COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik vond de vondst van Mike wel taalkundig verantwoord.
Is inderdaad taalkundig een goeie,
Met Praktische overwegingen mijnerzijds kom ik op....
Militaire tribunalen met achteraf the hangingtree of executie peletons,
Daarna cremeren en begraven want zeker is zeker
13e1fee91a9ad88ee5ba6ad03d522790.jpg
 
Het leeuwendeel van de patiënten in het ziekenhuis is gevaccineerd, zei de Nieuw-Zeelandse verpleegster Debra in gesprek met politiek commentator Chantelle Baker. Er worden veel patiënten binnengebracht met hartproblemen, benauwdheid, mensen die in elkaar zijn gezakt. Volgens Debra zijn de klachten het gevolg van bijwerkingen van het vaccin.

Verpleegster: ‘Ons ziekenhuis ligt vol met mensen die zijn beschadigd door het vaccin’​

 
Gister is een achterbuurvouw met benauwdheidsklachten(hart?) per ambulance afgevoerd. Twee prikken gehad volgens mij die derde ook gehad. Ze is boven de 80.
gister sprak mijn man met een andere buurman ook hierachter waarvan zijn vrouw een paar weken geleden onwel werd op de trap en lelijk viel, dwarslaesie en allerlei breuken, hoofd vol met hechtingen. Hij zei dus dat ze nog een maand te leven heeft. Niemand legt een link met de prik. Als deze buurvrouw straks overlijdt dan is het; ja door een val vd trap (maar waarom viel ze???) en zo verbloemen ze mooi die vaccin schade.

een kennis van ons zegt dag hij sinds de prik steeds duizelig is, iets wat ik erg vaak hoor.
 
Oja en de schoonvader van mijn zus gaat opeens qua gezondheid bergafwaarts terwijl hij voorheen nooit echt ziek was. Ineens heeft hij hartklachten maar hij wil nog wel heel graag de 3e prik, man man man🤦🏻‍♀️
 
Hoe meer ellende, des te eerder gaan eindelijk de oogjes open van de slapende massa.
Genoeg is genoeg.Het blijft me verbazen hoe dociel mensen zich naar de slachtbank laten leiden om onnodig te lijden.
 
Hoe meer ellende, des te eerder gaan eindelijk de oogjes open van de slapende massa.
Genoeg is genoeg.Het blijft me verbazen hoe dociel mensen zich naar de slachtbank laten leiden om onnodig te lijden.
Yep, zo zit ik er ook op te wachten :)

Triest voor de mensen die we gaan missen maar onvermijdelijk en de ellende stopt eerder zodra er nog meer mensen ompleuren
Als mensen nu nog niet wakker zijn komen ze nooit meer uit het coma," er vallen geen mensen om door vaccins maar met is ook logisch die zijn er meer." Proest
Anybody not Awake now is lost Forever
 
Gister is een achterbuurvouw met benauwdheidsklachten(hart?) per ambulance afgevoerd. Twee prikken gehad volgens mij die derde ook gehad. Ze is boven de 80.
gister sprak mijn man met een andere buurman ook hierachter waarvan zijn vrouw een paar weken geleden onwel werd op de trap en lelijk viel, dwarslaesie en allerlei breuken, hoofd vol met hechtingen. Hij zei dus dat ze nog een maand te leven heeft. Niemand legt een link met de prik. Als deze buurvrouw straks overlijdt dan is het; ja door een val vd trap (maar waarom viel ze???) en zo verbloemen ze mooi die vaccin schade.

een kennis van ons zegt dag hij sinds de prik steeds duizelig is, iets wat ik erg vaak hoor.
Geef ze ivm. In dit geval baat het niet dan schaad het ook niet.
 
Gister is een achterbuurvouw met benauwdheidsklachten(hart?) per ambulance afgevoerd. Twee prikken gehad volgens mij die derde ook gehad. Ze is boven de 80.
gister sprak mijn man met een andere buurman ook hierachter waarvan zijn vrouw een paar weken geleden onwel werd op de trap en lelijk viel, dwarslaesie en allerlei breuken, hoofd vol met hechtingen. Hij zei dus dat ze nog een maand te leven heeft. Niemand legt een link met de prik. Als deze buurvrouw straks overlijdt dan is het; ja door een val vd trap (maar waarom viel ze???) en zo verbloemen ze mooi die vaccin schade.

een kennis van ons zegt dag hij sinds de prik steeds duizelig is, iets wat ik erg vaak hoor.

Idem dito, in mijn geboorteplaats, Een man van naar schatting nog geen 40 val van de trap en dood. verder niets bekend maar 1+1= 2 zo was het vroeger al en zo blijft het
 
Vanmiddag de crematie van schoonvader gehad. De uitvaartbegeleider vertelde dat de Dela door heel het land extra koelunits heeft staan omdat de gewone capaciteit aan koeling momenteel niet toereikend is. Vanuit werk kreeg ik het bericht dat een cliënt van mij, van 82, dinsdagavond plots overleden is......

Wendy
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan