COVID vaccinatie bijwerkingen

Kreeg vandaag de vraag van het zusje van mijn man hoe het zit als ze een man ontmoet die de coronaprik heeft gehad? Ik: niet doen. Zij: ja maar als hij geprikt is dan heeft dat toch geen effect op mij? Ik: in hoevrre spike eiwitten overdraagbaar zijn weet ik niet maar mocht je kids willen met hem dan zitten ze wel ook in je kindje als hij nog vruchtbaar is. Zij: kan je me daar artikelen of videos van sturen met uitleg en bewijs van die spike eiwitten en in hoeverre die overdraagbaar zijn en voor onvruchtbaar zorgen ? Ik wil daar wel bewijs van lezen. Aan speculaties heb ik niks.
Ik: 🤦🏻‍♀️

Wat moet ik nou met zulke vragen dan?
 
Kreeg vandaag de vraag van het zusje van mijn man hoe het zit als ze een man ontmoet die de coronaprik heeft gehad? Ik: niet doen. Zij: ja maar als hij geprikt is dan heeft dat toch geen effect op mij? Ik: in hoevrre spike eiwitten overdraagbaar zijn weet ik niet maar mocht je kids willen met hem dan zitten ze wel ook in je kindje als hij nog vruchtbaar is. Zij: kan je me daar artikelen of videos van sturen met uitleg en bewijs van die spike eiwitten en in hoeverre die overdraagbaar zijn en voor onvruchtbaar zorgen ? Ik wil daar wel bewijs van lezen. Aan speculaties heb ik niks.
Ik: 🤦🏻‍♀️

Wat moet ik nou met zulke vragen dan?
Hopeloos, mensen die het antwoord wat je geeft niet willen horen. Ik heb ze (nog) niet gelezen, maar laat haar daar maar eens mee beginnen:
 
Kreeg vandaag de vraag van het zusje van mijn man hoe het zit als ze een man ontmoet die de coronaprik heeft gehad? Ik: niet doen. Zij: ja maar als hij geprikt is dan heeft dat toch geen effect op mij? Ik: in hoevrre spike eiwitten overdraagbaar zijn weet ik niet maar mocht je kids willen met hem dan zitten ze wel ook in je kindje als hij nog vruchtbaar is. Zij: kan je me daar artikelen of videos van sturen met uitleg en bewijs van die spike eiwitten en in hoeverre die overdraagbaar zijn en voor onvruchtbaar zorgen ? Ik wil daar wel bewijs van lezen. Aan speculaties heb ik niks.
Ik: 🤦🏻‍♀️

Wat moet ik nou met zulke vragen dan?

Als overdraagbaarheid (shedding) via lichaamsvloeistoffen (in dit geval moedermelk) aantoonbaar mogelijk is, is het dan zo gek om te veronderstellen dat dit via bloed of sperma eveneens mogelijk is?

Mike
 
Laatst bewerkt:

Als overdraagbaarheid (shedding) via lichaamsvloeistoffen (in dit geval moedermelk) aantoonbaar mogelijk is, is het dan zo gek om te veronderstellen dat dit via bloed of sperma eveneens mogelijk is?

Mike
Speeksel?
 
Gewoon alle lichaamssappen: maar ik zou er niet te spastisch over doen. Ik zou gewoon geen relatie aangaan met iemand die zich heeft laten prikken omdat het meestal een bewustzijnskloof inhoudt wat echt trekken aan een dood paard wordt. Zo heb ik een wappievriendin met sinds kort een relatie met iemand die geprikt is en die daar overigens ook extra lichamelijke klachten aan over hield. Ik vind het wreed voor haar hoezeer ze niet voor zichzelf kiest nu. Het is niet te doen om iemand die geprikt is dingen in het algemeen aan het verstand te peuteren: deze wil dan wel geen prikken meer maar voor de rest is hij echt totaal niet wakker. Vriendin is al jaren klaarwakker maar begeeft zich veel tussen dombo’s niet omdat ze dom zijn maar ze is extravert en een avonturier en doemens.
 
Laatst bewerkt:
Kreeg vandaag de vraag van het zusje van mijn man hoe het zit als ze een man ontmoet die de coronaprik heeft gehad? Ik: niet doen. Zij: ja maar als hij geprikt is dan heeft dat toch geen effect op mij? Ik: in hoevrre spike eiwitten overdraagbaar zijn weet ik niet maar mocht je kids willen met hem dan zitten ze wel ook in je kindje als hij nog vruchtbaar is. Zij: kan je me daar artikelen of videos van sturen met uitleg en bewijs van die spike eiwitten en in hoeverre die overdraagbaar zijn en voor onvruchtbaar zorgen ? Ik wil daar wel bewijs van lezen. Aan speculaties heb ik niks.
Ik: 🤦🏻‍♀️

Wat moet ik nou met zulke vragen dan?

Herkenbaar, en als je dan vervolgens alle bewijzen toe gaat sturen omdat ze daar om vragen krijg je de opmerking "dat is een wappie-website, die geloof ik niet"
Ze geloven het blijkbaar alleen maar als het op de tv te zien is, maar weigeren tegelijkertijd om zelf onderzoek te doen.
Te druk, geen zin, te moe, de overheid zou zoiets nooit doen.

Een oom van mij is ook nog steeds van mening dat het aantal van de cojona doden vele malen hoger zijn dan de vaccinatieslachtoffers. De oversterfte komt door cojona want het virus is er nog gewoon hoor.
Het helpt niks wat je zegt of welke info je ze geeft, die leven in hun eigen wereld.

Mijn buurvrouw heeft alle cojona prikken tot nu toe gehad.
Sprak haar deze week en ze zei dat ze de oproep voor de booster had gekregen maar ze niet van plan was deze te gaan halen.
Verstandig zei ik, en nog voordat ik mijn zin af kon maken zei ze: maar als het weer zo erg gaat worden met corona dan ga ik hem wel halen.
Nou, aangezien er op de nieuwskanalen weer te zien is dat de besmettingen ontzettend stijgen zal ze binnenkort ook wel gewoon weer in de rij staan.
 
Herkenbaar, en als je dan vervolgens alle bewijzen toe gaat sturen omdat ze daar om vragen krijg je de opmerking "dat is een wappie-website, die geloof ik niet"
Ze geloven het blijkbaar alleen maar als het op de tv te zien is, maar weigeren tegelijkertijd om zelf onderzoek te doen.
Te druk, geen zin, te moe, de overheid zou zoiets nooit doen.

Een oom van mij is ook nog steeds van mening dat het aantal van de cojona doden vele malen hoger zijn dan de vaccinatieslachtoffers. De oversterfte komt door cojona want het virus is er nog gewoon hoor.
Het helpt niks wat je zegt of welke info je ze geeft, die leven in hun eigen wereld.

Mijn buurvrouw heeft alle cojona prikken tot nu toe gehad.
Sprak haar deze week en ze zei dat ze de oproep voor de booster had gekregen maar ze niet van plan was deze te gaan halen.
Verstandig zei ik, en nog voordat ik mijn zin af kon maken zei ze: maar als het weer zo erg gaat worden met corona dan ga ik hem wel halen.
Nou, aangezien er op de nieuwskanalen weer te zien is dat de besmettingen ontzettend stijgen zal ze binnenkort ook wel gewoon weer in de rij staan.
Ja dat verwacht ik ook zo een reactie. Zij is i overigens niet geprikt en wil dit ook niet. Ik had al het eea doorgestuurd maar ze vraagt nu specifiek om bewijs dat spike-eiwitten overdraagbaar zijn via bloed, sperma, speeksel. Ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat ze aan het daten is met een geprikte jongeman en dat ze daarom deze info wil.
 
Kreeg vandaag de vraag van het zusje van mijn man hoe het zit als ze een man ontmoet die de coronaprik heeft gehad? Ik: niet doen. Zij: ja maar als hij geprikt is dan heeft dat toch geen effect op mij? Ik: in hoevrre spike eiwitten overdraagbaar zijn weet ik niet maar mocht je kids willen met hem dan zitten ze wel ook in je kindje als hij nog vruchtbaar is. Zij: kan je me daar artikelen of videos van sturen met uitleg en bewijs van die spike eiwitten en in hoeverre die overdraagbaar zijn en voor onvruchtbaar zorgen ? Ik wil daar wel bewijs van lezen. Aan speculaties heb ik niks.
Ik: 🤦🏻‍♀️

Wat moet ik nou met zulke vragen dan?
Wij hebben de taak als Wachter op de Muur (Watcher on the Wall; Ezekiel 3;17-19 + Ezekiel 33;6) te waarschuwen voor gevaar. Doen we dat niet hebben wij tzt een lastig gesprekje met God.

De oude vriendenkring verstootte deze wachter die het oncomfortabele onaangename nieuws (de spiegels) bracht. Zij hadden alleen emotie en propaganda en geen enkele vorm van eigen onderzoek of feiten. Met famile is communicatie beperkt tot 'alleen over koetjes-en-kalfjes en het weer'. De laatste is inmiddels afgevallen want foutje ... "oh dan gaat hij het over weeragenda & chemtrails homocumulus-manmade-shit hebben". Koeien en kalveren wordt ook al listig ..... 😂. Stel je voor dat hij over CO2 begint.

De zus van je man vraagt nog om bewijs. Dat is op zich positief ... er wordt nagedacht. Er zit al een zaadje geplant (no fun intended) dat die prikjes niet zo goed zijn. Gewoon bewijs sturen. Wat ze ermee doen of van vinden is hun verantwoording. Velen vragen niet eens om bewijs of (nadere) informatie. Je ziet nog net "TILT" (van die flippermachines van vroeguh) in de oogjes en ze draaien zich om en lopen weg zonder iets te zeggen.

Heb ik bewijs, zal ik het geven. Ik blijf waarschuwen al schopt de laatste uit de oude kliek me er uit. Een paar jaar gelden ging ik discussies aan. Nu alleen op inhoud. Als zij met discussie bedoelen: emotie, napapagaaien mainstream, zonder eigen onderzoek, geen feiten ... de mazzel. De verantwoordelijkheid voor hun eigen onderzoek (of het niet willen onderzoeken) hoort niet bij mij. Complotroepen, fakenieuws roepen, 'speculaties' roepen, bewijslast naar mij verleggen... = eigen keuze, eigen verantwoording.

Ik ga er minder drammend (zo'n doorlopen stadium van frustratie en ongeloof) in dan voorheen ... de gezamenlijke vijand verslaan is belangrijker. Mensen hebben onderzoeksplicht en vrije keuze om dat niet te doen. Ik verplicht niets (mag dat ook niet; dwingen is ook volgens natuurlijke wetten verboden, al zou ik soms graag iemand even flink wakker willen schudden... letterlijk). De rest is eigen verantwoording (hoe triest dat uiteindelijk ook is/wordt voor iedereen).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan