COVID vaccinatie bijwerkingen

De wanhoop slaat toe wat een loser. Iemand die op een vaccinlocatie werkt zei dat er totaal geen animo meer is om te prikken. Medewerkers worden daar gewoon naar huis gestuurd.

Bekijk bijlage 16884

De media gaat er ook wel anders mee om dan de voorgaande twee jaar. Toen was er dagelijks een corona update met besmettingen, opnames en doden. Daar hoor ik niks meer van. De paniek wordt niet meer gevoed.
 
Ik wijt het bij veel mensen aan de bloedverdunners. Geen goede medicamenten, maar in dit geval wel heel goed.

Dorothé
Wat ik mij afvraag, die bloedverdunners, ja dat zou kunnen werken tegen die rare bloedklonters. Ik vraag me serieus af of ze met die vaccins de mens niet willen beroven van 1 van de meest belangrijke vitamines waaronder juist vitamine K. Iedereen aan de bloedverdunners helpen? Zoiets? Om vitamine K af te nemen?
 
Tante van mijn man heeft borstkanker, oom van mijn man een longembolie, mijn zusje heeft ernstige haaruitval en wordt al maanden niet meer ongesteld, de neef van mijn man had het over 3 leerlingen op de school waar hij lesgeeft (hbo school) die dit jaar onverwachts "plotseling" zijn overleden. Allen gevaccineerd. Niemand die ook maar enigszins in overweging neemt of het vaccin hier wellicht een rol in heeft gespeeld.
mijn kennis had darmkanker na drie prikken, ziekenhuis operatie gehad, nu moet ie zelfs katheteriseren , mogelijk verband met prik vertelde ziekenhuis hem uiteraard niet, wat wel degelijk kan..
 
Edward Dowd, voormalig portfoliomanager bij BlackRock, wees er daarnaast op dat in de tweede helft van 2021 zo’n 61.000 Amerikaanse millennials (25-44 jaar) zijn overleden na vaccinatie.

Arts legt in 2 minuten uit waarom zoveel jonge gevaccineerden sterven tijdens het sporten​

 
Hoelang blijven spike-eiwitten na een vaccin in het lichaam (shedding zal ik dan niet meer noemen want daarover hebben jullie een genuanceerdere mening)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan