COVID vaccinatie bijwerkingen

Volgens mij was deze nog niet voorbij gekomen:

Voor sommige mensen pakt een vaccinatie verkeerd uit; zij worden ziek. Maar de covid-19 vaccinaties lijken veel meer slachtoffers te maken dan we tot nu toe gewend zijn.
Wanneer je ziek wordt of je partner overlijdt als gevolg van een vaccinatie, kun je voor aanzienlijke financiële schade te komen te staan.
Kun je je financiële schade dan ergens verhalen?

 
@mike Gisteren sprak ik Petra (je weet wel, die dame die als laatste sprak op jouw bijeenkomst hier en haar diensten aanbood), zij doet audits voor bedrijven. Alle directeuren enz. die ze in zo'n bedrijf spreekt, hebben het over hoog (veel meer dan anders) ziekteverzuim. Geen doden.
 

Oostenrijkse Minister van Volksgezondheid bevestigt – Artsen verantwoordelijk voor massale Covid “vaccin” sterfgevallen en gezondheidsschade​

 
Corbelli is geschokt en verontwaardigd over het hoge aantal plotselinge sterfgevallen. Kerngezonde kinderen en volwassenen zakken plotseling in elkaar. “Waarom zwijgen de overheid, de instituten, de media en de talkshows over dit fenomeen?” vraagt Corbelli.


Onmiddellijk stopzetten​


In de eerste twee weken van juni werden 70 plotselinge sterfgevallen gemeld. Het aantal neemt elke dag toe. Onder de doden zijn voetballers van 21 en 25 jaar, twee jonge moeders van 27, een 25-jarige ober en een 29-jarige vrouw. Dokters, apothekers, advocaten, schooldirecteuren, leraren, journalisten, notarissen, geologen, ondernemers, sporters, chauffeurs, kappers en gepensioneerden vallen om.

 
Gister op een feestje raakte ik aan de praat met voor mij onbekenden jonge dames, allen geprikt. Allemaal dikke vette prikspijt. Ze zullen er nooit meer eentje nemen en 2 van die meiden waren na de prik flink ziek geworden en toen pas beseften zedat het fout spul was. 1 dame deed het tegen haar zin in omdat het werd ge-eist door het revalidatie centrum waar ze kwam. De dame vertelde dat ze al hartpatiënt is en het juist daarom niet wilde. Wel triest wetende dat de prik hartontstekingen e.d veroorzaakt. Zo zonde denk ik dan, allebei nog een gezin met jonge kinderen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.005
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan