccineerd en hij weet dat ik dat niet ben)

Een paar weken geleden een mailtje naar een muzikant of hij reclame wilde maken voor mijn muziek programma op zijn facebook pagina Hij werkte jaren samen met mij op de NL radio. Geen reactie en een V

In september visite hier in Frankrijk, oude straatgenoten die we elke week zagen.
Ik kan hier niet verbergen waar ik mee bezig ben met het schrijven van artikelen luisteren naar podcasts als voorbereiding op dotcom.radio. Allebei V, ze zijn twee dagen eerder vertrokken en niets meer van gehoord. Geen bedankt voor de leuke week of zo, ...

De uitbaters van ons emigranten cafe waar ik altijd van tot tien moest tellen als C of V ter sprake kwam. Ze zijn nu in NL en wij passen op de hond. Zondag vertrekken we naar NL voor een "oversterfte". Ze hadden het gehoord en belden mij voor een regeling voor de hond omdat we elkaar net kruisen. Ze vroeg; "Was hij al lang ziek", nee en hij werd een weeg geleden opgenomen met opgezwollen benen en daarna werd ook nog een tumor ontdekt. In een week tijd overleden. "Mankeerde hij al langer wat", was haar volgende vraag. Even schoot het door mijn hoofd om te zeggen. "Ik moet even tot tien tellen", maar nee dat is het zelfde als "I told you so"

Het artikel van vanmorgen heb ik om half vijf nog aangepast en deze video verwijderd, want wat voor nut heeft het nog om dit te delen was een vraag die bij me opkwam en is dit eveneens niet zo'n "I told you so" gevalletje

Hier is de video van Sherri Tenpenny

Ik denk dat we dat allemaal meemaken of nog mee gaan maken: Spreken is zilver maar zwijgen is goud ?
Yep, herkenbaar. We Hoeven et niet Meer te zeggen. Ze weten et diep van binnen. Ik zie de angst in hun ogen.
 
Exact dat. Dat zeg ik al geruime tijd: diep van binnen weten ze hoe het zit, maar ze kunnen niet meer terug. Ze hebben zich zo verbonden aan het narratief dat een aanval.op het narratief een aanval.op henzelf wordt, daarom reageren ze ook.zo agressief. Als straks dat narratief in elkaar dondert moet gevreesd worden voor het psychologische welzijn van dit soort individuen.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Toch persoonsgegevens beschikbaar voor vervolgonderzoek oversterfte coronapandemie​


Bij het vervolgonderzoek naar oversterfte tijdens de coronapandemie kunnen de onderzoekers toch gebruik gaan maken van persoonsgegevens. Die waren eerst om privacy-redenen niet voor hen toegankelijk.
Eind 2021 overleden zo'n 3400 mensen meer dan verwacht, aan andere oorzaken dan corona. Het blijft onduidelijk waardoor dat precies komt, ook na het onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek en het RIVM. Op verzoek van de Tweede Kamer doet een groep onafhankelijke wetenschappers een vervolgonderzoek naar die oversterfte.
Het CBS en het RIVM hebben een juridische grond om de vaccinatiegegevens inclusief persoonsgegevens voor statistische doeleinden te delen met de wetenschappers.
 

Oversterfte onder 65- tot 80-jarigen ‘gaat door het dak’, zeer sterke relatie met vaccinaties​

En inmiddels is de onverklaarbare oversterfte uitgestegen boven de coronasterfte. “Lijkt ook gelijk op te lopen met vaccinatie,” aldus de statisticus. “Zien we hier ‘gewoon’ vaccinatieschade of parkeren we dit onder ‘desinformatie’?”
 

Studie die aantoont dat mRNA-vaccins immuunsysteem schaden nu peer reviewed​

 

Plotseling overleden en binnen 2 dagen sterk verkleurd en gezwollen. Ik schrijf er al anderhalf jaar over en gelukkig beginnen nu ook andere uitvaartondernemers een patroon te herkennen. Plotseling overleden waarna een donkere verkleuring begint vanuit de nek (vooral rechter kant) gevolgd door opzwelling van de lippen (inclusief nek en gezicht) waarbij er bloed uit de neus begint te stromen. In sommige gevallen is de overledene na 2 dagen onherkenbaar. Omdat ik binnen mijn bedrijf een enorme toename heb (259% t.o.v. de eerste 8 maanden in 2021) van deze opzwellende overledenen, ga ik binnenkort samen met deskundigen in gesprek om te kijken of het haalbaar is (en met toestemming van de nabestaanden) het bloed en weefsel van deze overledenen nader te onderzoeken. Voorop gesteld dat we het onderzoek neutraal in gaan, zonder dat we vooraf al een conclusie trekken en daardoor ons onderzoek in een bepaalde richting zouden kunnen gaan sturen. Ik zal met deze post wel een bak kritiek over me heen krijgen, maar heb jullie beloofd om mijn bevindingen te delen. Voor de mensen die niet weten wat ik dagelijks voor de kiezen krijg, die adviseer ik mijn boek ‘Altijd werken in emotie’ eens te lezen. Leen hem gerust van je buren/ collega/ vrienden of bestel hem hier: http://www.specialdeathcare.nl/boek
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan